Battle Royale

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja aidan
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Yhdyn edelliseen, Ichi the Killer on täyttä paskaa. Idioottimaista splatteria tietokoneanimaatioilla höystettynä. Splatterikin voi olla tyylikästä mutta Ichi ei ole.
Battle Royalesta taas tykkäsin. Loistava elokuva suorastaan.

Ichi the Killeristä jäi jotenkin outo fiilis kun tajusi liiankin hyvin mitä hahmojen päissä liikkui... Siis sillä tavalla että ajattelematta asiaa tietoisesti jotenkin tiesi mitä toi ja toi ajattelee, ja miten se tulee reagoimaan tietyssä tilanteessa.

:worship: ja :urjo: :thumbs:

Originally posted by Kaira
Battle Royale:sta on ilmeisesti tulossa jatko-osakin kohtapuoliin..?

Näin on. http://www.imdb.com/title/tt0338763/

Battle Royale oli kyllä ihan mainio leffa, muutenkin japanilaiset leffat ovat mieleeni. Erityisesti se alun videossa ollut esittelijätyttö, josta tuossa oli kuvakaappauskin ylempänä, oli ihan hulvaton.

Ja Ichi the Killeristäkin on muuten tullut jatko-osa, 1-Ichi, joka sijoittuu aikaan ennen alkuperäistä leffaa. Eilen kattelin sitä vähän, vaikutti melko häiriintyneeltä sekin. Se on vielä kuvattu jollain digivideokameralla, joten siinä on vähän semmonen kotivideofiilis.

Ichi The Killer vaikutti trailerin perusteella tosi typerältä ja ääriväkivaltaiselta scheisselta. Battle Royalea en ole kokonaan nähnyt, mutta näkemän perusteella se vaikutti huomattavasti järkevämmältä ja siinä väkivalta ei ollut sentään NIIN itseisarvo. Pitää ehdottomasti joskus katsoa tuo BR kokonaan, mielenkiintoisen oloinen leffa.

Ja Battle Royale II:ssa näyttelee myös Sonny Chiba :worship:

Nostanpa tämän nyt ylös. Eilen sain itse katsottua vihdoin ja viimein BR ja kyllä oli nannaa! Japskielokuvat ovat kuuluneet viime aikoina kasvavassa määrin leffoihin mitä on tullut katsottua.

BR idea on minusta mainio ja tunnelma oli erittäin hyvä. Varsinkin tuo kun kehenkään et voi luottaa ja paras kaverisikin voi olla pahin vihollisesi.

Tytöt elokuvassa :kuola: + :haart:

Tv1000:lla on kanssa pyörinyt tuo Battle Royale ja pitihän se sitten katsoa. Erikoinen juoni , mutta kaikilta osin toimiva ja erikoinen leffa pitkään aikaan.

Ikivanha tredi, mutta vastataan silti.
Loistavaa yhteiskunta satiiria. Toimisi vielä varmasti paljon paremmin, jos olisi hiukan perillä Japanin yhteiskunnasta.

Erityisesti mieleen jäi hyper pirteä selostaja tyttö.
"War, Never been so much fun" Cannon Fodderin mainoslausetta lainatakseni :hyper:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
BR on kyllä oikeasti hyvä elokuva vaikka helposti näistä yksittäisistä kohtauksista kertovista jutuista saakin vähän väärän kuvan.
Miksiköhän muuten tässä asiayhteydessä on ok sanoa 15-vuotiaita tyttöjä hottisbabeiksi tai kuumiksi pakkauksiksi kun toisaalla rasvataan jo köysiä pedofiileja varten?

Ykkönen oli hyvä, tykkäsin paljon. Mutta kakkonen taas oli syvältä suolesta ja poikittain. Se kakkonen oli oikeasti HUONO!

Javu sanoi:
Miksiköhän muuten tässä asiayhteydessä on ok sanoa 15-vuotiaita tyttöjä hottisbabeiksi tai kuumiksi pakkauksiksi kun toisaalla rasvataan jo köysiä pedofiileja varten?

Koska:

a) Ei sen oikeasti tarvitse olla 15 jos se semmoista näyttelee. Esim. Kou Shibasaki on syntynyt vuonna 1981 eli hän on ollut elokuvan ilmestyessä 19 vuotias (Battle Royal 2000) Lähde:Kou Shibasaki Fan Page
kou_bio1t.jpg

b) Minä itse olen ollut elokuvan ilmestyessä 17-18 vuotias, joten eihän tytöt ole kuin 2 vuotta nuorempia siihen aikaan

c) Tytöt ovat nyt jo 20 vuoden kieppeillä, joten eihän ne ole enää alaikäisiä :)

Hahaa, olette kaikki pedoja!1!!!

Hyvä leffa kaikin puolin, erityisesti huumori vallan mainiota, joku sanoi ettei ole niin kieroutunut että nauraisi katsoessaan tätä leffaa, mutta minusta tarvitsee olla vähän kiero jos tätä aivan vakavan katsoo. Toki oli jännitystä ja raadollisuuttakin. Mikään osa-alue ei pistänyt kauheasti silmään ainakaan huonossa mielessä, muutama näyttelysuoritus ehkä japsityyliin ylinäyteltyä ja kankeaa, mutta kyllä pääosat vedettiin kunnialla.

PS: Mä panisin sen näkösiä likkoja kuin tuossa leffassa on vaikka olisivat 11-vuotiaita jos vaan antaisivat. Mutta mä en kirjottelekaan saunan taakse-viestejä.

:4:

Todella hyvä, erilainen ja hauska leffa, toisaalta kuitenkin aika karu! Nauratti sopivasti näin keskellä yövuoroa.

Japskikelat alkaa kyllä meikäläiselläkin nousta listoilla ylöspäin, jotenkin niin erilaisia kuin mitä jenkkien tekeleet!

:4: Ihan jees leffa, mukavaa vaihtelua amerikkalaisiin ja eurooppalaisiin leffoihin. Ehkä mulla on sairas huumorintaju, mutta kyllä nauroin kymmeniä kertoja leffan aikana :D

Täytyy sanoa, että Battle Royal oli loistava, mut aasialaisista leffoissa Old Boy menee kyllä edelle. Kannattaa tosiaan katsoa Old Boy jossei vielä ole sitä nähnyt ;)

FYI Battle Royal Special Edition DVD jota myydään täällä Suomessa, siis aito suomitekstein ja muine käännöksineen oleva levy. Niin siinä ei sitten extroina ole kuin n. 20 min making-of video jota ei ole käännetty edes englanniksi. Muuten mielenkiintoinen pätkä.

off-topic: ichi the Killer on todellakin väkivaltainen ja sadistinen, mutta tota leffaa markkinoitaessa länsimaihin on kai otettu toi väkivalta työkaluksi, ensi-illoissa jaettu oksennuspusseja yms.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom