Battlefield: Bad Company

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J_mp
  • Aloitettu Aloitettu
Iteki päätin, että en haaskaa enää elämääni monin peliin. Siihen kun jää koukkuun. Mut aika pettyny tähän bad companyyn. Tylsät maisemat ja tehtävät ja graffa sukkaa.

Yksinpelissä ainakin vittumaista se, että vihut ei tunnu huomaavan ketään muuta kun meikäläisen. esim selustaan kun koittaa hiipiä ottaa vihun tähtäykseen selästä, ni tää kääntyy salamannopeesti ja ampuu puolet taas elämästä poies, ennen kun sen saa hengiltä.

Maisemathan on kivoja.. hieman erilaista avomaisemaa verrattuna Codiin. Grafiikat on musta hyvät, paskempaakin on ollu ja se ei ole edes pääasia. Tällaiset pelit on tehty kyllä moninpeliä varten, piste. :)
Mä en ole vielä edes yksinpeliin koskenutkaan, moninpeli on aivan mahtava. :rock:
Harvoin tuolla ketään kusipäitä pelaa.. jos ollenkaan. ;)

Yksinpelissä ainakin vittumaista se, että vihut ei tunnu huomaavan ketään muuta kun meikäläisen. esim selustaan kun koittaa hiipiä ottaa vihun tähtäykseen selästä, ni tää kääntyy salamannopeesti ja ampuu puolet taas elämästä poies, ennen kun sen saa hengiltä.
Tekoäly on todella ärsyttävän huono. Kaverit voi seistä vihollisen vieressä, eikä kumpikaan ammu kumpaakaan, mutta jos itse menet viereen, niin kaikki ampuu sua.

Miten pitkä toi yksinpeli on? Jaksaako sitä pelata läpi edes, kun on aika tylsä nääs. Läpäisin juuri ensimmäisen helikopteri lennon ja siitä vielä vähän menty eteenpäin.

Tekoäly on todella ärsyttävän huono. Kaverit voi seistä vihollisen vieressä, eikä kumpikaan ammu kumpaakaan, mutta jos itse menet viereen, niin kaikki ampuu sua.

Komppaan.

Yksinpeli on muutenkin aikasta paska.

Ostinpelin kokonaan moninpeliä varten. Nyt ei ole vaan nettiä(kiitos saunalahden), niin olen tota yksinpeliä tahkonut.

Niin sä kuolit :D vitsi

Operation flashpoint 2 on seuraava joka tulee talvella. Hakkaa varmasti tämän 6-0 muunmuassa realistisuudellaan. Ens vuonna sit Cod 5.

Ens vuonna sit Cod 5.
Pitäis tulla jo tänä vuonna....

Edit: OFFtopicia..... pikaisella googlauksella julkasuajankohdaksi ollaan veikkailtu marraskuuta. COD5 on siis eri porukan tekemä ku COD 1,2 ja 4.
COD5:sen takana on sama firma joka teki flopanneen COD3:sen, joten itsellä ei ainakaan ole odotukset tämän pelin suhteen aivan yhtä korkeat mitä oli COD4:ssa.

Miten toi mikki toimii xboxissa?

Olen laittanut mikin kiinni ohjaimeen, mutta en pysty puhua siihen. Kuulen kyllä headsetistä muiden mikit.

Miten toi mikki toimii xboxissa?

Olen laittanut mikin kiinni ohjaimeen, mutta en pysty puhua siihen. Kuulen kyllä headsetistä muiden mikit.

Onko mikki päällä? Siinä muovisessa kiinnikekohdassa mikä tökätään siihen ohjaimeen on mikille ON/OFF vipu. Se oikeeseen reunaan ni mikki on päällä.

tossa plugissa mikä tulee ohjaimeen, on ainaki mulla semmonen muovihässäkkä jossa on kytkin. Mut sul on tuossa matkalla joku vipu näköjään.? Onko toi xboxille tarkoitettu setti?

Ei näin äkkiseltään näytä xboxille tehdyltä :D Meepäs ja hae kaupasta tuohon ohjaimeen tarkoitettu setti.

Ei sulta mitään puutu, tossa namiskassa missä on volume näyttäs olevan myös mikin ON/OFF nappula. Siinä päällä, oikee reuna vihreenä.

^

Noi kaikki osat ovat tulleet Xboxin mukana. Eli pitäisi olla alkuperäisiä osia.

Mikäköhän mulla on sitten vikana, kun ei toi mikki toimi? Pitääkö ohjaimesta painaa jotain nappia, kun haluaa puhua? Tai asetuksiin laittaa jotain?

Back
Ylös Bottom