Battlefield 4

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Joo, samanlaista peliä tuossakin veti. TDM ja vajaa sata tappoa ennen potkuja ku seuraavilla luokkaa 50. :)

Ei tosin kilpapelaaja mut BF2 tunnit yli 2500.

Voiku ois vielä noita ongelmia, mutta itellä nykyään ongelmia että kd huitelee 0.5 :D Bf2 aikoina tuli banneja kun muka koodasin. Pitikin jostain syystä lopettaa pelaaminen kokonaan reiluksi 3 vuodeksi. Taidot katosi kokonaan ja nyt vituttaa niin ei tule pelattua tarpeeksi jotta oppisi.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Oon niin vitun huono, että nyt kaduttaa, että menin ostaa tän. :itku: Oon aina ollu semmonen Civivässykkä, joten CQC on ihan mahdotonta. Betassa menestyin ihan hyvin aggressive sniperinä, mutta nyt ei sitten ruksi löydä kohdalleen ollenkaan. :wall:

Hardlinen jälkeen testasin bäfä4:sta taas pitkästä aikaa ja nyt bäfä toimii kyllä niin smuutisti, että "innostuin" taas pelaamaan sitä.
Ohan tämä laadukas peli ja hauska silloin kun kulkee. Nyt tuosta piiloon syöksyilemisestäkin on jotain hyötyä kun et kuole nurkan taakse.

Parina iltana tullut lätkyteltyä ja on maistunut.

Toi on kyllä totta, että ei uskalla itsekkään olla täysin pelaamatta räiskintöjä, koska jos olet pitemmän aikaa pelaamatta niin et pärjää multissa yhtään.
Eikä se ole silloin kivaa jos vaan kuolee jatkuvasti.

Toimii jopa kohtalaisen ok nykyään, mitä nyt noin kolmisen kertaa saa yleensä joinata serverille.

Näissä lippu/suojauspeleissä ehkä eniten vituttaa aina ne tiimikaverit. Lähetään jonnekkin vittuun, eikä suojata com?eja. Lippuja ei vallata, vaan istutaan kyykkypaskalla dmr:n kanssa. Ja jos vallataan, niin se on joku lippu jostain vihun respan vierestä, niin että vihut pääsee kokoajan kaikkialta selkään.

Hyvin meinaan saa tulosta aikaan 64 pelaajankin servulla 2-3 ryhmässä, kun pelaa oikealla tyylillä.

Jumalauta että pääsin pätevän lentäjän hanttariksi hitsaamaan, mä en ymmärrä miten ne tekee sen, itse hommasin huippujoikkarin eikä sillä pääse oikeen edes ilmaan...

Helpoin on mun mielestä lentää pleikkari/xbox tyyppisellä ohjaimella. 2 tatilla saa tehtyä pieniä liikkeitä eri suuntiin tarkemmin kuin yhdellä.

Zone-sarja -42%
Jos joku on ihanaa, niin päästä huippu kopterilentäjän gunneriksi. Voi luottaa siihen, että se pyörittää huolella ja pääsee karkuun lukkoa. Voi keskittyä turkey shoottiin. :kuola:

Lentää porukka pc:llä nuolinäppäimillä vai hiirellä? Tuntuu, että minikopulla ainakin hiirellä saa paljon tarkemmin ammuttua, mutta samalla kopu lähtee hallinnasta tosi helpolla.

Mä en lennä enää millään, ttu siitä mitään tule...tää sälli taas lensi Golmudissa sen F:n hallien sisällä ja napsi spawnaavia vihuja siinä samalla, mäkin ammuin niitä suoraan karbiinilla, sen verta vakaata oli :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla on suuri ongelma. Halusin pelata vaan yhtä kittiä, mutta spawnasin vahingossa assaulttina, joten nyt mulla on 20 assault score ja mun OCD ei hyväksy sitä. :( Mul on likanen olo.

Jaahas laittovat mulle bännit ku tein emblemin mikä oli Suomen ilmavoimien esikunnan lippu....laitto mulle viestii että Content - Third Reich Referencing and/or Genocide and Mass murder (Emblem) kohdeltiiko muo väärin tässä?

juu, varsinkin kun siellä on niitä sirppejä ja vasaroita pilvin pimein...kauankohan mahtaa bännit kestää?

Origin postas tämmösen Twitteriin, kunnes poisti ja muutti twiittiä:

BrpmQyKCAAIGsN4.webp

Nyt: https://twitter.com/OriginInsider/status/484814263286898688

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom