BB Jari Veijola

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Moderoinnin puute tuon varmaan aiheuttaa. Kun ei ole rajoja niin monilla lähtee heti lapasesta. Kerran jo lähdin itse pois täältä, mutta kun ei ole varteenotettavia vaihtoehtoja niin tulin takaisin. Nyt sitä taas miettii että miksi tulla enää Pakkikselle kun joka toinen ketju täynnä jotain toisten haukkumista, politiikkaa ja rasismia.

Kaikki sataa forumin ylläpitäjän laariin niin miksipä tuota sirkuspelleä poistamaan. Vielä kun näyttäis Miken kanssa vetävän samaa köyttä topicin aiheeseen liittyen niin winwin forumin omistajalle.

Suntsu on ikäänkuin panta kaulassa talutushihnan päässä.

Tsetse, istu. Hyyyvä poika.
Nuo oli tänään kirjoitettu ja olen aamupäivän ollut kiinni muualla, nyt vasta pääsin katsomaan kun oli raportoitu. Kyse ei ole mistään että täällä ei moderoitaisi, nimenomaan tarkasti moderoidaan. Mutta jos lopetettais kuitenkin nuo moderoinnista valitukset forumilla, ne pitää antaa maililla, muuten tästä ei tule mitään.

Mutta nkob, mulle itelle riittää sun jatkuva vittuilu mulle oli aihe mikä tahansa, ymmärrätkö, että tää oli sitten sulta viimeinen, älä enää missään ketjussa mainitse mua tai ylläpitoa tai mitään missään yhteydessä. Sopiiko, jos ei, niin lopetetaan sitten sun touhut täällä heti.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siinä on iso ero että onko sisällöstä asiallista 90% vai 10%.

Käyppä vaikka Jatkoajan keskustelua vilkaisemassa. Ei siellä toisia homoiksi haukuta ja jos haukutaan niin bannit tulee heti. Mike aina haukkuu Ylilautaa, mutta eipä Pakkis sitä paljoa parempi ole...
No mikä haukkumanimi se homo on?

Vaikka tietysti itsekin sanon välillä että vitun homot ! Tai vitun homo!

Jolla yhdistän kaksi asiaa jolla ei ole hirveästi tekemistä toistensa kanssa
Ehkä se konstrakti tekee juuri tuosta sanonnasta niin vahvan että sitä tulee käytettyä
Tosin vois sanoa homon vittu! joka olis ehkä vielä enemmän konstraktissa mutta toisaalta sillä voitaisiin käsittää tarkoitettavan pyllyreikää.

Sinällään tunnen yhden entisen homon joka otti silikonit ja leikautti vissiin vehkeessä pois ja laitatti tilalle sen tapaisen kuin naisilla on mutta ei kai voi puhua homon vitusta koska hän on kai nykysukupuoleltaan nainen ei transu vaan ihan nainen ja seurusteleekin miehen kanssa jos ei peräti liitossakin.

Onnellista näyttää olevan mutta lapsia ei pariskunta varmaan luonnollista tietä saa.
No ei saa moni heteropariskuntakaan joten jos ei hoivaviettiä pura lemmikki eläimiin niin sitten on adoptio ainoa vaihtoehto. Sinällään raitis ja vissiin vakavavarainen pariskunta joten varmaan kohtuu hyvä kasvatuskoti
Kun vertaa moneenkin ihan " perinteiseen " kotiin jossa saattaa pinnan alla tai jopa näkyvissä olla vaikka mitä.
Voi olla että tuollaiset ihan tsemppaisivat lapsen kasvatuksessa näyttääkseen olevansa yhtä hyviä kuin muutkin.

Oliko vähän Off topiccia
Mutta kun kiinnitin vaan huomioita näihin sanontoihin.

Sama pienimunaisten jutussa jonka joku heitti tuonne.
On miehelle muuten kohtuu paha paikka jos on pieni muna.
Joillain on jopa ns.mikropenis.
Aika tympeä asia
Etenkin jos käydään miesporukan kanssa saunassa ja suihkussa
Isolla peniksellään jotkut ihan leuhottaakin
Kaipa se antaa itseluottamusta kuten hyvin treenattu kehokin
Sinällään normaalit hyvätapaiset naiset eivät välttämättä välitä miten pitkä miehellä on kunhan tämä saa vain naisen tyydytettyä ja jotkut eivät välitä tästäkään vaan katsovat miehen sosiaalista asemaa, omaisuutta tai vaikka sivistyneisyyttä tärkeimpänä asiana.
Seksi saattaa olla sivuseikka
Niinkuin se itseasiassa pitkässä parisuhteessa onkin.Se olisi äkkiä ohi jos pelkkään seksiin perustuisi
No tästä myöhemmin enemmän jossain toisessa yhteydessä.
Pienimunaisuudesta piti puhua.
Homoille taas iso muna on tärkeä asia.
Liekkö homoilu niin miesten hommaa että tämä kyllä siinä korostuu.
Lähetellään munan kuvia ja pyydellään niitä välittämättä yhtään millainen on pärstäkerroin.
Pienimunaisella homolla on huomattavan vähän vientiä
Sinällään kyllä myös vartalo on tärkeä Lihaksikkuus on valttia kunhan on sopusuhtainen eli tyyliä fitness poju.
Jotkut ovat jopa lihasfriikkejä.
No Sinällään munastahan piti puhua.
Puhuvatko naiset pieni tai iso vittuisuudesta tai laittelevatko vittunsa kuvia viesteihinsä?
En tiedä Etenkään lesbojen osalta..
Enkä uskalla kysyä
Lesbot ovat usein agressiivisia.
En tiedä johtuuko se sitten että heillä on ylimääräistä mieshormonia eli testosteroidia?
Lesboissa yhdistyvät lisäksi ihmisen pahimmat piirteet eli miesten aggressiivisuus ja naisten mustasukkaisuus ja tunneherkkyys Eikä tämä todellakaan ole mikään hyvä yhdistelmä.
Tosin on ihan mukaviakin lesboja eipä siitä.
No Off topiccia mutta joo

Itse asiaan niin tämä ampuminen olisi ihan hyvin voinut vaikka sattua minulle muutama vuosi takaperin

Eräs linnassa tietysti kouliutunut tunnettu "tapansa parantanut" väkivaltarikollinen johon vahingossa tutustuin
Esitti ensin hyvin miellyttävää ja mukavaa miestä kun kävin kutsusta hänen luonaan tarjosi yhtä sun toista ja tehtiin kauppojakin ja sinällään näytti ja kertoi minulle asioita joita nyt en välttämättä olisi halunnut tietää tai nähdä.
Tuli sitten vieraisille minun luokseni niin rupesi käyttäytymään kuin eri ihminen
Oli selvästi ottanut jotain vaikka tuli autolla

Väitti lopuksi että minä ja kaverini varastettiin häneltä jotain ja uhkasi muiluttaa jollain jengillä ensin erään yhteisen kaverimme ja sitten myös minun kaverini.
Kun meni tällaiseksi pyysin häntä poistumaan.
Koko ajan uho päällä ( Näytteli muuten neuloja ja ruiskuja joilla sanoi piikittävänsä testosteroideja itseensä vaikka oli hänen luona käydessäni sanonut olevansa kielteinen hormoneja kohtaan koska ovat niin vaarallisia🙄)

Lähtöä tehdessä veti laukustaan esiin järeän näköisen käsiaseen.
Itseasiassa en säikähtänyt vaan käskin panemaan pyssyn pois koska sillä nyt ei ollut käyttöä
Oli kuitenkin mielessä että halusi vaan säikytellä Eikä ollut niin hullu että rupeaisi ampuilemaan keskellä päivää kerrostalossa. Uhosi vielä Lähtiessä.

Laittoi sitten vuorokausi myöhemmin viestiä että olemme varastaneet häneltä tavaraa ja olemme hänelle velkaa .
Ei sanonut summaa.
En mennyt siihen
Ainoa mihin suostuin on että maksoin kaiken jonka hän tarjosi ," lahjoitti" ja möi minulle tietysti yläkanttiin
Halusin päästä tyypistä kokonaan eroon.

No onnistui Vaikka tiedän missä se kusipää asuu ja millaista kulissia pitää.
Lisäksi kuulin eräältä toiselta gangsterilta että tämän kaveri aseet ovat kuulapyssyjä ja tälläkin on ollut vaikeuksia saman tyypin kanssa joka on tehnyt ihan samanlaisen geissin hänelle.

No tämä tyyppi oli karskimpi gangsta kuin minä ja kun tyyppi oli uhannut tätä että maksaa 1000€ jollekin jengille että tuo tämän hänen luokseen niin kaveri oli todennut että maksa suoraan hänelle.
Hän voi kävellä sun luokse mutta älä soita poliiseja kuten viime kerralla kun tavattiin.

Kun ajattelin että tämä gangsta saattaa vielä yrittää jotain ja muutenkin vitutti leikkipyssyt ja kaikki.
Niin sain päähäni että hommaan kyllä oikean tykin ja katotaan mihin tästä kaverista on jos pannaan kova kovaa vastaan.
Onneksi minulla ei enää ollut pumppuhaulikkoa jonka aikoinaan omistin.
Ajattelin että käyn tekemässä muutaman ilmareiän kaverin kiesiin niin oppii.

No se olis vaikka millaisen kierteen sitten aiheuttanut.
Vaikka aseen hankinta oli muutaman kerran ihan liipaisemalla niin onneksi ei onnistunut.
Niinkuin arvaatte en nimittäin ollut lupalappujen kanssa ollut sitä poliisilaitokselta hakemassa.
No kaverista ei onneksi kuulunut enää mitään.

Kerran vain havaitsin jonnekin lähtiessäni muutaman huomattavan lihaksikkaan ja tatuoidun kaverin talomme edessä ja täälläpäin ei sellaisia yleensä liiku niin otin mukaan lähtiessäni vähän kättäpitempää varustetta
En kuitenkaan teräasetta

Sinällään he olivat vaan ihan sattumalta siinä olevia tyyppejä ja ei ole myöhemmin mitään näkynyt tai kuulunut
Eli tämä vain minun kertomukseni siitä miten saattaisin olla tuon ampujan asemassa
Enkä silloin käynyt edes salilla.

Vielä pahempi jos joku minut tietävä olisi uhannut tai uhkaisi aikuisia tyttäriäni
Silloin kyllä toimisin heti ja empimättä.

Lisään vielä että en kyllä nykyään pyöri ympyröissä joissa tuollaisiin henkilöihin voisi törmätä.
Silloinkin vaan ajelehdin eron ja työelämän jälkeisessä tilassa oli jotenkin hällä väliä olo ja sellainen uhma päällä.

Eli tämmöinen romaani tähän paikkaan.
 
Kyllä se olet sinä jolla vaikuttaa olevan todella huono itsetunto kun toisten roinaaminen noin ahdistaa...
Eihän häntä viestin perusteella ahdistanut yhtään, olisit vielä sanonut että menikö tunteisiin, sen jälkeen olisit kertonut että sinulla löytyy liitua millä piirtää.
 
