Battlefield 4

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mikähän tämä versio on? Uusin virallinen vai?
Mjaah, se uutisoitiin ihan väärin jossain, se olikin että:

-Made NVidia 331.82 or later driver versions mandatory for all players.

Itsellä ei kyllä pleikkarilla ole bugannut kertaakaan ja olen pelannut sen 10 tuntia ainakin. Itselläni kolmonen bugaili huomattavasti enemmän korkeimmilla grafiikoilla kuin alhasemmilla. Toki näyttis ei edes tukenu dx11. Epäilen, että ne originpaskat ja selainjoinit kusee pelin. Bad company ei kaatunut koneella ikinä ja pelasin sitä ainakin parisataa tuntia.

EIH!

Ovat menneet pilaamaan myös Gulf of Omanin... Aurinkoinen mukava kenttä ennen ja nyt mappia riivaa joku perkeleen hiekkamyrsky :face:

EIH!

Ovat menneet pilaamaan myös Gulf of Omanin... Aurinkoinen mukava kenttä ennen ja nyt mappia riivaa joku perkeleen hiekkamyrsky :face:
Onko toi jollain konsolilla jo pelattavissa?

Onko toi jollain konsolilla jo pelattavissa?

"Second Assault is available now as a timed exclusive for Xbox One users." Eli ilmeisesti Onella on auki. Tosin näkyyhän tuo hiekkamyrsky trailerista, levolutionhommia, eli ei ole koko aikaa vaan välillä voi puskea hiekkaa silmille.

Itse huomasin pärjäämiseni pelissä paranevan PC:llä kun pelaan padilla, hiiren ja näppiksen sijaan. Sen verran aikanaan pelannut konsoleilla, että hiiri ja näppis ei vain tunnu luontevalta. Myöskin toinen mikä paransi statseja, oli se että public servereillä katson aina erään kesken liityessä, kuka on paras pelaaja. Liityn sen squadiin jos tilaa on, ja alan medicillä seurata sitä. Ihan sama mihin tuo paras pelaaja menee, mä seuraan sitä ja revivaan sen, sekä hyödyn sen skillseistä, niin ei kuole koko ajan ja itsekin saa usein tappoja tällä tavalla. Kahdestaan pystyy hyökkimään isomman vihulauman kimppuun. Jos en pysty revivamaan sitä, odottelen vähän syrjässä että se pääsee spawnaamaan minun luo. Muutkin squadissa saattavat tajuta toimia näin, kaikki hyötyvät siitä. Yksi ottaa ammoboksit, yksi tai kaksi revivaa. Monethan publalla haahuilevat vain yksinään pitkin poikin ja menevät kuolemaan, vaikka ovat viimeisinä elossa squadista. Hyvä squadi on erittäin tärkeä tässä pelissä pärjäämisessä, huomannut. Paskemmatkin pelaajat kuten minä pärjäävät, kun vain on squadi joka liikkuu porukassa. Jos huomaan olevani paskassa squadissa, vaihdan sitä kesken erän.

No ei ihme että saan näissä geimeissä koko ajan pataan. Terveisin yksinäinen haahuilija.

Kyllä. Homma on ihan eri tasolla kun pelaa kaveriporukassa, 1 tai 2 squadia ja teamspeak/mumble käytössä. Tällä tavalla myös pirun hauskaa :).

Kyllä tuolla yksinkin haahuillen pärjää. Ja tuntemattomienkin kanssa saa hyvää peliä aikaan jos a) squad leader tajuaa merkitä lipun mihin mennään b) squadilaiset tajuaa noudattaa käskyä.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No joo. Tais olla virheostos viela tassa vaiheessa. Aivan jarkyttavan paljon bugeja viela ja kaatuilee aika usein. Jumittaa koko koneen niin, etta on pakko sammuttaa manuaalisesti. PS3:lla siis pelailen.

Noh, Johan tahan on niin koukussa, etta nuo ovat vain ominaisuuksia tassa vaiheessa..

No joo. Tais olla virheostos viela tassa vaiheessa. Aivan jarkyttavan paljon bugeja viela ja kaatuilee aika usein. Jumittaa koko koneen niin, etta on pakko sammuttaa manuaalisesti. PS3:lla siis pelailen.

Oon sanonu tän jo aikasemminkin, mutta PS4 pelitunteja ehkä parikymmentä takana ja mitään ongelmia ei ole bugaamisen kanssa ollut. Kaikki toimii justiinsa niinkun pitää. Ihan vaan jos joku miettii nyt, että uskaltaako ostaa.

Oon sanonu tän jo aikasemminkin, mutta PS4 pelitunteja ehkä parikymmentä takana ja mitään ongelmia ei ole bugaamisen kanssa ollut. Kaikki toimii justiinsa niinkun pitää. Ihan vaan jos joku miettii nyt, että uskaltaako ostaa.

Joo pelialustalla on nakojaan paljonkin valia. Ei tuota PS3:lla oikeasti voi kylla pelata. Vajaa 19 tuntia oon pelannu ja 8 kertaa on jumittanut koko koneen. En tieda onko noilla kentilla valia, mutta Siege Of Shanghai kenttaa pelatessa useinmiten niin tapahtuu. Pitaa valtella tuota kenttaa ja kokeilla miten toimii.

Onhan tuolla joillakin ps nelosen kanssakin ongelmia. Liekkö paska konsoli, paska peli vai paska tuuri.. Valituksia tulee konsoliversiosta aivan yhtä paljon kuin pc-versiostakin. Mutta ehdottomasti on parempaan suuntaan menny peli siitä mitä oli alussa. Vanilla mapit ei oo kaatunu kertaakaan sen viimesimmän vai toisiks viimesimmän pätsin jälkeen.

Nettikoodihan tuossa kusee varmaan eniten näin äkkiseltään mieleen juolahtaneista asioista.

Tullut julkasusta asti seurailtua ketjua ja mieleen juolahti että eihän kolmosessa noin paljon kaatumisia ollut? Liekö syynä EA:n hätäily julkasun kanssa?

Tullut julkasusta asti seurailtua ketjua ja mieleen juolahti että eihän kolmosessa noin paljon kaatumisia ollut? Liekö syynä EA:n hätäily julkasun kanssa?
Se nimenomaan on se syy. Kyllä sen huomaa, että ei ihmiset oo tyytyväisiä ja että nyt on flopattu oikein kunnolla, kun jotai oikeusjuttua on ruvettu jo vääntämään.

Mulla on kaatuilut loppuneet tyystin viimeisimmän updaten jälkeen. PC:llä siis. PC tietysti on hyvin paljolti eri asia, koska laitekokonaisuudet vaihtelevat.

Olisipa silti aika makea homma jos EA joutuisi maksamaan jollakin tavalla raskaasti tästä julkaisusta (tuohon oikeusjuttuun viitaten). Opettaisi vähän pelialalle kuluttajanpelkoa, koska nykyäänhän melkein peli kuin peli julkaistaan keskeneräisenä ja testataan kuluttajalla. Myöhemmin vasta patchit tulevat korjaamaan tilanteet. Tämähän on jo ollut pitempään käytäntö, ei näin ollut joskus 90-luvulla, vaan siiloin pelit julkaistiin valmiina.

Ostin tämän paskan vahingossa gigantin joulutarjouksesta 19e hintaan. Eikai tätä tällä hetkellä halvemmallakaan saa Suomesta mistään? Ei kiinnosta kikkailla proxyjen kanssa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom