BB IFBB Pro Daniel Hill

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Vielä parempia, kun ootin. Hjuva hjuva:thumbs::rock: Ihan totta muuten tuo, että Daniel näyttää näissä kuvissa täydemmältä, eli tankkaus teki tehtävänsä. Muutenkin hyvä idea tuolla metrostatioonilla kuvaaminen.

Wau, toi on toimiva:thumbs:

Noista aiemmista..pidän tästä ihan tolkuttomasti.

VG7G1847.jpg

Kuka osaa saksaa? Meinaan saksalaisten forumilla ilmeisesti verrataan mua Dave Hilliin, joka on todellinen guru ja mun suurin innoittaja valokuvauksessa.

Kuka Suomentaa?

Mulla on semmoinen haju mitä katselin saksalaisten forumia, ettei ne diggaa pätkääkään Danielin kuvista. Siellä on jotain moderoituja paskaviestejäkin ilmeisesti. Harmittavaa.
Babelfish käännös
In America a photographer is largely rausgekommen by this technology since a few years: www.davehillphoto.com nearly your name cousin Also on the Covers of most magazines become "geshopped", not only Flex, also Muscular development and besides 99% of all pictures on the title pages, times more, times less. My style is also not whole "davehill", me is somewhat too glaring and too poppig this interference, works however straight with Bodybuildern spectacularly - nuja, who knows, perhaps I set s also times... Despite the criticism praise at Model and photographer - genuinly good work!

Käänsin ton tekstin google translaten avulla. Eihän tosta mitään selvää saa mutta laitetaan nyt kun oli niin hauska:)

In America, tätä tekniikkaa vasta muutaman vuoden, suuri rausgekommen Valokuva:
www.davehillphoto.com

Your lähes kaimassaankin

Myös siitä kattaa useimpien aikakauslehtien "geshopped", ei vain flex, mukaan lukien Muscular Development, ja muuten, 99% kaikista kuvista etusivuilla, joskus enemmän, joskus vähemmän.
Oma tyyli on "davehill" se ei ole minulle tämän puuttumista on hieman liian räikeästi ja pop tekoja, mutta erityisesti Bodybuildern spectacular - nuja, jotka tietää, ehkä olen myös kertaa ...

Vaikka kritiikki ylistyksen malli ja valokuvaaja - todella hyvää työtä!

Tuskin tuota tarkemmin tarvitsee kääntää, eiköhän pointti tullut selville? Että tämä postaaja itse ei pidä Dave Hillin tyylistä, vaikka photoshoppia onkin käytetty paljon erinäisissä yhteyksissä mm.Flex,MD/kannet. Myöntää toki, että voisi ehkä itsekin joskus käyttää tuota tapaa, "because its looking spectacular with BB´s". Mutta kaikesta antamastaan kritiikistään huolimatta lisäsi vielä, että huikeaa työtä sekä kuvaajalta että mallilta.

Tuskin tuota tarkemmin tarvitsee kääntää, eiköhän pointti tullut selville? Että tämä postaaja itse ei pidä Dave Hillin tyylistä, vaikka photoshoppia onkin käytetty paljon erinäisissä yhteyksissä mm.Flex,MD/kannet. Myöntää toki, että voisi ehkä itsekin joskus käyttää tuota tapaa, "because its looking spectacular with BB´s". Mutta kaikesta antamastaan kritiikistään huolimatta lisäsi vielä, että huikeaa työtä sekä kuvaajalta että mallilta.
Kiitos rautalangan väännöstä. En tosiaankaan tajunnut mitään tuosta aiemmasta sekakäännöksestä, olen tyhmä!

Jukupätkä et oli kiva tuo metro kuvasarja.Olisi mahtavan näköinen jossain valokuvanäyttelyn seinällä,monitorin sijasta.

Myös Hummerikuvista pidin...ja niistä mustavalkokuvistakin...
Kokonaisuudessaankin oli hauska seurata miten äijä syötetään ensin kuntoon jne.

Youtuben "marakatti videoita" kun katsoin,niin säikähdin jo että on alkanut kuvaajalla ote lipsumaan,sen verran hulvatonta oli meno.Mutta ei perhana,entiseen tapaan(jos ei enempikin) tuli laatua !

Teemakuvaukset on kyllä hauskempia kuin pelkät treenikuvat speedot jalassa. Omaan silmään kuvissa tökkää tuo Danielin jatkuva "bad ass"-ilme. Mielestäni setin paras kuva on kortinheittokuva metroasemalla, näyttää hyvältä ja mallillakin on kerrankin ilme kohdillaan ja silmissä sopivan tyhjä katse. Montako yritystä tarvittiin, että lentävä kortti tuli oikein kuvaan vai onko se sopattu tuohon?

Ylistetyssä hummerikuvassa on kyllä värit kohdallaan, mutta mielstäni Miken ottamista kuvista paras on kuva jossa Minna Pajulahti nojaa seinään. En sitä tänne Danielin ketjuun linkitä, mutta siinä on vaikuttava kuva. Saas nähdä tuleeko koskaan sen kuvan voittanutta :thumbs:

Daniel sanoi, että hänen on vaikea olla erilaisissa kuvissa kun hän on Saksassa serious bodybuilder maineessa kaikissa kuvissa. Voi olla vaikea sitten ottaa rentoja ilmeitä ulkomaalaisen tuntemattoman kuvaajan kanssa.

Minnasta tulossa aikamoista settiä pian, kuvasin tosi coolilla ilmalla siistejä cheerleaderkuvia tänään.

Mistä kisasta Daniel tuon pro-kortin voitti?

Ihan cool tilaisuus oli Mikelle varmasti, nuorin ammattilainen ja ihan senkin takia että juuri aloitteleva pro kyseessä. Muistaa pakkista varmaan sitten myöhemminkin

Käytätkö Mike tarkoituksella esim. Noissa Hummerikuvissa ja Jerryn kuvissa sellaista valotusaikaa ja aukkoa että myös tausta on tarkka? Pitkään mietin että mikä niissä itseä pistää silmään, ja nyt viimein tajusin että se on taustan terävyys.

Onhan toi syväterävyys siistiä, ja siitä on tullut melkein ominnaispiirre laajiksen lisäksi. Ootko kokeillu joskus/aiotko säätää jotain bokeheja?

Back
Ylös Bottom