PC Battlefield 3 - aitoa räiskintää (2011)

Mä sit taas tykkään noista tankeista ku niist saa helposti hyvän määrän pisteitä engineerillä ja supportilla ku niitä paukuttelee palasiks.

Eilen illalla tuli tehtyä piste- ja kd-ennätys. Kenttä: Tehran Highway 64p Rush. Reconilla pelasin, erän lopussa saldona 36/6 +9400 pojoa + ribbonit.

Onko Pc pelaajilla kiinnostusta jakaa omaa nimimerkkiä että sais kavereita peliin... olis erittäin tervetullutta jos löytyis +-5 pelaajaa vaikka kaverilistaan jotta sais kunnon mätöt.

laittakees kaveripyyntöjä niin aletaan porukalla räiskimään.
Ts,Skype,Ventrilo,mumble jonka kautta onnistuis sitte keskustelu matsien aikana

Gamertag : Sciensic

Onko Pc pelaajilla kiinnostusta jakaa omaa nimimerkkiä että sais kavereita peliin... olis erittäin tervetullutta jos löytyis +-5 pelaajaa vaikka kaverilistaan jotta sais kunnon mätöt.

laittakees kaveripyyntöjä niin aletaan porukalla räiskimään.
Ts,Skype,Ventrilo,mumble jonka kautta onnistuis sitte keskustelu matsien aikana

Gamertag : Sciensic

laitahan tuonne Pakkosikoihin liittymispyyntöä tulemaan ja sitten lisää kaikki platoonilaiset kaveriksi, joka ilta on varmaan vähintään 5 pelaajan räiskinnät mikkien kera.

Kävin juuri hyväksymässä 3 sotilasta platooniin ja pistin frendikutsun tulemaan.
Siitä vaan rohkeasti platoonilaisten sisällä kutsuja ristiin ja joinaamaan partyihin kun näkee porukkaa pelaamassa.
Kuten pandakarhu jo sanoikin niin battlelogin omaa partyn voicea käytetään niin ei tarvitse teamspeakin kanssa erikseen vehtailla.
Toimii hyvin toi voice tuossakin.

olen tyypilliseen tapaani pihalla kuin lumiukko, siis tässä pelissä on oma puhesofta....

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Joo, välillä oikein hävettää mennä servulla ku siellä on jo 5+ [P] tagilla pelaavaa ja kaikki pistetilastossa ensimmäisenä :)

Hommasinpas tämän. Vaan ei onnistu asennus kun Origin väittää: Verkkoon Origin ei saatu yhteyttä. Tarkista verkkoyhteys ja yritä uudelleen.

Mitä pitäs tehdä? Oon asentanut Originin uudestaan, ruuvannu palomuuria, rukoillut.. Kavereilla menee heittämällä sisään. Ärsyttävää!

Battlelogin yläkulmassa on ainakin tällä hetkellä tidotus, että ovat saaneet tiedon, että jotkut eivät pääse loggamaan originiin ja tutkivat asiaa. Eli taitaa olla siellä päässä vika.

Kai sekalaiseen seurakuntaan mahtuu yksi mokkulalagaaja? Pistin jokatapauksessa hakemuksen vetämään, nickinä Tasovasara.

Tuolla Platoonissa on sen verran paljon pelaajia, että melkeen väistämättä osuu jonku kanssa pelailemaan samaan aikaan. Ellei tykkää pelata aina aamuyöllä :)

Vittu kuin tämä peli osaa välillä viedä viimesetki hermon rippeet. Toi että itse pääsee vähän myöhässä alottaan pelin ja jengi on jo jossain lvl 45 tuntumassa omistaen tuomionpäivätykin+IRscopen siihen vituttaa ihan saatanasti. Ite joutuu tolla engineerin ekalla hernepyssyllä rätkiin ja toivomaan että joku edes kuolis, ja kun saa uuden aseen unlockattua siihen pitää unlockkaa uudelleen paremmat tähtäimet yms eli se on huonompi kuin toi entinen.

Ja hei miten noilla singoilla voi ampua? Esim. engineerinä se seuraavana saatava sinko, ryssillä stinger tjsp. Youtubessa jossain videossa jengi piti sitä paikallaan vaan kohteessa jolloin se lockautu siihen, mutta itse koitin tankkiin eikä tapahtunut yhtään mitään. Onko toi Anti-Air pelkästään?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom