PC Battlefield 3 - aitoa räiskintää (2011)

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mikähän on, kun pelaan xboxilla toista kentää yksinpeliä, niin tulee vaan "Lost ea connection" noin minuutin pelaamisen jälkeen.

Mikähän helkkari on kun en kampanjaa pysty pelaamaan yhtään? Tokan chapterin heti alussa peli crashaa joka kerta ja tulee ilmoitus "Something went wrong". No onpa taas yksi syy olla pelaamatta yksinpeliä...

Mistäköhän voisi johtua että toi punkbuster heittää mut jatkuvasti aina pois servulta enkä pääse pelaamaan?
Varmaankin tästä: http://www.peliplaneetta.net/tietokonepelit/uutiset/13026/Hakkerit-bannasivat-joukon-viattomia-BF3-pelaajia/?comments
Hakkerit bannasivat joukon viattomia BF3-pelaajia

PunkBuster -huijauksenestopalvelua vastustavat hakkerit ovat hyökänneet Battlefield 3 -räiskinnän pelaajia vastaan.

Hakkerien kerrotaan lisänneen viattomille pelaajille eston PunkBusteria käyttäville pelipalvelimille, minkä vuoksi kyseiset pelaajat voivat toistaiseksi pelata ainoastaan palvelimilla, jotka eivät käytä palvelua.

Ryhmän edustajat kertovat Artificial Aiming -sivustolla valinneensa kohteekseen ggc-stream -järjestön ylläpitämät estolistapalvelimet vale-estojen lisäämisen helppouden vuoksi. Ryhmä kertoo lisänneensä pelikiellon jo yli 150:lle Battlefield 3 -pelaajalle.

EA on kertonut perehtyvänsä vain pc-pelaajia uhkaavan ongelman yksityiskohtiin ja uskovansa pysyvän ratkaisun löytyvän pian. Sillä välin hakkeroinnin uhreiksi joutuneita kehotetaan pelaamaan vain palvelimilla, jotka eivät käytä PunkBusteria.
Ja kuten monet ovatkin jo sanoneet niin ei auta muuta kuin odotella, että pojat saavat homman korjattua.

Jaa-a, kai ne yrittää tempauksellaan todistaa PunkBusterin huonoutta tai jotain... Tai sitten asialla ovat huijarit jotka haluaa lisää pelaajia servuilleen.

Eli ei siis mitään hajua, mut ihan perseestä toi joka tapauksessa on.

Mikähän helkkari on kun en kampanjaa pysty pelaamaan yhtään? Tokan chapterin heti alussa peli crashaa joka kerta ja tulee ilmoitus "Something went wrong". No onpa taas yksi syy olla pelaamatta yksinpeliä...

Jaa-a, voiskohan tuo johtua päivityksistä?

Pelasin rundin bäfää. Jotkut väitti, että huijaan.

52025014.png

Pelasin rundin bäfää. Jotkut väitti, että huijaan.

52025014.png

toi cheatti/hax whine on helvetin ärsyttävää. joka rundi tulee sitä itkua että "hax, kick him. aimbot" jnejne. meillä on oma pieni servu mikä on välillä ihan public ja siellä chatti-suodatin joka tappaa/potkii pelaajan joka itkee hax/cheat/m320/usasnoob -juttua chattiin ;)

Vinkkejä taistelukopterilla lentämiseen? Oli mappina mikä tahansa, ensimmäiset flaret kun on käytetty kopteri yleensä seuraavasta lukituksesta tuhoutuu. Miten helvetissä tuolla voi pysyä ilmassa, kun siellä on vastapuolella IT-ajoneuvot, tankit guided missilellä varustettuna sekä vielä engineerit iglalla/javelinilla?

Vaikeaahan tuo on, mutta kun tarpeeksi lentelee niin jipot oppii nopeasti. Vinkkinä: lennä lukituksen syttyessä matalalla (edellyttää below radarin, että tästä suurempi hyöty), pyri ottamaan ulos aina yksi kohde kerrallaan, käytä hyödyksi maaston muotoja, tee yhteistyötä gunnerin kanssa tai lentäjän. Itse pidän paljon helikoptereilla lentämisestä tässä pelissä, varmasti moni platoonissakin on jo sen huomannut, kehujakin annettu lentotaidosta :)

Onko platoonissa kaikki lopettanut pelaamisen kun ei viikonloppunakaan ole pelejä käynnissä?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Vaikeaahan tuo on, mutta kun tarpeeksi lentelee niin jipot oppii nopeasti. Vinkkinä: lennä lukituksen syttyessä matalalla (edellyttää below radarin, että tästä suurempi hyöty), pyri ottamaan ulos aina yksi kohde kerrallaan, käytä hyödyksi maaston muotoja, tee yhteistyötä gunnerin kanssa tai lentäjän. Itse pidän paljon helikoptereilla lentämisestä tässä pelissä, varmasti moni platoonissakin on jo sen huomannut, kehujakin annettu lentotaidosta :)

Onko platoonissa kaikki lopettanut pelaamisen kun ei viikonloppunakaan ole pelejä käynnissä?

Miten tuolla kopterilla pystyy lentämään nopeasti? Jotkui lentää sillä juurikin lähes hävittäjän nopeudella maata nuolien karkuun ohjuksia. Itse muuten hallitsen kopterin mutta kovaa en kyllä pääse eteä päin.

Kun lentää aivan maan läheisyydessä, nopeus kasvaa. Yleisesti ottaen kopterilla kannattaa aina siirtyä paikasta toiseen maantasolla, ellei sitten ole selvää kohdetta joka pitää ampua (tai tankkeja lähistöllä). Mutta jos vihujen puolella oikeasti on AA, IGLA -miehiä, soflameja ja javelineja niin mahdotontahan kopterilla on pysyä ilmassa...

Vinkkejä taistelukopterilla lentämiseen? Oli mappina mikä tahansa, ensimmäiset flaret kun on käytetty kopteri yleensä seuraavasta lukituksesta tuhoutuu. Miten helvetissä tuolla voi pysyä ilmassa, kun siellä on vastapuolella IT-ajoneuvot, tankit guided missilellä varustettuna sekä vielä engineerit iglalla/javelinilla?

lennät sopivan matalalla tai sit ihan helvetin korkeella. itse etin aina jonkun selkän talon/kallion jonka taakse pääsen pakoon kaikkia soflam ja it-lockeja. vähän niinkun intissä että syöksyen eteenpäin suojasta suojaan. sieltä sit nousen hetkeks näkyville kun kaveri ampuu konetykillä menemään ja sitten kun ohjusta alkaa tulla niin takas suojaan. basen päällä ympyrää lentämällä putoaa aika nopeesti alas.

yksin tolla hekolla ei saa juuri mitään aikaan mutta sit kun on kaveri jonka kanssa suora puheyhteys nii pisteitä tulee aika kaupalla. yleensä mä lennän ja kaveri ampuu, mulla ecm jammeri ja kaverilla flaret ja lentäjänä huutelen sit ampujalle millon heittää flaret menemään.

Jos pelaat pc:llä niin helpottaa ihan helvetisti kun pilottina käyttää näppistä ja hiirtä samaa aikaa lentämiseen.

Dödö: tarpeeks jyrkästi keula alaspäin nii alkaa tulee vauhtia hyvin.

Ohjaileeko joku teistä hekoja/hävittäjiä joystickillä?

Itse hommasin tikun tossa viikko sitten, vielä on vähän haparoivaa mutta ihan hyvin pysyy hanskassa jo.
Hiirellä ja näppiksellä tuntu ihan kuralta ohjailla, tikulla on kyllä helpompaa ja fiiliskin on jees :)

Kyllähän tätä tulee pelailtua melkein päivittäin edelleen. Ite pelailen yleensä tossa kasin jälkeen ja harvemmin tarttee yksin vääntää. Viikonloppusin ollu vähän hiljasempaa välillä omalta osalta.

Morjensta, oon vasta siirtymässä codista tähän niin varmaan teidän porukassa oppis pelin käytöstavat parhaiten. Pistin pyynnön Pakkosikoihin ja toivottavasti mahdun vielä mukaan.

Gt: Lortsu2

Morjensta, oon vasta siirtymässä codista tähän niin varmaan teidän porukassa oppis pelin käytöstavat parhaiten. Pistin pyynnön Pakkosikoihin ja toivottavasti mahdun vielä mukaan.

Gt: Lortsu2

Kyllähän sitä aina mukaan mahtuu. Kannattaa joinaa aina partyyn missä on useempi pelaaja samalla servulla, meitä on yleensä reilu squadillinen kerrallaan pelaa. Voiceen kannattaa tulla vaikka ei olis mikkiäkään, koska ilman voicee jää aina vähän ulkopuoliseks pelissä.

Kyllähän tätä tulee pelailtua melkein päivittäin edelleen. Ite pelailen yleensä tossa kasin jälkeen ja harvemmin tarttee yksin vääntää. Viikonloppusin ollu vähän hiljasempaa välillä omalta osalta.

Itsellä jääny nuo pelit vähäksi tuon intti-larppaamisen takia, lomilla pystyy jonku verra pelailemaan..

lisäilkää Leksa91. tosi tympeä lähteä tankilla päristelemään ku ketään ei koskaan kiinnosta tulla siihen konekyvääriin. ekstra silmäpari ampumas sinkomiehet mitä itse ei näe auttaa ihan helvetisti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom