Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ehkä jotkut valokuvaajat noin ajattelevatkin, mutta minä en. Muuten kuvaisin edelleen 350D:llä ilman valoja salilla, osasinhan senkin jo silloin. En kuitenkaan jäänyt kuvaamaan salille, vaan ostin paremman kameran ja pari valoa. Osasin sitten kuvata niillä, en kuitenkaan tyytynyt siihen, vaikka joku olisikin voinut sanoa kuten sinä, että osaat kuvata hyvin, pidättäydy siinä. Hommasin lisää valoja, nyt on 5 valoa käytössä. Osaan niilläkin valaista kohteen kuten haluan, jäänkö nyt tähän kun tämän osaan hyvin? En jää, vaan alan rakentamaan kuvia useasta kuvasta toteuttaen skenaarioita, jotka eivät ole yhdellä kuvalla mahdollisia. Kun vuoden päästä osaan tämän todella hyvin ja voin rakentaa mistä vain mitä vain, niin jäänkö sitten siihen? En jää, vaan alan opettemaan 3d rendauksia ja niiden yhdistämistä valokuvien kanssa. Pyrin kokoajan kehittämään kuvauksiani uusilla jutuilla ja tämä kuvien rakentaminen on hauskaa hommaa ja on vaativaa, jolloin saan aina haastaa itseni.Ehkei kannata vielä luopua siitä normaalista kuvauksesta, jonka osaat huippuhienosti. Ei kovin vakuuttavaa nämä. Näyttää trikiltä alusta loppuun, mutta ehkä se on tarkoituskin?
Jos etusivua lukee, tai tämän ketjun ekaa viestiä, jossa etusivuun viitataan, niin saa ehkä selville mikä idea näissä oli.Noniin, ihan ok perustelut. No nuo kuvat on kyllä aika tekemällä tehdyn näköisiä (vaikka en itse osaa tehdä lähellekään noin hyvin). En tajua myöskään että mikä näissä on varsinaisesti ideana, leikkimisen ohella. Katsellaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Tsemppiä :thumbs:
Bodarit tunnetusti kisadieetillä rääkkäävät itseään kuin maailmanlopun edessä. Ei armoa, ei kyyneliä, vain tiukkaa vetoa päivästä toiseen, viikosta toiseen, kuukaudesta toiseen. Sääliä ei todellakaan tunneta itseään kohtaan, vaan raippa heilahtaa joka aamu kun kello soi. Raippa heiluu koko päivän, ennenkuin illalla pää painetaan väsyneenä tyynyyn. Bodarin pahin vihollinen on peilikuva, eli hän itse. Minää vastaan jatkuva taistelu voidaan kuvata myös näin kuten minä teen tällä kertaa kuvien välityksellä.
Ja onnea kisoihin jos tämän luet.:thumbs:
Tarkoitatko nyt Rauhan mielisairaalaa Joutsenossa? Paikka sijaitsee siis Lappeenrannan lähettyvillä.Piru kun en muista paikkakunnan nimeä missä sijaitsi tämä lakkautettu mielisairaala. Joku bodari repimässä itseään voimalla pakkopaidasta irti ja verisuonet pullottaa ohimossa.
Perinteisiä bodykuvia on netti pullollaan, sen takia kiva katsoa näitä eri ideoilla tehtyjä. Jatkaa samaa rataa ja anna mielikuvituksen lentää.