Battlefield 4

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
^Viimesin matsi loppunu jo eikä päivittäny mulle battlelogiin ja meni samalla muutama unlockki, 50-12 statsit, 25% boostista aika ja scoret hukkaan ja mitä lie ribboneita varmaan 10k edestä...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Joo mullakin tota defib bugia. Ja välillä ruutu jäätyy. Team deathmatch jonneilua tullu pelattua, yllättävän mukavaa vaikka aina ennen bf: ssä olen conquestia pelannut. Mutta kylläpä CS: Source tuntuu pitkästä aikaa hyvältä (millon viimeks oon edes pelannu tätä) kun on bf4 tdm pelannut hetken.

Nyt rupee statsit ja raportit tulemaan battlelogiin.. foorumeilla näytti olevan 100 uutta aloitusta samasta ongelmasta, jotain viivettä päivittymisessä. Säästäs aika paljon foorumia kun vois vaan muokata viestejä vaikka parin tunnin ajan kun tulee noita turhia läjä tänne :D

Itse pelasin taas kaikkia aikaisempia pelejä (MW1, MW2, BO, BC2, BF3) ainoastaan hardcorena ehdottomasti mut nyt on tullu tätä pelattuu normina, onkin yllättävän mukavaa eikä enää tunnu että saa upottaa lippaallisen vihuun. Conquestia suurin osa matseista missä ei oikeen SPM/KPM pääse kasvamaan ellei vedä Lockeria. Vois TDM/Dominationia kokeilla, vähän nopeetemposempaa kaikissa mapeissa.

Ei kaatunu eilen ja rundin päätteeksi leveli, mutta kun satuin sillo lopettaa oli kyllä raportti battlelogis mutta tonnin vajaa leveli.

Mjahas, kello 12 pitäisi meidän aikaa olla tarjolla client patchia! Toivotaan että crash fixit ja se yksi network sync fixi toimii. Network smoothing tuunataan myös, mutta tuskin vaikuttaa kehenkään jolla on nopea ja matalan pingin netti koska silloin mun ymmärtääkseni pitäisi se smoothing pitää minimissä anyway.

Nyt rupee statsit ja raportit tulemaan battlelogiin.. foorumeilla näytti olevan 100 uutta aloitusta samasta ongelmasta, jotain viivettä päivittymisessä. Säästäs aika paljon foorumia kun vois vaan muokata viestejä vaikka parin tunnin ajan kun tulee noita turhia läjä tänne :D

Itse pelasin taas kaikkia aikaisempia pelejä (MW1, MW2, BO, BC2, BF3) ainoastaan hardcorena ehdottomasti mut nyt on tullu tätä pelattuu normina, onkin yllättävän mukavaa eikä enää tunnu että saa upottaa lippaallisen vihuun. Conquestia suurin osa matseista missä ei oikeen SPM/KPM pääse kasvamaan ellei vedä Lockeria. Vois TDM/Dominationia kokeilla, vähän nopeetemposempaa kaikissa mapeissa.

Itekki aloin pitkästä aikaa pelata normina vaikka oon pelannu yleensä aina hc:ta joka pelissä. Rupes vaan yks kaunis päivä vituttamaan ne saatanan sniperit niin paljoo, että menin sitten pelaamaan normia. Huomasin, että eihän siinä tarvitsekaan ampua kolmea lippaallista vihuun jotta saa tapon. Ei myöskään tullu välittömästi spawnin jälkeen sniperin kuulaa otsaan!!

Ei kaatunu eilen ja rundin päätteeksi leveli, mutta kun satuin sillo lopettaa oli kyllä raportti battlelogis mutta tonnin vajaa leveli.

Joo ja tämä johtuu siitä, että ribbon scoret jää tulematta loppujen lopuks. Tuon huomaa aina jos pelin lopussa tulee rank. Tuo on kanssa varmaan joku bugi ja siitäkin oltiin itketty sivut jos toisetkin foorumilla.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itekki aloin pitkästä aikaa pelata normina vaikka oon pelannu yleensä aina hc:ta joka pelissä. Rupes vaan yks kaunis päivä vituttamaan ne saatanan sniperit niin paljoo, että menin sitten pelaamaan normia. Huomasin, että eihän siinä tarvitsekaan ampua kolmea lippaallista vihuun jotta saa tapon. Ei myöskään tullu välittömästi spawnin jälkeen sniperin kuulaa otsaan!!
Ihan mielenkiinnosta, miten preset vaikuttaa snipujen määrään? HC:llä ei ole minimäppiä niin niitä ei löydetä niin äkkiä? :)

Ei kyl pysty edes snipujen takia vaihtamaan normiin. :) Siin HC:s vaan on jotain, vaikka nyt HC on vielä enemmän HC kuin BF3.

Joo ja tämä johtuu siitä, että ribbon scoret jää tulematta loppujen lopuks. Tuon huomaa aina jos pelin lopussa tulee rank. Tuo on kanssa varmaan joku bugi ja siitäkin oltiin itketty sivut jos toisetkin foorumilla.
Ahaa, okei, nice to know. Selittää sen, just about ribboneiden verran pongoja jäi saamatta... onko toi satunnaista, vai näin käy aina? Jos aina niin "muutama" piste jäänyt saamatta. :D :D Kai se on siis satunnainen bugi.

normal_1320050906.jpg

Ite en jaksa pelata HC:tä. Ei jaksa enää ottaa huomioon jos joku juusto oma juoksee tankin alle taikka tulilinjan eteen.
Eikä niin väliä vaikka kranaatin heittää poijuun ja omien jalkoihin. Muutenkin mukavempi sukellella jotain noppaa karkuun joka ei osaa ampua.

Jätkien kanssa ollaan pelattu aina normia kun pelataan.

Ihan mielenkiinnosta, miten preset vaikuttaa snipujen määrään? HC:llä ei ole minimäppiä niin niitä ei löydetä niin äkkiä? :)

Ei kyl pysty edes snipujen takia vaihtamaan normiin. :) Siin HC:s vaan on jotain, vaikka nyt HC on vielä enemmän HC kuin BF3.

Ahaa, okei, nice to know. Selittää sen, just about ribboneiden verran pongoja jäi saamatta... onko toi satunnaista, vai näin käy aina? Jos aina niin "muutama" piste jäänyt saamatta. :D :D Kai se on siis satunnainen bugi.

One shot one kill houkuttaa pelaajia puskiin helppojen tappojen takia. Ja se vaan alkaa vituttamaan jos kaikki kuolemat tulee heti spawnatessa jonkun srr61:stä. Mä en ainakaa pelaa snipulla helppojen tappojen takia, vaan hienojen ja ennen kaikkea helvetin pitkien headshottien takia :D Tylsäähän se on kun pitää olla hieman kauempana pelikentällä odottamassa tilaisuutta, vaan niinhän se menee tarkka-ampujilla oikeessa elämässäkin :D Pitää ihan mielenkiinnosta kysyä miten pitkän headshotin ootte pystyny ampumaan ja millä aseella? Itellä on 1371,7m paracel stormissa kiinalaisten main basesta niin kaukana takana kun vaan pelikenttä antaa myöten ja ammuin usan laivan kannelle jonkun sinne eksyneen reconin. Ammuin srr-61:llä 40x scopella.

Ja en tiedä onko satunnainen bugi tuo ribboni homma, koska en oo niitä ribbonipisteitä tainnut koskaan nähdä lopulta tulevan. Vittumainen homma, koska on "muutama" piste sen takia jääny saamatta.

Gigan päivitystä Origin tarjoaa nyt.

Kuten pelkäsin, ei mitään hyötyä ollut tästäkään pätsistä.. Freezemaker(jotkut tuntee mapin nimellä dawnbreaker) on edelleen nimensä veroinen ja kaatuu 100% varmuudella aina. Taidan tässä ruveta itkemään vähäksi aikaa ja sitten vois lähtee salille.

Siis minkä helvetin takia tuo Origin kusee täysin nuo lataukset?! Nyt alkaa pikkuhiljaa nousemaan latausnopeus. Välillä oli 90kbps ja 200 ja välillä 2 megaa ja taas ihan nollassa.. välillä pauseaa itestään. Parilla muullakin kaverilla samaa ongelmaa......

Hohhoijakkaa 3 rundia, 3 kaatumista.. Korjauspätsiä odotellessa. Ei ole ennen kaatuillutkaan yhtä tiuhaan. Äänibugi on ja pysyy. 3 minuuttia dawnbreakeria = kaatuu, crash of shanghain pilvenpiirtäjä romahtaa = kaatuu, 3 minuuttia golmud railwayta = kaatuu..

E: ja ainiin! uutena "ominaisuutena" ruutu menee vähän väliä suttuiseksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom