PC Battlefield 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CiioN
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Ikä
35
Jees, perjantainahan tämä peli julkaistaan täällä Euroopassa, mutta moni postin kautta tilannut varmaan saa pelin jo huomenna.
Ihmettelen, että miksei kukaan ole tehnyt jo aihetta tästä pelistä, sillä muita threadeja lukiessa olen huomannut monia Bf1942-faneja, joita luulisi tämänkin pelin kiinnostavan.
Netissä pelattava demohan tästä on julkaistu jo aikoja sitten, mutta ei se miltään ylihyvältä vaikuttanut. Itse käyn huomenna kuitenkin katsomassa, olisiko tämä tullut jo yhteen kauppaan, missä joskus pelejä laitetaan myyntiin ennen julkaisupäivää. Oikeastaan ostan tämän pelin sen modien takia, mitä siihen on tekeillä; mm. Forgotten Hope, joka pyrkii miltein täydelliseen realistisuuteen ja on aihepiiriltään Toiseen maailmansotaan kuuluva.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
netistä imaisin mutta harmikseni huomasin ettei toimi gf4 ti4200-näyttiksellä, puuttuu joku shader-ominaisuus tms. Peli ei siis suostu edes käynnistymään, ja foorumeilta olen lukenut että johtuu juuri tuosta näyttiksestä.

Harmillista ja ihan helvetin outoa, koska olen pelannut ihan täysiään esim. HL2:sta, farcrytä, doomia jne.

Demoa jonkin verran itse jurruttanut:

- alkaa olla melko raskas P4 2,4Ghz, 1Gb muistia, Radeon 9800 Pro koneelle.
- Ei niin kauhean nätti karkki
- äänet rätisee
- äijät vaatii puoli lippaallista osumia ennen kun noutaja tulee, ellei sitten nappi osu otsaan, jolloin yksi riittää
- aseiden äänet vähän tuhnuja

+ kalustoa löytyy kivasti
+ hahmoluokat järkeviä
+ potentiaalia on kunhan bugikorjaukset saadaan matkaan

metalman sanoi:
netistä imaisin mutta harmikseni huomasin ettei toimi gf4 ti4200-näyttiksellä, puuttuu joku shader-ominaisuus tms. Peli ei siis suostu edes käynnistymään, ja foorumeilta olen lukenut että johtuu juuri tuosta näyttiksestä.

Harmillista ja ihan helvetin outoa, koska olen pelannut ihan täysiään esim. HL2:sta, farcrytä, doomia jne.

Ootko koittanut tätä?:

"Ok, I finally figured out how to fix that damn crash to desktop error when using a GF4TI card.

1) download the Microsoft Framework, do a search on google (+download +microsoft framework)

2) download DXTweaker: mrbauer.net/files/dxtweaker.rar

3) Extract to a folder on desktop

4) Run DXTweaker, and goto "New" on the right

5) Point it to your root BF2 EXE (in your EA Sportsbattlefield 2 DIR)

6) Check the 2 boxes that contain 'SHADER' , one is FORCE PP SHADER OTHER IS PS SHADER or something of that sourt

7) Click Apply, and then click RUN on the top.

It will launch the game with no problems and you will be playing very smoothly!

I just wish EA and DICE would have included a simple pixel shader 1.2 include but w/e, this will be suffice for now."

CiioN sanoi:
Hahaa, nyt lähdetään Tuuriin hakemaan Battle 2!! :P Maksaakin vain ~37,95€!
Ite ostin ton n.50e verkkokaupan ennakkotilauksesta :jahas:. Ois voinu ne säästyvät rahat sijoittaa vaikka pakkiksen vippeihin :D

Huomenna varmaan on peli käynnis. Ennakkotilaus ollu jo hyvän aikaa sisällä, ja demo lupaa mieletöntä räiskintää vuosiksi. Desert Combat-modia tässä on klaanissa jonkin verran räiskitty jo ja tästä on hyvä jatkaa.

Zone-sarja -42%
Noniin, tässähän tää peli nyt on ja se hinta oli sen 37,95€, joten taidanpa mennä pelaamaan. :P

Mites ois Pakkikselle oma klaani? Mä voisin olla vaikka komentaja. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pelailin sitä tossa äsken ekaa kertaa. Mites kun menee Single Playeriin, niin tulee kenttä jossa on USA vs. Kiinalaiset. Kentässä on mm. isoja torneja tai se on jonkinlainen tehdas. Kun pelaa sen kentän ja voittaa, miten pääsee seuraavaan kenttään ? Olen ehkä vain turhan hätänen, mutta olis kyl kiva tietää .. :D

Noh empä olis uskono ett tästä jää kiinni :D DVD asema ei sitt jaksa pyörittää tuota levyä ...

noh noh eipäs hätäillä. aukeamista piti vaan oottaa about 10min :jahas:

Ostin tuon BF2:n, ja sama meno jatkuu kuin edellisissäkin BF-peleissä. Vaikka pelissä kuinka yritetään patistaa ryhmänä toimimiseen, niin edelleen joka jannu juoksee yksinään vihollista päin. Onko joku muuten saanut toimimaan sitä voip-tukea? Pitääkö olla komentaja tai ryhmänjohtaja, että voi käyttää voipia?

Pari päivää tuota tullut nyt pelailtua ja ihan kivalta vaikuttaa. Karkkia pitää kyllä poistaa ruudulta rankalla kädellä, että 9600pro jaksaa veivata, mutta kohta uusi näyttiskin tulossa. Aika paljon kyllä porukka sooloilee, mutta muutamalla serverillä on pystynyt pelaamaan jo ihan kunnon tiimipeliäkin. Kunhan nyt saisivat sen toimimaan ASE:n kanssa, koska yllätys yllätys pelin sisäinen servereiden hakusysteemi on perseestä.

Kiinnostaako kaverin kanssa pelaaminen, mutta pahuksen bf2-st.mds Image ei toimi ilman virallista cd-keytä. No ratkaisu löytyy itse windowsista. VPN eli virtual private connection.

Toinen kaveri pystyttää servun ja toinen liittyy siihen aivan kuin tietokoneet olisivat LAN:ssa. Toimii 100 % varmuudella kun seuraa ohjeita. Ei tarvitse ostettua cd-keytä.

Serverin tekijä lukee ohjeet täältä:

http://www.onecomputerguy.com/networking/xp_vpn_server.htm

Ja se joka liittyy täältä:

http://www.onecomputerguy.com/networking/xp_vpn.htm

Serverin kannattaa asetuksissa määrittää clientin IP:ski vaikka 192.168.2.103 eikä 192.168.2.150

Myös pitää muistaa ottaa ruksi pois kohdasta "use as default gateway" kun client määrittelee asetuksia. Ohjeissa kerrotaan, mutta pitää seurata loppuun asti.

Happy gaming and let the bullets fly. :rock:

edit:

sen verran vielä että kun liitytte peliin ja mahdollisesti kysyy suoraa ip:tä, niin se on tietenkin tuo LAN ip, eli 192.168.2.100 eikä kaverin ulkonen IP. VPN yhteyttä luodessa tietenkin pitää laittaa kaverin ulkooinen IP jonka voi tarkistaa vaikka www.whatismyip.com

Koskas pelataan Pakkisporukalla?
Tehdään oma squad jollain servulla ja keskustellaan sitten sillä pelin omalla keskusteluohjelmalla.

Edit. Jonku pitäis vissiin tehdä sitte meille oma Irc-kanava, jos saadaan porukkaa kokoon, niin saadaan suunnitella taktiikoita rauhas. :)

CiioN sanoi:
Tehdään oma squad jollain servulla ja keskustellaan sitten sillä pelin omalla keskusteluohjelmalla.

Edit. Jonku pitäis vissiin tehdä sitte meille oma Irc-kanava, jos saadaan porukkaa kokoon, niin saadaan suunnitella taktiikoita rauhas. :)
Minä ainakin olen mukana :evil: ja ois varmaan helpompaa käyttää ton pelin oman keskusteluohjelman sijasta vaikka teamspeakkiä ...

CiioN sanoi:

äim in.

Oinasmie sanoi:
Minä ainakin olen mukana :evil: ja ois varmaan helpompaa käyttää ton pelin oman keskusteluohjelman sijasta vaikka teamspeakkiä ...

No periaattees toi TS olis kätevämpi, mutta kyllä se juttelu käy tolla pelin omallakin ohjelmalla, kunhan päästään vaan samaan squadiin.
Koitettaisko tänään jo pelaamista? Tulkaa vaikka Irciin #pakkotoisto-bf Quakenetis, niin katotaan vähän tarkemmin.

Ens viikolla en sitte tietenkään pääse pelaamaan, kun menen matkoille.... :(

Edit. Seiskalta oon varmaan koneella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom