Battlestar Galactica remake

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki

Liitteet

• galactica03_1152.webp
    galactica03_1152.webp
    49,3 KB · Katsottu: 369
Jenkeissähän on tätä jo näytetty siis. Ei tietoa millon tulee tänne Suomeen päin. Oon kattonut tuosta nyt 10 jaksoa (hakenut XDCC botilta) ja aika hyvältä vaikuttaa.

Kannatteepi ensin katsoa se 2-osainen elokuva (tai minisarja ihan miten vain) että ymmärtää heti alkuun missä tuossa sarjassa mennään. Eli siis tämä vuodelta 2003. Näyttelijäkaarti on sama elokuvassa kuin tässä uudessa sarjassa (2004).

Ååååhhh!!! :eek: Toivottavasti tulisi jollekin suomalaiselle kanavalle. Pikkupoikana Galactica oli ylivoimaisesti parasta, mitä telsusta tuli.

Täällä ulkomailla näyttävät sarjaa, jaksoin katsoa just ton pilottijakson ja kaksi ekaa jaksoa, sitten ei kiinnostanut.

Ei ole kovin kummoinen minusta, joten ollaan legendan raiskaamisen puolella. Hirveä pettymys alusta kun ei edes sitä hienoa alkumusiikkia ollut kähinöineen matkasta Mayojen ja muiden inkojen kotikonnuille, vai mitä helvettiä se olikaan.. :)

Ovat vielä vaihtaneet Starbuckin tilalle ihan omituisen virityksen, mutta en taida spoilata jos jotakin kiinnostaa katsoa. ;)

Ilmeisesti siitä kävelevästä helkutin koira/karhu pehmolelurobotista ollaan päästy eroon, joten parannusta sillä puolella.

Täytyy kyllä sanoa että ne hikiset Cylon-ammuskelut ovat kanssa parantuneet. Skidinä rasitti kun oli aina sama sekvenssi jossa niitä ammuttiin alas! :)

Mikä ihmeen remake, mie oon kattonu tätä jotenkin sillä silmällä että tämä on jatkoa, jostain tulevaisuudesta. Olen ihan tykännyt tuosta, jotain pientä narinaa olisi parista jutusta mutta viihdettähän tää on. :) Kaikki muut paitsi tämän viikkoinen on katottu, nam.

jenkeissä pyörii ja torrentista löytyy kaikki jaksot. Pari olen katsonut, mutta jotenkin ei ole säväyttänyt vaikkakin näyttelijtä, lavastus ja kaikki on todella hyvin kohdallaan... Jotenkin siinä ei ole sitä tunnelmaa.

Onhan tätä tullut seurattua, ja keskimääräistä parempi, ja jollakin tapaa "uskottavampi" kuin moni muu sarja. Ylimääräistä huumorilässytystäkään ei tule ihan heti mieleen. Henkilötki on ihmismäisempiä kuin alkuperäisessä sarjassa :)

Mielestäni todellä hyvä. Tehty vahoille faneille ja otettu myös huomioon että kaverit alkaa olemaan jo 30 hujakoilla. Sijoitettu 40 vuotta eteenpäin 80 luvun galacticasta joskin mitenkään ei selitetä että miten Cylonit hyökkäävät taas Capricaan ... tai sit koko perus 80 luvun galis on unohdettu eli näin.

Tunnelmasta voin sanoa että musiikkien ja näytteliöiden myötä siitä on saatu todella hyvä scfi sarja. Asioita on mennyt tavallaan "nuotin vierestä" -> (esim Baltar) wanhaan Galacticaan verrattuna mutta ei pahalla tavalla.

Eli hyvää katsottavaa SCFI ja varsinkin vanhoille Galactica faneille.

:4:

Battlestar? Emmää ny ihan tähti viä oo...

Galactica rules!

Olen itse seurannut nyt tuota uutta Galactigaa sen verran mitä Brittien Skyonelta sitä on tippunut, 13 jaksoa. Jenkkien Sci-fi channelilla se kait on vasta neljännessä jaksossa menossa. Hassu sarja siinä mielessä että se alkoi Briteissä aikaisemmin kuin USA:ssa.

Mainio sarja mielestäni. Vanhasta BSG:stä en muista muuta kuin alkumusiikki jotenka hankala verrata. Synkkä, hyvät näyttelijät, hyvät efektit (siis TV:seen), suurimmaksi osaksi hyvä tarinankerronta, meitsi tykkää.:) Välillä sarjan tempo on hidas mutta se on onneksi vähäistä. Varsinkin viimeisimmän Skyonelta tulleet jaksot oli aikasta tykitystä.

:5: :thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nostetaas wanha threadi ylös.

Olen saanut katsottua pilottileffan (3h, tunnetaan myös nimellä "Battlestar Galactica 2003 Mini Series") lisäksi 11 jaksoa ensimmäistä kautta, ja on kyllä hyvää matskua. Pelkästään tuo pilotti on katsomisen arvoinen, ja pohjustaa hyvin itse sarjan lähtöasetelmia. Jos jatkuvajuoninen laadukkaasti tehty scifi kiinnostaa, niin ottakaapa tuosta projekti.

Alkuperäisestä Galacticasta ei ole paljoa muistikuvia, joten paha sanoa miten pahasti sitä raiskataan. Kyseessä ei kuitenkaan ole otsikon mukainen remake, vaan tämä sijoittuu muutaman kymmenen vuoden päähän alkuperäisestä.

Jep, itekkin seurannut tiiviisti tuota sarjaa, tuo pilotti tosin on jäänyt katsomatta. Pitääpäs etsiä.

harmi kun battlestar ja stargate jäivät molemmat tauolle, jatkuu vasta tammikuussa :(

ihan hyvin tehty sarja,pilotti ja pari ekaa jaksoa takana.saa nähdä miten edistyy vai jääkö paikoilleen kuin niin moni muu sarja nykyään.

Ihan mukiinmenevää ajanvietettä, mutta kunnon scifisarjana tasoa laskee todella monet epäloogisuudet ja epärealistisuudet joita sarja on pullollaan.

heh, nyt vasta luin tuon oman viestini minkä olin kirjoittanut tammikuussa. Noh, niin ne mielipiteet muuttuu :)

BSG jäi vähän kutkuttavaan kohtaan ja jatkuu tosiaan vasta Tammikuussa :jahas:

FYI!

BSGn eka tuotantokausi alkaa Nelosella Pe 20 Tammikuuta.

Hyvä juttu, toivottavasti näyttävät sitten koko oopperan loppuun, kun 3 tuotantokausikin on jo tekeillä.

Anyway, loisto investointi neloselta! :thumbs:

Vihdoin loppui jenkeissäkin esitystauko, joten kakkoskauden uusin jakso löytynee sopivilta kanavilta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom