Battlefield 4

Ladannut joo, mutta en ole vielä pelannut. Pelasin sillo joskus tosi kauan sitten sitä ekaa betaa, mutta kai toi on ihan eri peli nyt.

Voisin tehdä ketjun tosta Hardline, se on kuitenkin aivan eri peli ja vielä eri tekijöiltä. Vähän omituinen muutenkin pistää kylkeen Battlefield nimi, ei edes sovi franchiseen imho.
Enpä oo vielä edes miettinyt alkaako tuota pelaamaan, asetelma ei kauheasti nappaa.

EDIT: Ilmeisesti tein jo ketjun joskus: http://www.pakkotoisto.com/pelit-ja-konsolit/122808-battlefield-hardline/

Ammuin yksi päivä snaipperilla oman enkan: 896m ja suoraan vastustajaa kupoliin. Meni kyllä ikuisuus tuohon luodin matkaan :D

Parissa kentässä on aika hyviä mahiksia saada tollasia lukuja Rushissa. Paracel Stormissa alussa ja varsinkin Hainan Resortin alussa.

Piti ihan tarkistaa Battlelogista paljonko mulla on :D Siellä on kaikkea nippelitietoa Battlelog / Battlefield 4

Longest Headshot - 917.21 m

Parissa kentässä on aika hyviä mahiksia saada tollasia lukuja Rushissa. Paracel Stormissa alussa ja varsinkin Hainan Resortin alussa.

Piti ihan tarkistaa Battlelogista paljonko mulla on :D Siellä on kaikkea nippelitietoa Battlelog / Battlefield 4

Paracel stormissa tuli kokeiltua, mutta oli kyllä niin toivotonta ja aikaa kulutavaa että huhhuh... Aloin jo epäillä että onko tuossa joku näkymätön seinä välissä :D Vähän ongelma, kun harva pysyy paikallaan niin pitkään.

Joo mäkin olen lopettanut mun sniperin uran lähes kokonaan. Nykyinen tyyli on likimain kamikazea: helikopterista laskuvarjolla virittämään pommi. Siinä on hyvä heitellä miinoja, kranuja ja C4:ia kun varjolla liitelee.

En muista kuollaksenikaan vielä noiden kenttien nimiä, mutta siinä hyökkääjät aloittaa laivalta ja puolustajat ovat maissa. Ammuin vihun puolustajana sieltä yhdeltä kukkulalta sinne laivan kannelle, josta hyökkääjät aloittavat.

En muista kuollaksenikaan vielä noiden kenttien nimiä, mutta siinä hyökkääjät aloittaa laivalta ja puolustajat ovat maissa. Ammuin vihun puolustajana sieltä yhdeltä kukkulalta sinne laivan kannelle, josta hyökkääjät aloittavat.

Toi on just Hainan Resort. Siinä on hyvä snaippailla sieltä alemmalta kannelta hyökkääjänä niitä snaippereita jotka menee sinne vasemmalle kalliolle. Ne ei oikein pysty ampumaan sinne laivan sisäänkään.

Toi on just Hainan Resort. Siinä on hyvä snaippailla sieltä alemmalta kannelta hyökkääjänä niitä snaippereita jotka menee sinne vasemmalle kalliolle. Ne ei oikein pysty ampumaan sinne laivan sisäänkään.

Pitääki kokeilla jahka se kenttä tulee seuraavaksi. Puolustajana menee sinne merelle katsoessa vasemmalla oleville isoille kallioille, että on juuri ja juuri siinä peli alueen rajalla. Sieltä on hyvä ampua joka suuntaan eikä sua saa sieltä helposti hengiltä

Type88 vyötärölle ja menoks, tarpeeks kuteja lippaassa niin osuu huonommallakin sihtauksella :D Mä kuulun siihen porukkaan joka ei osaa snaipata, ei vaan osu mihkään :face:

Kyllä siihen muistaakseni useampi tunti(päivä) meni että alko noilla snipuilla osumaan.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Type88 vyötärölle ja menoks, tarpeeks kuteja lippaassa niin osuu huonommallakin sihtauksella :D Mä kuulun siihen porukkaan joka ei osaa snaipata, ei vaan osu mihkään :face:
Juu sama mulla. 727h mittarissa ja recon score total 170 tuhatta. :D Toiseksi vähiten pelattu eli engineer on sentään vajaat 3 miljoonaa pistettä.

Ainoastaan pickup Super snipalla saan hengiltä, jos silläkään. :D

PCllä pelaan.. sää ilmeisesti PS3?

Juu. Oon kyllä miettiny josko hommais PC:lekin, CS:ää ja sen variaatioita tullu pelattua varmaan 10v kuitenkin...

Huomenna olis ajatuksena semmonen kevyt 17-04 BF4 sessio.

17-04?? Sulla on kunto kohillaan :fuckyeah: Itte meinasin siitä 21-03 välillä.
Kyl. :rock:

Huomiselle yhden frendin kanssa sovittiin ajoissa vähän pidemmästä peli-iltamasta, niin sillo yleensä heilahtaa se ~11 tuntia aika rennosti.
Muuten pelailut on sitä muutaman tunnin luokkaa.

Bissee, nuuskaa, giniä, ja bäfä. Hyvä kombo!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom