BB Jari Veijola

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
On yhteyksiä, ei ole sama asia kuin liivimies. Esimerkiksi voi olla ystäviä liivijengissä, tai jos vaikka minun veljeni kuuluisi liivijengiin, ja vaikka silloin kävisin vaikka välillä heidän kerholla, minulla varmasti todettaisiin olevan yhteyksiä liivijengiin, vaikka en mikään jäsen olisikaan. Ei ollut ampuja Miladkaan jäsen, vaan oli läheisissä väleissä toki ub miesten kanssa
Siis täh, eihän tuossa Milad ampuja ollut vaan luotien vastaanottaja.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On yhteyksiä, ei ole sama asia kuin liivimies. Esimerkiksi voi olla ystäviä liivijengissä, tai jos vaikka minun veljeni kuuluisi liivijengiin, ja vaikka silloin kävisin vaikka välillä heidän kerholla, minulla varmasti todettaisiin olevan yhteyksiä liivijengiin, vaikka en mikään jäsen olisikaan. Ei ollut ampuja Miladkaan jäsen, vaan oli läheisissä väleissä toki ub miesten kanssa
Kyllä vituttais joutua johonkin poliisikuulusteluun sellasesta asiasta että ois vaikka joskus tuntenut tällasen tyypin.
 
Vittu vielä syyttäjän mukaan suunnitelmallinen ja julma teko. Kaverinan pitäisi saada tuomion sijaan nobelin rauhanpalkinto ja kaupungin avain yhteiskunnallisesti merkittävästä hyvästä teosta. Yksi roskaläjä kadulla vähemmän.
Millä tavalla hän on yhtään parempi ihminen? Kuka hänet pakotti liikkumaan noissa piireissä alunperin?
 
Millä tavalla hän on yhtään parempi ihminen? Kuka hänet pakotti liikkumaan noissa piireissä alunperin?
Jos tämä nyttemmin onneksi kuollut kusipää oli tapauksen todelliselle uhrille (ampujalle) itse velkaa 11k€ jonka käänsi tapauksen ampujaa vastaan, että tämä olisikin hänelle velkaa, niin en näe minkäänlaista vääryyttä tai huonoa tekoa siinä, että listi tämän idiootin. Ikävä kyllä toinen kiristäjistä on täysissä ruumiin ja sielun voimissaan..
 
No eiköhän Veijola itse ole tiennyt kun tuolle polulle on lähtenyt että mitä vaan voi tapahtua.. ei kukaan normaali järkinen noille ala lainailee isoja summia rahaa

Pitää aina suhteuttaa kenelle mikäki summa on iso. 11k ei tainnu Veijolalle olla. Sen ku saa käännettyä 200k eur velaks niin ihan oikein mamu lautoihin. Tosin siel on viel mike soldier kikkailemassa
 
Murhasta tuomio on selkeästi oikein. Suunnitelmallinen teko mitä luin noita lehtien juttuja käsittelystä.
Ja epäilty pyörinyt selkeästi alamaailman kuvioissa.
Uskon tuomion tulevan murhasta ja edelleen pysyy hovissa murhana.
Miten lie tuomion suorittaminen kun alamaailman piireissä suharoinut ja nyt ilmennyt että poliisiin ollut asiasta yhteydessä. Taitaa mennä vuodet pelkääjien puolella….
 
Tuomioitahan alennetaan seksuaalirikoksissa vaikka millä saatanan kikalla, jos samaan aikaan raiskaat vaikka 3, niin tuppaa tulemaan ihmeellisiä alennuksia. Luulis tässä tapauksessa käytettävän samaa logiikkaa, että vähän oli pakko tappaa.
 
Suomessahan on sellainen hölmö tilanne, että esim jos joku saa tappouhkauksen, niin sillä sa esim lähestymiskiellon. No estääkö se jotenkin sellaista joka aikoo tappaa?
niin.. mitenhän muissa maissa? jenkeissä ny varmaan saa ampua jos tunkeutuu omalle tontille/taloon tai ainakin puolustautua.. toisin kuin täällä
 
niin.. mitenhän muissa maissa? jenkeissä ny varmaan saa ampua jos tunkeutuu omalle tontille/taloon tai ainakin puolustautua.. toisin kuin täällä
Siellä taitaa joo ainakin joissain osavaltioissa ampua jos joku kotiin tulee. Jos Suomessa joku tulee aseen kanssa himaan ja ammut sen, istut taposta aika monta vuotta. Eli joko kuolet tai meet vankilaan.
 

mikähän tässäkin olis ollut tuomio jos ois tappanut
Ja tossakin pitää ensiksi ottaa tarpeeksi päähän, että voi puolustautua, se montako iskua pitää ottaa ennenkuin voi ampua, on kyllä sitten ihan randomisti sen tuomarin käsissä. Esim jos toi pappa olis ollut sohvalla ase kädessä ja sanonut että jos tuutte päälle, mä ammun, olis se tuomittu taposta koska sitä vastaan ei vielä väkivaltaa oltu kohdistettu. Suomessahan rikollisilla on paljon paremmat lähtökohdat rötöstellessään. Sakot ja ehdollista jos aseen nähdessään pakenevat. Asukkaalla taas ihan sama mikä tilanne, niin oikeudessa nähdään vaikka hän ei mitenkään aiheuttanut sitä murtautumista.
 
Siellä taitaa joo ainakin joissain osavaltioissa ampua jos joku kotiin tulee. Jos Suomessa joku tulee aseen kanssa himaan ja ammut sen, istut taposta aika monta vuotta. Eli joko kuolet tai meet vankilaan.

Täällä pitää antaa sen vastakkaisen osapuolen ampua ensin ennen ku saa ite vastata tuleen. Tosin saat ampuma-aserikoksesta tuomion
 
Back
Ylös Bottom