BB Eva Kovalainen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto
Etusivulle kohta jutskaa

Galtsu

IMG_0074-10.jpg

<object width="425" height="350"> <param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/ZjKI_6aYl60"> </param> <embed src="http://www.youtube.com/v/ZjKI_6aYl60" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> </embed> </object>

Ei vittu!!!! (anteeksi kielenkäyttö)

Vissiin oli sittenki turhaa se masistelu sun vahvemmuudestas. Tosi kova kunto!

Holy motherfucking shit :eek: Nyt tippu leuka lattialle. Eva sä oot tehny kyllä melekosen työn :eek: Etenkin reidet ovat aivan käsittämättömän hienot :hyper: Odotan innolla sun vaparia.. Olet upea! Kiitos Mike näistä kuvista.

Voi saamari Eva minkä teit!!!! :wtf:

Hahahaaa, aivan hiton mahtavaa!! :rock: Kaunis oot!

IHAN USKOMATONTA! :eek: Piti hieraista silmiäni pari kertaa ennen kuin uskoin silmiäni.

Mieletön - ja ennen kaikkea mielettömän upea - muodonmuutos! Onneksi pääsee ihastelemaan sua kohta lavalla :haart:.

Hyvä on kondis! Ei olisi uskonut, kun kesällä 2006 näin sut Kisiksen edessä.

PS. Kondis on sitä luokkaa, että saat varautua ilkeisiin kommentteihin.

Eva, olet kaunistunut ja kiristynyt sitten heinäkuun. Seurasin vaparitreenejäsi, remember... Hyvin oot jaksanu vetää dietin loppuun.
Onnea kisaan, törmätään Lahdessa.
Kata

Siis juniori :eek: Holy s*** entäs kun muutama vuosi kuluu junpatessa:rock: Vaikuttavaa, todella kova kondis:hyper:

Ihanimpia kuvia ikinä, oon jauhanut tätä kyllästymiseen asti, mutta oot tehnyt aivan upean työn, oon niiiiin ylpeä susta :haart: :hyvä: Nyt muistat nauttia lopputuloksesta :)

Eva :haart: sä näytät niin mahtavan upealta. Aivan mieletöntä!!

*pus*
Carina

Eevalle isot aplodit :hyvä::dance:
onnea Lahteen:thumbs:

Nyt on pakko kommentoida, sillä meinasi tipahtaa tuolilta kuvat nähdessäni. Siis aivan mieletön kunto :wtf: Vastaa aika lailla minun ihanne fyysiikkaa. Kuvat ovat myös ehdottomasti kärkipäätä. Ihanan klassisen kaunista, veistosmaista. Kiitos näistä kuvista. Aivan upeata katsottavaa.

Back
Ylös Bottom