Hei kaikille,
Ensimmäiseksi haluaisin kiittää mielettömästi kehuista ja tsempeistä, mitä olen ihmisiltä saanut täältä ja muualta. Olen todella positiivisesti yllättynyt

Monet tälläiset asiat auttoi omalta osaltaan jaksamaan dietin loppuun asti, ja pääsin kuin pääsinkin nousemaan lavalle !
Koko vkonloppu ja itse kisakokemus oli kaikenkaikkiaan aivan mahtava, vaikka oma kunto miellyttikin silmää paljon enemmän aina edellisiltoina, kun kunto oli kuivempi, kuin kisoissa, mutta ei se mitään. Näistä aina oppii, eikä koskaan voi 100% tietää ,miten kroppa reagoi. Etenkään ensikertalaisella.
Tärkeintä oli, että nautin lavalla olemisesta, ja oli paljon ihania ystäviä tukena ja tsemppaamassa.
Mieletön fiilis, kun kuulee katsomosta niin paljon kannustusta! Kiitos siitä :haart:
Nyt jatkuu treenaaminen ja lihojen kasvattaminen. Ens kisoihin sitten taas, kun kroppa onkin jo eri näköinen

!
Haluaisin eritoten kiittää vielä rakasta ystävääni Annea, joka on jaksanut tsempata koko sydämestään. Oot ollut hurjan tärkeä tuki :haart: Minnalle erityismaininta ja kiitos huoltajana toimimisesta! Olit erinomainen! Susta oli mieletön apu, ja nautin ajasta kanssasi :haart:. Inkeri :haart:.
Kiitos vielä muille rakkaille ystävilleni tuesta :haart:
Terveisin,
Eva Kovalainen