On, mee töihin tai jotain, koska ei pitäis liikuttaa sua mitenkään, oikeesti, ei pitäis. Toi kyttääminen ja mummomainen marina muiden tekemisestä on ainoa negatiivinen asia.
Just just. Tuota juuri tarkoitin. Muutamalla sanalla kuvailin miten se homma menee, mistä syntyy ne yhteyden bodareitten ja rikollisten välille, ja heti on herne nenässä? Pahoittelen aiheuttamaani traumaa, mutta siitä huolimatta on fakta, että ilman yhteyksiä rikollisiin, ts. droppien salakuljettajiin ja myyjiin, olisi sinultakin jäänyt dropit käyttämättä. En minä sitä tuomitse, vaan totean ilmiselvän faktan. Jos sen aineen maahantuonti ja myynti on laitonta, niin se on, eikä se ole minun vikani. Jos nappeja ja droppeja saadakseen täytyy olla yhteydessä rikollisiin, ja niitä täytyy saada, niin aika vähiin jää keinot? Seuraavaksi rahoitetaan niitä droppikauppoja velkarahalla, ja sitten kun maksun aika tulee, niin ammuskellaan? Ehkä vähän vedin mutkia suoriksi tuossa, mutta tapahtumien kulku voisi olla tuon kaltainen..:giggle:
 
Kysymys. Saitko sä ne isot lihakset?
Jos isot lihakset on tasoa "kehonrakennus" niin en tietenkään. Omalla mittapuulla ihan ok kunto. Tärkeämpi pointti olikin siinä, että kaikki ihmiset arvottavat eri asioita ja mielipiteet saa muuttua matkan varrella. Elämässä on paljon muutakin tavoiteltavaa urheilun osalta, kuin pelkästään lihaksen kasvatus.
 
No mikä haukkumanimi se homo on?
Jos sitä käytetään halveksivasti, niin silloin se on haukkumanimi, oli haukuttava sitten homo tai ei.

Vitun homon käyttäminen melkein missä tarkoituksessa tahansa kertoo siitä että homous on jollain tavalla sinulle ongelma. Tietenkin jos olet itse homo, niin silloin asia on eri.
 
Jos sitä käytetään halveksivasti, niin silloin se on haukkumanimi, oli haukuttava sitten homo tai ei.

Vitun homon käyttäminen melkein missä tarkoituksessa tahansa kertoo siitä että homous on jollain tavalla sinulle ongelma. Tietenkin jos olet itse homo, niin silloin asia on eri.
Joo On se ongelma tai sitten ei itseasiassa.
No toisaalta eräs ystäväni sanoi että on täysin väärin edes luokitella ihmisiä homoiksi tai heteroiksi.
 
Jos sitä käytetään halveksivasti, niin silloin se on haukkumanimi, oli haukuttava sitten homo tai ei.

Vitun homon käyttäminen melkein missä tarkoituksessa tahansa kertoo siitä että homous on jollain tavalla sinulle ongelma. Tietenkin jos olet itse homo, niin silloin asia on eri.
ite tykkään käyttää enempi: Saatanan homo!
 
Eli siis kehonrakennus altistaa väkivaltaiselle käytökselle, onko tästä jotain näyttöä? Melkein voisin pääni laittaa pantiksi, niin tilastoja katsomalla väkivaltarikokset ovat jakautuneet tasaisesti kaikkien lajien harrastajien kesken. Pois luettuna nämä halpaa bulkkilageria harrastavat, heillä on vaarana joutua väkivallan kohteeksi muita helpommin.

Olisi mukava kuulla nyt jotain järkevää teiltäkin, ei pelkästään mitä sinusta tuntuu tai sun kaverista. Haluasin todella kuulla kylmää faktaa näistä jutuista.

Kiitos kuitenkin mielipiteestäsi, arvostan sitä yhtä paljon kuin omaanikin.
Tässä asiassa taitaa kuitenkin asia olla niin päin että väkivaltaisesti käyttäytyvät treenaavat lihaksia useammin kuin hiihtävät. Eikä niin päin että kehonrakennus altistaisi väkivallalle.
 
ite tykkään käyttää enempi: Saatanan homo!
Joo varmaan tällainen uskovaisten mieleen oleva ilmaus koska Paavali tuomitsee homoseksuaalisuuden ja uskovat pitävät homoseksuaalisuutta pahimpana mahdollisena syntinä.

Tietty homohin on helppo kohdistaa halveksintaa ja väkivaltaa koska ovat suhteellisen puolustuskyvyttömiä ja heitä on vähemmistö ja jokainen mies tietysti inhoaa sitä puolta etenkin jos kuvittelee itsensä alistuvaan asemaan.

Eli homot kuuluvat saatanalle vaikkeivät varsinaisesti tätä palvo.
No on kai joitain heavy homoja kuten Judas Priestin oliko laulusolisti?
 
kaikki tuntemani horkan käyttäjät ovat jo ennestään vähä väkivaltaisia ja kovia uhoamaan.. niin sanottua roskasakkia.. ei normi jamppa, hyvällä itsetunnolla varustettuna mitään aineita tarvitse.
eriasia sitte nämä jotka kisailee tuolla, eihän siellä ilman aineita pärjää
Ihan hauska natikka jeesustelijan provo. Erikoisia kavereita sulla ei voi muuta sanoa. Ilmeisesti sörkän asukkaita. Omasta tuttavapiiristä 99% horkan käyttäjistä on rauhallisia jotka eivät uhoa ja tappele koskaan. Ei isoilla äijillä ole tarvetta todistaa mitään kenellekään. Pahimpia ovat kukkakepit kännissä. Hirveä uho 3 x isommille ukoille.
Nämä kilpailemattomat lääkeaineiden käyttäjät varmasti potevat pahoja itsetunto ongelmia. Omaa olemusta pönkitetään käyttämällä lääkeaineita lihasten/voimien kasvattamiseen. Tämä lääkeaineiden käyttö altistaa persoonallisuuden häiriöihin ja puolestaan väkivaltaiseen käytökseen. Osalla jo pienillä määrillä kun käytetään anabolisia steroideja. Varsin vaarallista jos normaalistikin lyhyt ärsytyksen sietokyky. Usein alkoholi lisää kaikkivoipaisuuden tunnetta ja näillä steroidien käyttäjillä olemus nousee….ym
Nämä asiat altistaa hormooni valmisteita käyttävän ihmisen hallitsemattomiin tilanteisiin ja hallitsemattomaan väkivallan käyttöön. Eikä näihin hallitsemattomiin tilanteisiin tarvita edes päihdyttäviä aineita mukaan
Aikamoista huttua. Esim itse en ole koskaan rähissyt tai tapellut kuurien aikana. En edes kännissä. En vaikka on ollut treniä koneessa. Mulle riittää nyrkkeily treeneissä taistelu. Ei mitään mielenkiintoa alkaa kadulla tai baarissa ramboilemaan. Tiedän hyvin että yksikin nyrkkeily harrastavan ( ja harrastamattoman) lyönti voi vammauttaa toisen loppu elämäksi. Olin myös 10 vuotta vartijana eikä tullut yhtään ylilyöntiä vaikka provosoitiin paljon. Viina se tekee ihmisistä mulkkuja. Steroidit vain jos on natunakin mulkku uhoaja.
Pakko tarttua tuohon "kaikki haluaa olla lihaksikkaita" väittämään. Kymmenisen vuotta kun kerkes itsekkin treenaamaan sillä ajatuksella, että pakko saada isot lihakset. Hittokun niistä on oikeesti enemmän vaa haittaa, kun hyötyä näin loppupeleissä salin ulkopuolella. Nykyään huomattavasti kevyempänä on kivaa lähteä juoksemaan metsään tai ottaa vaikka sukset jalkaan talvella. Pelata futista puuskuttamatta ja olematta kankea rautakanki jne.

Sopivasti lihaksikas on kivaa olla, mutta siinä vaiheessa kun se vie merkittävästi toimintakykyä muualta niin ei kiitos.

Ps. En tarkoita, että isot lihakset olisi automaattisesti huono juttu. Ihmisillä vain tavoitteet muuttuu ja hyvä niin.
Samaa mieltä. Moni haaveilee uran alussa mahdollisimman isoista lihaksista ja voimista. Ei tajuta kuinka paljon se jäykistää ja vie toimintakykyä. Siihen päälle vammat. Jossain vaiheessa tulee kaipuu aikoihin kun oli kevyempi ja paremmassa kunnossa kokonaisvaltaisesti. Mutta turha menneitä murehtia. Aikansa kutakin ja tavoitteet muuttuvat iän myötä.
 
Tässä asiassa taitaa kuitenkin asia olla niin päin että väkivaltaisesti käyttäytyvät treenaavat lihaksia useammin kuin hiihtävät. Eikä niin päin että kehonrakennus altistaisi väkivallalle.

Kun tässä puhutaan vain omista kokemuksista eikä mistään todellisuudessa merkkaavasta, niin minun kaikki väkivaltaan syyllistyneet "tuttavat" ovat olleet alkoholisteja tai nistejä, varsinkin kaikki puukkohipat on käyty päissään. Enpä nyt yhtäkkiä saa päähän yhtän joka olis "roinapäissään" tuikkinut reikiä keneenkään.

Mitä nuo jampat jotka puukkojen kans leikkivät sitten harrastivat, no eivät hiihtoa ainakaan tai bodailua, käyttivätkö steroideja, eivät tosiaan. Harrastivat oluen nauttimista katupiiskan säestämänä.

Enpä ole kysynyt että tekivätkö penkkiä linnassa, yks näistä kyllä sanoi että kuntosalilla oli joku jätkä linnasa keltä sai subua, että vissii se oli sitä treenaamista?

Kiitos kuitenkin sulle Morley, vaikka ollaanki erimieltä!
 
Itse asiaan niin tämä ampuminen olisi ihan hyvin voinut vaikka sattua minulle muutama vuosi takaperin
Mulle sattunut myös kohdalle vastaava 👋 Oman kaupungin tunnettu juoppo otti pistoolin povarista ja väitti minun varastaneen hänen kellonsa. Paikalle sattui kaverini jolle spurgu alkoi yllättäen kaupitella asetta. Siinä vaiheessa huomasin tilaisuuteni. Vaivihkaa poistuin nurkan taakse ja soitin 112. Tyyppi lähti karkuun kun poliisit tulivat konepistoolien kanssa etsimään tekijää. Löytyi illalla lähi pubista. Jännä tilanne tuijottaa pistoolia. Ei siinä tullut mieleenkään toimia kuten elokuvissa. Hieno kierrepotku päähän tms. Kyllä se vain ase jähmettää paikalleen ainakin kun ei ole ennen vastaavaa kokenut. Tyyppi sai tuomion törkeän ryöstön yrityksestä. 23 muuta rikosta käsiteltävänä samaan aikaan. Joutui istumaan. Parhaiten jäi mieleen oikeudessa hänen kommentti asiasta. "Vittu mä en muista mitään mitä tapahtui kun olin niin kännissä" 🤣 Ei muistanut meikäläisestä mitään. Ihmetteli vain kukas tuo on. Muistaakseni yli 3 promillea lukemat.
 
Ihan hauska natikka jeesustelijan provo. Erikoisia kavereita sulla ei voi muuta sanoa. Ilmeisesti sörkän asukkaita. Omasta tuttavapiiristä 99% horkan käyttäjistä on rauhallisia jotka eivät uhoa ja tappele koskaan. Ei isoilla äijillä ole tarvetta todistaa mitään kenellekään. Pahimpia ovat kukkakepit kännissä. Hirveä uho 3 x isommille ukoille.

Aikamoista huttua. Esim itse en ole koskaan rähissyt tai tapellut kuurien aikana. En edes kännissä. En vaikka on ollut treniä koneessa. Mulle riittää nyrkkeily treeneissä taistelu. Ei mitään mielenkiintoa alkaa kadulla tai baarissa ramboilemaan. Tiedän hyvin että yksikin nyrkkeily harrastavan ( ja harrastamattoman) lyönti voi vammauttaa toisen loppu elämäksi. Olin myös 10 vuotta vartijana eikä tullut yhtään ylilyöntiä vaikka provosoitiin paljon. Viina se tekee ihmisistä mulkkuja. Steroidit vain jos on natunakin mulkku uhoaja.

Samaa mieltä. Moni haaveilee uran alussa mahdollisimman isoista lihaksista ja voimista. Ei tajuta kuinka paljon se jäykistää ja vie toimintakykyä. Siihen päälle vammat. Jossain vaiheessa tulee kaipuu aikoihin kun oli kevyempi ja paremmassa kunnossa kokonaisvaltaisesti. Mutta turha menneitä murehtia. Aikansa kutakin ja tavoitteet muuttuvat iän myötä.

Ollaan Prediksen kans samaa mieltä nyt joka jutussa mitä kirjoitit. Se on justiisa niin että viina se ne kierrokset nostaa ja sitten se on menoa, lähes kaikki väkivalta tehään päissään ja se on yks lyönti päähän nii se on morjes. Siitä ku joku heittää nakkikiska heijarin yöllä kello puoliviisi ja kohde kaatuu piiskana maahan, niin sitte ollaan laudoissa.
 
Mun suosikki on: Vitun Homo!

Eli nyt joku, vaikka Mike laittamaan uuden viestiketjun pystyyn näistä median bodareitten haukkumisista ja kaikeen siihen liittyvästä.

(toi vitun homo, on oikeesti mun suosikki, kavereiden kesken).
Joo sitä minäkin käytän mutta kun ajattelee sen tarkoitusta niin aika outohan se on.
 
Ei siis normi jamppa noita myrkkyjä tarvi ei yhtään mihinkään. Enkä ole ikinä kuullut mitään järkevää syytä normi jampan käyttää noita.
Tää on äyttömin lause jota kuulee kovin usein. Anna kun selitän sulle ihan ratakiskosta, ehkä sitten tajuat, et sä voi olla noin tyhmä.

Ihmiset tekee kaikenlaista ja joutuvat sen eteen sitten tekemään ratkaisuja. Joku haluaa isommat rinnat, ne se maksaa ja hakee silikonit. Joku haluaaa paremman auton, no sitä ei saa vain haluamalla, se vaatii rahaa, hän tekee enemmän toitä. Joku haluaa olla sekaisin, no se onnistuu viinan avulla, joten hän juo viinaa.

No sitten tullaan siihen sun ihmettelemään asiaan, katsos kun jos joku haluaa lihaksia, niin milläs niitä saa vähän nopeammin? No lääkkeillä, niin miten päähän ei mene että saattaa ottaa sitten lääkkeitä joilla vauhdittaa sitä maalia? Suurin osa maapallon saliharrastajista jotka lihasta haluaa, eivät koskaan kisaa. Salilla käydään lihasmassan takia monasti ja sitä saa nopeammin lääkkeillä.

Silti koku aina ihmettelee "mihin sitä normaali jantteri tarttee lääkkeitä", no isompaan lihasmassaan, tadaa, oliko toi sulle jotenkin uutta. Se että sä olet sitten katkera siitä, ei taas mitenkään tee kenenkään kuureista tyhmiä koska sulla on joku ongelma siitä, vaikka sua ei pitäis pätkääkään kiinnostaa.

Jos siis haluaa olla helvetin iso ja lihaksikas, niin se yleensä vaatii valtavasti töitä ja valitettavan usein myös lääkkeitä, aika no brainer, mutta ei, niin ei, joku natu aina vinkumassa. Ja kenenkään itsetunnosta sun on aivan turha puhua kun sun viesteistä paistaa älytön katkeruus muiden tekemisestä, kato peiliin äläkä muita hauku. Ketään ei kiinnosta sun salilla veivaaminen, miksi sua kiinnostaa niin kovasti muiden?
 
Kun tässä puhutaan vain omista kokemuksista eikä mistään todellisuudessa merkkaavasta, niin minun kaikki väkivaltaan syyllistyneet "tuttavat" ovat olleet alkoholisteja tai nistejä, varsinkin kaikki puukkohipat on käyty päissään. Enpä nyt yhtäkkiä saa päähän yhtän joka olis "roinapäissään" tuikkinut reikiä keneenkään.

Mitä nuo jampat jotka puukkojen kans leikkivät sitten harrastivat, no eivät hiihtoa ainakaan tai bodailua, käyttivätkö steroideja, eivät tosiaan. Harrastivat oluen nauttimista katupiiskan säestämänä.

Enpä ole kysynyt että tekivätkö penkkiä linnassa, yks näistä kyllä sanoi että kuntosalilla oli joku jätkä linnasa keltä sai subua, että vissii se oli sitä treenaamista?

Kiitos kuitenkin sulle Morley, vaikka ollaanki erimieltä!
Vastauksessani ja viestissäsi jota lainasin, oltiin kyllä pääpiirteittäin samaa mieltä, tai sitten multa meni jotain ohi. Pointti kuitenkin oli mulla että kehonrakennus ei ruoki väkivaltaa
 
Vastauksessani ja viestissäsi jota lainasin, oltiin kyllä pääpiirteittäin samaa mieltä, tai sitten multa meni jotain ohi. Pointti kuitenkin oli mulla että kehonrakennus ei ruoki väkivaltaa

Aika ympäripyöreä oli, jätti omalle tulkinnalle varaa. Minä tuossa kuitenkin ilmoitin, että hyvon harva tuollaiseen väkivaltaiseen tekoon ryhtynyt treenaa yhtään mitään, muutako kurkun lihaksia.
 
Viimeksi muokattu:
Tää on äyttömin lause jota kuulee kovin usein. Anna kun selitän sulle ihan ratakiskosta, ehkä sitten tajuat, et sä voi olla noin tyhmä.

Ihmiset tekee kaikenlaista ja joutuvat sen eteen sitten tekemään ratkaisuja. Joku haluaa isommat rinnat, ne se maksaa ja hakee silikonit. Joku haluaaa paremman auton, no sitä ei saa vain haluamalla, se vaatii rahaa, hän tekee enemmän toitä. Joku haluaa olla sekaisin, no se onnistuu viinan avulla, joten hän juo viinaa.

No sitten tullaan siihen sun ihmettelemään asiaan, katsos kun jos joku haluaa lihaksia, niin milläs niitä saa vähän nopeammin? No lääkkeillä, niin miten päähän ei mene että saattaa ottaa sitten lääkkeitä joilla vauhdittaa sitä maalia? Suurin osa maapallon saliharrastajista jotka lihasta haluaa, eivät koskaan kisaa. Salilla käydään lihasmassan takia monasti ja sitä saa nopeammin lääkkeillä.

Silti koku aina ihmettelee "mihin sitä normaali jantteri tarttee lääkkeitä", no isompaan lihasmassaan, tadaa, oliko toi sulle jotenkin uutta. Se että sä olet sitten katkera siitä, ei taas mitenkään tee kenenkään kuureista tyhmiä koska sulla on joku ongelma siitä, vaikka sua ei pitäis pätkääkään kiinnostaa.

Jos siis haluaa olla helvetin iso ja lihaksikas, niin se yleensä vaatii valtavasti töitä ja valitettavan usein myös lääkkeitä, aika no brainer, mutta ei, niin ei, joku natu aina vinkumassa. Ja kenenkään itsetunnosta sun on aivan turha puhua kun sun viesteistä paistaa älytön katkeruus muiden tekemisestä, kato peiliin äläkä muita hauku. Ketään ei kiinnosta sun salilla veivaaminen, miksi sua kiinnostaa niin kovasti muiden?

Kiitos Mike meidän myrkyttävien normijamppojen puolesta, asiahan on juuri näin!
 
Back
Ylös Bottom