lurkki Liittynyt 23.4.2003 Viestejä 705 28.3.2010 #1 Tehdäämpäs tällekin pelille tämmöinen ketju. Hyvässä squadissa pelailu on todella hauskaa, mutta ikävä kyllä liian harvinaista herkkua, joten ne ketkä tätä pelailevat pleikalla, niin nickkejä vaan tänne. Itse pelailen Lurkki_ nickillä.
Tehdäämpäs tällekin pelille tämmöinen ketju. Hyvässä squadissa pelailu on todella hauskaa, mutta ikävä kyllä liian harvinaista herkkua, joten ne ketkä tätä pelailevat pleikalla, niin nickkejä vaan tänne. Itse pelailen Lurkki_ nickillä.
griever Liittynyt 6.9.2007 Viestejä 64 28.3.2010 #2 pelailen loudis1 nickillä. olen tosin susipaska, joten hyvä squad pysyy harvinaisuutena jos lähdet kanssani rintamalle.
pelailen loudis1 nickillä. olen tosin susipaska, joten hyvä squad pysyy harvinaisuutena jos lähdet kanssani rintamalle.
Azazel Liittynyt 5.3.2005 Viestejä 179 29.3.2010 #3 Kyllä tuota tulee hakattua ihan kiitettävän usein ja ainakin toistaiseksi on viihdyttävää sotimista. Nicki on man_basic.
Kyllä tuota tulee hakattua ihan kiitettävän usein ja ainakin toistaiseksi on viihdyttävää sotimista. Nicki on man_basic.
lurkki Liittynyt 23.4.2003 Viestejä 705 29.3.2010 #4 Joo, man_basic löytyykin jo listalta, mutta pitää loudis1 lisätä sinne, kunhan tästä taas kerkeää pelailemaan.
Joo, man_basic löytyykin jo listalta, mutta pitää loudis1 lisätä sinne, kunhan tästä taas kerkeää pelailemaan.