Battlefield 4

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Mexicon originista bf+premium ~50e ja vpnällä pelattu eilisestä asti ;)
Kävin itekki Meksikossa lomailemassa.

Ihan hyvinhän tää tuntuu pyörivän 7870:lla. 2560x
1440 resolla saan medium asetuksilla n. 75-80 fps yleensä, lowilla +100. Luulen että pelaan mielummin isolla resolla ja huonoilla grafiikoilla kuin että pienemmällä resolla ja high/ultra.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Toki pienempi reso ja korkeampi Hz on vielä parempi. ;) En toki tarkoita että pelais resolla joka ei ole monitorin natiivi.

PS. Voi jeesus mitä säätöä oman servun kanssa. Sekoilee niin huolella ettei mitään rajaa. Josko illalla sais toimintaan.
HC ei näy oikein Battlelogissa, joten pidetään nyt normina vielä. Heti kun muunsin default serveriasetuksia (vain niitä mitä kustoimoidaan esim. serverin nimi), niin restartin jälkeen ei tule enää näkyviin Battelogiin. Sitten vielä ProCon layer tilttas jossain vaiheessa eikä päästä enää sisään, ja reinstallit (servu sekä ProCon) ei edes auta.

Milloinkohan mahtais tulla itse peli premiumin kanssa alennukseen jonnekkin?

Muistan BF3 kohdalla että se hintaero Premium versiossa vs. alun Basic+Premium oli naurettavan iso.

Hmmp, kyllä tuo pitteis saada jo kuukauden sisällä. Noh silmät tarkkana tarjouksia varten.

Jaha,

Bäfä meni rikki.
Muutaman runin kerkes pelaamaan, sitten rupes peli jäätyilemään ja fps droppaamaan hetkellisesti 5fps:n.
Koneelle bootti ja sama homma jatkuu...

Joo ei jaksa enää tutkii mistä johtuu.
Katotaan josko huomenna toimis.

01:00-07:00 väännöt ja kyllähän tämä maistuu. FPS on reilusti parempi kuin betassa. Pieniä bugeja siellä täällä, esim. äänet häviää välillä ajoneuvoista yms. pientä. Muutaman kerran jäätyi täysin ja piti käynnistellä uusiksi. Kaveri taas ei päässyt kaikille servuille. Jonottaminen ei ainakaan vielä toimi Battlelogissa, toivottavasti korjaavat pikaisesti.

Zone-sarja -42%
Kusti ei "ylläripylläri" polkenutkaan peliä minulle tänään! Olen aivan helvetin ihmeissäni kuinka näin pääsi käymään, jos peli vietiin postiin tiistaina helvetin aikasin. Verkkokaupasta ei oo moni muukaan saanu peliä vielä tänään, mutta huomenna ois syytä tulla.

E: Just tuli viesti, että peli on haettavissa smart postista :D! Jee ebin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Niin, tai sitten vaan ostaa sen pre-order sillon vuonna nakki, ja sen muutaman kympin kalliimmaan hinnan unohtaa aika hyvin. Sitten ostaa sen premiumin lähempänä julkaisua kun ilmestyy. Varmin tapa, eikä se maksettu 120€ enää tunnu missään. :) Halvin kokonaissetti tais olla se Meksiko proxy homma, mutta tähän EA on aspassa vastannut että sääntöjen vastaista. Eri asia jaksaako ne tehdä sille mitään.

En väitä etteikö aina ole ongelmia kun noista hankkii, ja suurelle osalle toimii, mutta lukenut aika monta tapausta jossa avain ei toiminut / vaadittiin jotain helvetin kuvatodisteita osoitteesta tai nimestä / tai avainta ei vain kuulu.

Mitäpä olisi battlefield ilman alkubugeja :D Servulla pysyy max 10min ennenkun lentää pihalle jostain syystä. something went wrong, disconnected from ea online(1) tai sitten vaan exe lakkasi toimimasta. Näitä tulee satunnaisessa järjestyksessä säännöllisesti. Noo, eiköhän ne tuosta viikossa tee pelattavan. Sitte ku laittaavat vielä hc-modin ja jonotuksen nii alkaa olla kunnossa.

Vihdoin pääsin pelaa, hyvin pyörii! Kaatunut kerran tähän mennessä.

Eniten ihmetyttää et mun servu on pysyny pystys jo koko päivän.

Tuli vähän kikkailtua ja nyt ois jollekkin Premium - lisäri halvalla 35€.... Tuli ostettua kaksi.
Eli pelkkä Premium ei peliä. Laittakaa privaa jos kiinnostaa.

Kyllähän tää vähä kaivertaa ku ootti peliä helvetisti ja hyvältähän se vaikuttaa aina kun pääsee edes 10 minuutiksi pelaamaan, mutta nuo kaatumiset.. Ei helvetti oo moista ollu ennen minkään pelin kohdalla, ei edes bf3:n. Luotan edelleen siihen, että viikon aikana tulee helvetisti hotfixiä ja peli toimis edes niin, että sais pari kokonaista rundia putkeen pelattua!

Mulla kaatu 4h pelien aikana pari kertaa, mutta kaikilla taitaa olla muutamassa mapissa äänien kanssa bugia. Ympärillä tapahtuvasta toiminnasta ei kuulu ääniä, mut esim oman ukon räiskintä ja huudot kuuluu

Vain yks kaatuminen, "battlefield 4 has stopped working", kellotetulla vanhallakin raudalla pyörii high asetuksilla :)

Ääniongelmia ei ole ollut kertaakaan. Ainut asia joka pelissä tällähetkellä kovasti vituttaa on HC modien puute, ei tuota normaalia jaksa kun saa ruikkia 10-15 patia kaveriin että se tippuu varsinkin jos kauempaa ammut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom