BB Eva Kovalainen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Näissä kuvissa kyl silmä lepää...:rock:

Evalla ihan hurjan kova kunto :hyper:

Ja kauniit poseeraukset vielä päälle!! Ei ikinä uskoisi noviisi- saati junnukilpailijaksi tätä naista :5:

Niinkuin olen salillakin jo Evalle monta kertaa sanonut...mahtavaa:haart: !!! Kauniita kuvia ihanasta ihmisestä. Kannustamassa ollaan sitten lauantaina:dance: Kunto ihan mieletön:rock:

Eva, SÄTEILE!!!

P.S. :D

P.P.S. Kova kunto ja mielettömän nätti tyttö. Toisaalta, ei se ihan kauheana yllätyksenä tullut kun osasin arvata Evan potentiaalin :)

Jeah, vihdoin!!! Näitä kuvia olen odottanutkin!:hyvä: Sikäli minäkin jo osasin odottaa kovaa kondista Evalta;) Mahtavaa työtä Eva, niin iso muutos kyllä että woooo!!!!:wtf:

Kyllä on tyttö muuttunut sitten viime vuoden Lahden kisojen kun sut siellä näin...:wtf: Mielettömän upea kunto!:rock:

Hurjasti tsemppiä :hyvä:

Tässä sen näkee että turhat lässytykset, keskittyminen treenaamiseen ja pieni 'huilikin' muista kuvioista voi tehdä terää itse kullekin. Jos ei hiljaiselosta muuta hyötyä niin sitten on ainakin makee tulla ja vetäistä matto kaikkien alta.

Kunto on todella hyvä :whip:

Nautinnollisempaa tästä tekee sen että aikoinaan näytit kondiksen mistä lähdit diettiin [kiitos siitä!], näin saan kirjaimellisesti tuntuman siihen kuinka helvetin iso muutos on kyseessä. Eikä sen puoleen, kyllähän monet ihan normikuvatkin sinusta vaikka 1-2 vuoden takaa ovat aivan toista maata.

Sussa on potentiaalia ja paljon. Nyt ei muutakuin pää kylmänä ja lihakset lämpimänä :worship:

Aivan mieletöntä, Enkeli-Eva!! Kovan työn olet tehnyt. Sulla on KAIKKI edellytykset valitsemaasi lajiin... siispä toivon sulle kaikkien unelmiesi täyttymistä ajan kanssa kun teet kovaa töitä!

Samaan pystyy vain harvat... siispä iso hatunnosto täältäkin. Olet niin kaunis! :haart:

Ikä? Kiitos.

Tosi makeita kuvia ja mahtava kunto!! Ihan mahtava kehitys ja oikea asenne, hurjasti tsemppiä kisoihin, me pidetään sulle peukkuja! :)

Tsemppiä kovasti Jartsalle. Hurjassa kunnossa olet, ollaan kaikki ylpeitä.

Back
Ylös Bottom