Battlefield 4

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
On kyllä tuo carrier mode todella hauska. Sais vaan olla tickettejä vähän enemmän ja lopussa omat puolustaa basea paremmin. Myös se, että saarilla ei ole menopelejä rassaa vitusti. Ilmalaiva on hyvä vehe, korvaa hyvin mopot ym mönkijät.

Itsellä taas ihan ihmeellisiä kuolemia. Aseessa kaikki mahdolliset potatokripit ja ties mitkä. Ammut äijää selkään puolvuotta vierestä ja se vain kääntyy tappaen sut sekunnissa osumatta päähän. Jotenkin tällaset ihan ihmeelliset asiat pilaa mun pelinautinnon. Vaikka Kpd ois 4, niin silti vituttaa, kun kuolee ihan randomisti.

Niin ja vielä se carrierin räjähdys. ::D:D:

Odotin lopuksi ihan helvetin hienoa titanic uppoamista, niin sain palkinnoksi paikallaan olevan veneen, minkä päälle vain heitelty resident evil ykkösen tasosia räjähdyksiä :D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Pre-game squadit tulossa takasin.

jRJLG25.webp7gKNEiH.webp

First picture:

• Quick Match
  • Squad Access
  • Server-Browser (obviously)
  • Test Range
Second picture:
Squad Access Lobby
Active squads by friends - - - Player

• New Squad
  • No squads with friends available
Create a squad so your friends can join you to play together.
Back - Select - Refresh
Seen on PS3, obviously.

Tankilla tein oman henkilökohtasen ennätyksen Golmud Railwayssa Rushissa hyökkääjänä, 32 tappoa, voitettu erä ja 0 kuolemaa. Siinä paukuttelin henkseleitä chatissa vähäsen, niin seuraavassa erässä vastustajan paras pelaaja teki samalla tyylillä (pelkällä tankilla pelaten) 64 tappoa ja 0 kuolemaa :D Tuli vähän pieni olo.

Tolla tankilla on hyvä kyllä myllyttää vihollisen asemia, kun vaihtelee tota asetta mitä käyttää. Eli itse tietysti spottaa koko ajan, kakkosampuja spottaa koko ajan. Sitten tykillä ammutaan kaikkea missä liikkuu, ja tykin lataustauoilla vaihdetaan KK jolla pistää sarjaa, sitten kun KK hyytyy, niin tykki taas käyttöön ja seinien takana kykkivät vihut hengiltä, sitten taas KK jne... tulitus periaatteessa jatkuvaa. Engineereillä tietty pelataan, heti kun tulee osumaa, otetaan pakkia jonkun nyppylän taakse ja jompi kumpi korjaa kun toinen puolustaa tankkia. Vitun kauan pystyy kikkailemaan tuolleen, parhaimmillaan koko erän. Monet vaan ajavat tankin liian aggressiivisesti keskelle vihulaumoja ja sinkojen uhriksi, kun pitäis pysyä sopivan matkan päässä. Ei liian kaukana, ei liian lähellä. Ja sitten tietty kun pysyttelee oman jalkaväen keskellä tukemassa niitä, eikä haahuile yksinään missään, niin kukaan ei pääse plänttäämään C nelostakaan.

Ton Golmud Railwaynkin voittaa muutenkin Rushissa lähinnä se joukkue, joka pelaa paremmin tankeilla.

Zone-sarja -42%
Hauskaa on, ja ihan hienoja mappeja.

Helvetin iso tuo naval straikki! 5gigaa. Meneekin monta tuntia sitten ladata tuo, kun nyt vasta rupes lataa ku aiemmin tuli jotai erroria.

AInakin odotukset on korkealla, kun tuota uutta pelimuotoa on hehkutettu kovasti.

Hienolta näyttää mapit. Carrier Assaultin säännöt ei vielä ihan avautunut meikäläiselle, kun ei ole tuo Titan-moodi tuttu. Mapeissakin taas hieman opettelemista.

Carrier assault vaatii kyllä 64-pelaajaa, 32 on ehkä liian vähän. Siitä on normi ja large, mut toi normikin on iso ku mikä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voiko tässä pelissä ampua hedua rynsesterillä enää? Vaikka metrin päästä pääsisi ampumaan 16 kertasella scopella päähän, niin siitä ei todellakaan tule hedua. Taitaa nuokin tulla ihan miten sattuu, mutta vituttaa vaan niin helvetin perkeleesti, että ei voi saada tota uutta rynkkyä ku hedyjä ei vaan vittu tule. En kyllä tiedä voiko tässä maailmassa vituttaa mikään yhtä paljon kun tämä peli. Tuntuu että mun kierrokset nousee aivan saatanallisesti kun pelaan tätä peliä. Ei vittu, onneks pääsee ihan just purkaa vitutusta salille!

Onko tuo ero huippulevelin kamojen ja alkupään kamojen välillä suuri vai olenko mä oikeasti vaan näin paska?

Aloitin pelaamisen vasta pari päivää sitten ja tulee kuivana kakkoseen vähän joka servulla, vihdoin kun saa jonkun jyvälle niin ukkoon ei tule naarmuakaan...:(

Percele, ei ole mitään huippulevelin kamoja. Voit kuitenkin avata aika nopeasti ihan mitä tahdot. :) Ei siis sidottu rankkiin. Tietty aivan aluksi jos ei ole mitää attachmenttei on ainakin osa aseista perseestä käyttää. Huono ironsight jne. Mut kyl ihan heti voi pärjätä, ei siinä mitään.

Onhan esim. M416 jonka saa todella hätäsee periaatteessa laserase jolla ainakin osuu jos ei muuta. Kolmas rynkky, ja itse asiassa tokana rynkkynä tulee se jota itse käytän paljon eli SCAR-H.
Noihin sit unlockaa niit sightei yms. nopeasti.

Tulihan se sieltä, äsken nasahti Rank 120. Voi elämä toi 110-120 kesti kauan. Tommoset statsit oli ny sit ku maksimiin pääsi:

120.webp

Ei muuten enää pysty kattoo kauan kesti varsinaisissa rankeissä. Pongoissa toi 120 tuli n.295h kohdalla.

Onko tuo ero huippulevelin kamojen ja alkupään kamojen välillä suuri vai olenko mä oikeasti vaan näin paska?

Aloitin pelaamisen vasta pari päivää sitten ja tulee kuivana kakkoseen vähän joka servulla, vihdoin kun saa jonkun jyvälle niin ukkoon ei tule naarmuakaan...:(

Mulla kesti aika kauan että aloin pärjäämään, tuli myöskin alussa kuivana kakkoseen joka servulla. Nykyään olen usein serverin paras ja K/D on melkein aina plussalla. Itsellä on käytössä M416, haulikoista Saiga 12, konekivääreistä AWS. Kaikkissa on joku holo-tähtäimen tyylinen, se tähtäin on minusta aika tärkeä. Rautatähtäimistä ei oikein näe mitään. Ei mun mielestä se ase niin paljoa ratkase, tottumuskysymys ja aika hyvin ne on tasapainossa. Ne tähtäimet yms. kyllä pitää saada auki ja medipakit/ammoboksit. Esim. haulikoista se eka semiauto-haulikko on varsin hyvä lähitaistelussa. Ite käytän noita mini kranaatteja, kun saa 3 kpl. Ne kun viskaa tarpeeksi kaukaa, niin vihu ei kerkeä reagoida. Seinän kautta kimmoke on yks hyvä, tällöin vihu ei välttämättä edes näe sitä ja kranaatin ajastin kerkeää mennä melkein loppuun, kunnes se on jo vihun jaloissa. Kranaatit tulee usein viskottua peräkkäin vähän eri heittokulmilla ja sitten hyökkään itse.

Omat vinkit pärjäämiseen:

- Opettele mapit :D Aika iso homma. Rushissa oppii helpommin koska mapit tulee pienissä paloissa ja aina samasta suunnasta, Conquestista en välttämättä aloittaisi itse.
- Liity isoihiin squadeihin. Katso scoreboardilta ketkä on parhaat pelaajat ja liity niiden squadiin. Jos oma squadisi kädettää koko ajan tai siitä lähtee pelaajia pois, vaihda heti squadia.
- Jos olet viimeinen elossa squadissa, älä hyökkää vaan piiloudu ja odota että kaverit spawnaa sun luo.
- Vilkaise epävarmoissa tilanteissa minimappia. Siitä näkee usein paljon paremmin kokonaistilanteen ja missä viholliset on.
- Spottaa aina ja koko ajan. Helpompi osua kun näkyy se merkki vihun päällä, usein ei välttämättä ihan näe mitä ampuu mutta merkin alle kun losottaa, niin aika usein sieltä fragi tulee.
- Ota tankki/LAV tai attack boat aina jos on tarjolla, tai mene sellaseen ampujaksi. Näistä tulee kovimmat tappomäärät itsellä. Käytä vuorotellen secondary asetta, niin pääase ehtii jäähtyä/ladata. Hitsipillillä korjailua.
- Tankilla ei kannata mennä liian aggressiivisesti vihollisen keskelle. Sopiva etäisyys, josta ylettää ampua mutta omia on ympärillä, eikä vihollisia.
- Jos pelaat combat medicillä niin heitä medipäkkejä joka välissä. Itsellä usein heltti menee melkein nolliin kun tapan jonkun, sitten vaan healaan itseni nurkan takana.
- Kolmen R:n sääntö, eli repair, revive, resupply. Näistä saa paljon pisteitä, vaikkei saisikaan tappoja.

Itellä on auttanu pärjäämisessä myös se, että löysin hiljattain vakisquadin missä pelataan joskus, tällöin en kyllä ole serverin paras pelaaja :D Satuin ihan vitun hyvien pelaajien kanssa samaan squadiin kerran (K/D oli parhaalla heistä yhdessä matsissa 14/120 :D) ja aloin heittää niiden kanssa läppää, niin ne ottivat mut mukaan vaikka olen paskin pelaaja. Jokasella squadissa on K/D ratio vähintään aina 3-4 paitsi mulla. Itse olen heikoin lenkki tossa porukassa, mutta hauska niiden kanssa pelailla. Panoksia, repairia, revivee ja healthia saa aina, kaikki spottaa koko ajan ja kommunikoi.

- Spottaa aina ja koko ajan. Helpompi osua kun näkyy se merkki vihun päällä, usein ei välttämättä ihan näe mitä ampuu mutta merkin alle kun losottaa, niin aika usein sieltä fragi tulee.

:face: , tämän takia en pelaa softcorea ikinä. Toi 3d-spotti on pahinta syöpää. Senkun rämppää spottausta jatkuvalla syötöllä.

Mulle sopii HC-servut paremmin, custom käy myös jos autohealing, 3d spotting ja killcam yms on otettu pois... HC:ta on kiva pelata, vihut kuolee vähemmillä kudeilla (niin kuolet itsekkin), mutta niiden päällä ei leiju nuolta joka kirkuu "ammu tänne".

:face: , tämän takia en pelaa softcorea ikinä. Toi 3d-spotti on pahinta syöpää. Senkun rämppää spottausta jatkuvalla syötöllä.

Mulle sopii HC-servut paremmin, custom käy myös jos autohealing, 3d spotting ja killcam yms on otettu pois... HC:ta on kiva pelata, vihut kuolee vähemmillä kudeilla (niin kuolet itsekkin), mutta niiden päällä ei leiju nuolta joka kirkuu "ammu tänne".

No tää on tietysti totta. Realismi on kaukana tuosta. Mutta itselle maittaa tuo normi paremmin kuin HC, kai sen takia että aina kun olen koittanu HC:tä niin tulee pataan niin että soi. Se on realistisempi toki. Taitoa kumminkin vaativat saman verran minusta, normissa on vain erilaista se taito. 3D-spottaus on vähän typerä homma, mutta normissa ei kuole mihinkään kaukaa tuleviin roiskaisuihin, vaan saa yleensä ainakin mahdollisuuden ampua takaisin. Mut kyllä mäkin HC:tä pelaisin jos pärjäisin siinä. Noi frendit tykkää pelata normia, joten sekin siinä on.

Yllättävän harva itseasiassa normissakaan sitä spottausta juuri käyttää. Ei haluta antaa tappoja muille/tajuta/jakseta. Tiimipelaajan pitäisi minusta spotata, kun kerran se mahdollisuus on annettu, vaikkei itse sitä tappoa edes yrittäisi saada.

Aika äkkiä niitä levuja sitten sai, supportina heittelin siinä Locker-kentässä (mahtava härdelli) ammopackeja kymmenien ribbonien edestä ja kertaheitolla hyppäsin joku 7 levua...

Toi minimapin syynääminen on vielä tärkeämpää kuin olen ennen tajunnut. Tänään huomasin. Siis normal-modessa. Minimappia tulee katsottua aivan koko ajan, punaset merkit kun ovat vihollisia ja sieltähän pystyy melkein aina varautumaan siihen, että kohta tosta nyppylän takaa nousee ukko. Moni ei sitä älyä katsoa ja niitä kyllä vie kuin pässiä narusta, koska itse on varautunut jo ampumaan ennen kuin ketään näkyy varsinaisella ruudulla.

PC:llähän N-näppäintä painamalla voi vaihtaa minimapin zoomia, se kannattaa olla tarkimmalla zoomilla kun on perus assault/support ilman mitään kiikaritähtäimiä. Sniperillä ehkä sitten sillä isommalla. Erän alussahan tuo on isommalla, joten se pitää aina muuttaa N-napista siihen tarkimpaan. En ennen tätä päivää ole sitä tiennyt, etu on aivan helvetin iso kun se on tarkkana se mappi. Realistista tuo kyllä ei ole, mutta luultavasti kaikki kovemmat pelaajat käyttää tuota ja ne jotka kuolee koko ajan, eivät. Itsehän pelasin pitkään peliä, ilman että kiinnitin koko mappiin huomiota ja pataan tuli. Nyt vasta tajuan että siinä on koko homman juju.

Suositut

Back
Ylös Bottom