BB Janne Käyhty

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Vähän harmi ettei edes naamaa näkynyt tai oikeastaan paljon mitään muutakaan ukosta, että olis voinu tunnistaa. Nyt oli vaan yks hahmo tuolla hämärän peitossa.:D

Vähän harmi ettei edes naamaa näkynyt tai oikeastaan paljon mitään muutakaan ukosta, että olis voinu tunnistaa. Nyt oli vaan yks hahmo tuolla hämärän peitossa.:D

Ei varmaan se Jannen parta sopinut Nuken lookkiin. Tuossa sitä vähän ilmeisesti peiteltiinkin, niin ei naamaakaan enemmälti näytelty.

Nyt hävettää, 4-5 viikkoa sitten Janne Käyhty oli treenaamassa meidän surkealla salilla jotain mimmiä ja itse veti samalla rintatreeniä, en tiennyt kuka oli. Isoin jätkä mitä meiän salilla on näkynyt, eikä käynyt edes mielessä että olisi raskaan sarjan suomenmestari. Antoi mulle Fitfarmin treenivihon, kun näki vesipullon vieressä mun surkean vihreän vihon. Vaihdoin treenin aikana muutaman sanan äijän kanssa ja tosi mukavalta vaikutti. Olin jo innoissani, että joku kokenut saatiin vihdoin meidän salille, mutta Käyhty sanoi vaan treenauttavansa sen mimmin ja lähtevänsä takaisin Turkuun. Pitäisi ottaa vissiin enemmän selvää näistä bodareista, että häpeä vältettäisiin jatkossa..

Back
Ylös Bottom