Battlestar Galactica remake

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kakkoskausi alkaa mun kotiteatterissa tänään. Eka kausi oli todella mieleinen, ja olen muualtakin kuullut että paranee entisestään kun lähtee kunnolla käyntiin. Hahmot ovat juuri sopivan särmikkäitä, melkein kaikki ärsyttävät välillä ja toisaalta keräävät vastapainoisesti välillä empatiaa; siis hyvin inhimillisiä, moniulotteisia hahmoja.

Pakko nostella tätä, maailmankaikkeuden parhaasta sarjasta on enää jäljellä 2 jaksoa. :itku:

Neloskausi, eli viimeinen kausi loppuu ihan kohta. Onneksi tulee vielä The Plan (eli TV-leffa) ja spinoff-sarja Caprica, saas tosin nähä mimmonen siitä tulloo...

Kakkoskausi alkaa mun kotiteatterissa tänään. Eka kausi oli todella mieleinen, ja olen muualtakin kuullut että paranee entisestään kun lähtee kunnolla käyntiin. Hahmot ovat juuri sopivan särmikkäitä, melkein kaikki ärsyttävät välillä ja toisaalta keräävät vastapainoisesti välillä empatiaa; siis hyvin inhimillisiä, moniulotteisia hahmoja.

Mitäs hittoa.. Millos tytöt on kattonut miesten tv-ohjelmia? :D

Nyt on koko sarja sitten taputeltu. Pakko sanoa että tätä sarjaa tuli odoteltua suuremmalla innolla joka viikko kuin mitään toista sarjaa aiemmin. En nyt sano että paras sarja ever, mutta kyllä laadusta voidaan kuitenkin puhua.

Nyt on koko sarja sitten taputeltu. Pakko sanoa että tätä sarjaa tuli odoteltua suuremmalla innolla joka viikko kuin mitään toista sarjaa aiemmin. En nyt sano että paras sarja ever, mutta kyllä laadusta voidaan kuitenkin puhua.
Kyllä tuo omaksi suosikkisarjaksi vähän vaihtelevalaatuisesta nelosseasonistakin huolimatta muodostui. Tosiaan joka viikko sai jännätä uutta Galactican jaksoa ja miten stoori menee eteenpäin, mutta nyt sekin lysti on loppu (ja oli kyllä IMO ihan hieno lopetus). Tosin loppuvuodestahan pitäisi alkaa tuo prequel-sarja Caprica, joka siis sijoittuu about 10 vuotta ennen ensimmäistä Cylon-sotaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom