Battle Royale

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja aidan
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En nähnyt loppuun asti kun dvd otti ja sekosi.

Mutta olihan se ihan hyvä. Nauratti se kohta kun ne koulutytöt teki ruokaa ja sitten se yks myrkyttää väärän jampan. Tulee riitaa ja mitä tekee tyttö, jolla on uzi kädessä? No, ampuu kaikki kaverinsa! Lol!

Loistavaa! Samaan aikaan soi ankkalampi taustalla kun porukka tappaa toisiaan!

Originally posted by Nike
En nähnyt loppuun asti kun dvd otti ja sekosi.

Mutta olihan se ihan hyvä. Nauratti se kohta kun ne koulutytöt teki ruokaa ja sitten se yks myrkyttää väärän jampan. Tulee riitaa ja mitä tekee tyttö, jolla on uzi kädessä? No, ampuu kaikki kaverinsa! Lol!

Loistavaa! Samaan aikaan soi ankkalampi taustalla kun porukka tappaa toisiaan!

kuulosti erittäin... mielenkiintoiselta :jahas:

Se oli hieno elokuva. Varsinkin kun suosikkijapanilaiseni Takeshi Kitano oli mukana. Idästä tulleet elokuvat ovat muutenkin katsotuimpieni listoilla tällä hetkellä. Ichi -the Killer tarjosi melkein Bad Tasteen verrattavia lättäyskohtauksia eli siis ei siis aivan otsa rypyssä tehtyä punaista mättöä. Shiri oli taas vähän liian jenkkityylinen minun makuuni vaikka jotkut ovat sitä kovasti kehuneetkin ja Etelä-Koreassa taitaa olla katsotuin elokuva ikinä. Violent Cop on ehdottomasti katsomisen arvoinen jos sattuu jostakin löytämään.

Itsekin katsoin kuvan jokin aika sitten, joko se oli nerokkaimpia kuvia kautta aikojen, taikka täyttä p*skaa ja kieroutunutta japanilaista teini-eksploitaatiota ( aika kissoja ne japsit :) ) Nauraa sai parissa kohdassa kunnolla (minulla on kiero huumorintaju).

Olen aina pitänyt omaa huumorintajuani omituisena, mutta en sentään nauranut Battle Royalia katsoessa. Kuvaavin sana elokuvalle oli outo, hyvällä ja mielenkiintoisella tavalla tietenkin. Joku huomioikin, että ihmisten tappamisen aikana soi klassinen musiikki taustalle. Muusikkihan oli eurooppalaista, lienevätkö tavoitelleet tiettyä sarkasmia eurooppalaista sivistystä ja kulttuuria kohtaan. Mutta sen enempää filosoifoimattakin erittäin katsottava ja ennen kaikkea mieleenjäävä leffa.

Tykkäsin kovasti! Kävin tsekkaa yönäytöksenä
Rakkautta ja Anarkiaa-festareilla. Sopivan väkivaltaista
ja kieroutunutta meininkiä, mutta kuitenkin ammattitaidolla kuvattu ja ohjattu:worship:

Mulla meni toi jotenkin yli. Ihan tyylikäs ja "kaunis" ;) leffa mutta meni kuitenkin yli, liian sairasta touhua mun makuun. Pidin silti paljon elokuvasta. Kahen cd:n xvidinä siis katoin ton, säästin pari kk:tta mutta poistin eilen, ei kuulu sellasiin elokuviin jotka haluisin katsoa joskus uudelleen yksin tai jossain seurassakaan..

olihan se ihan katsottava. Tosin hieman pettynyt kun odotin enemmän splatter henkistä sessiota..

Sen sijaan " Ichi -the killer " on loistava elokuva :) ..ainakin pienessä maistissa

Millä ohjelmalla te katotte noita xvid-formaatin leffoja? Olen yrittänyt divx-playeria ja bsplayeria mutta ei ala toimiin. Voisko joku vähän valaista asiaa, kiitos!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
loistava!
olen suuri "beat" takeshi kitano ja takashi miike fani, tässä muutama leffa joita EI VOI MISSATA :) :

ichi the killer
dead or alive 1&2
audition
sonatine
hana-bi
fudoh
violent cop
brother

sitten yksi john woon mestariteos, läpimurtoleffa (ilman länsimaisia vaikutuksia):
a better tomorrow

halvalla lähtee www.play.com, leffat noin 7-10£ ILMAN POSTITUSKULUJA.

Minusta Battle Royale oli kanssa hyvä leffa. Vähän synkkä tosin :rolleyes: mutta vauhdikas. Siinä vähän värisi selkäkarvat kun se tyttö iski kaveria 7 kertaa veitsellä jalkoväliin.... :itku:
battleroyale2.jpg

Pikkukakkonen: "Muistakaa lapset sitten, että kirveellä saa paljon paremmin pilkottua vastustajan kuin puukolla."
image10_lg.jpg

image09_lg.jpg

Aurinkoon katsominen on pahaksi silmille.
risa075.jpg

Ja lopuksi eräs leffan fani :)

Kitanon leffat on aina hyviä, jopa Kikujiron kesä, vaikka juoni on road movie, jossa pikkupoika ja setä lähtevät etsimään pojan äitiä, niin silti siihen saivat vaikka mitä ahdettua.

-------------------------------------------------------------
Sorry, my carma ran over your dogma

Musta tuo oli omalla tavallaan omaperäinen mutta aika epätasainen, eikä siitä varmaan kannata yrittää etsiä mitään syvällisempää filosofiaa taustalta. Ohjaaja ehkä vain ihannoi väkivaltaa ja anarkismia ja nuorten buddy-meininkiä...

PS. tietysti japanilaiset muijat on aina hyvän näköisiä ;)

Hellou! siis kertakaikkiaan loistava pätkä, katselin sen pari päivää sitten, vähän vaihtelua näihin jenkki pätkiin. Yhdessä kohdassa oli kyl pakko nauraa, nimittäin siinä lopussa ku ne ampuvat sen opettajan ja se makaa raatona lattialla, kunnes puhelin rupee soimaan ja sälli nousee muina miehinä ylös ja vastaa :D

Diesel käytä sitä saatanan spoiler systeemiä!!!!!11!!!:curs:
Ei kiinnosta tietää mitä leffan lopussa tapahtuu ennenkuin olen sen nähnyt.

Originally posted by SuomiPoika
Millä ohjelmalla te katotte noita xvid-formaatin leffoja? Olen yrittänyt divx-playeria ja bsplayeria mutta ei ala toimiin. Voisko joku vähän valaista asiaa, kiitos!

Sulta puuttuu varmaan oikeat kodekit, hae netistä semmonen tiedosto, kun Nimo kodec pack (en muista aivan tarkkaa nimeä, oisko ollut "Nimo kodec pack.exe" ). Asennat vain sen, niin eiköhän bsplayer ala näyttämään niitä leffoja... :D

Joo, ja kyllä se Battle Royale oli munkin mielestä hyvä leffa. Tietysti se on omalla tavallaan hieman outo, mutta niinhän nuo japsileffat muutenkin tuppaavat olemaan... :)

Helv....tin hyvä leffa toi Battle Royale. Paljon parempi kuin kaikki jenkkipaska yhteensä.

Muita hyviä leffoja: Shiri, Once Upon A Time In China, Fulltime Killer, Bullet In The Head.

Kannattaa myös kattoo 28 Days Later, jos ei ole vielä nähnyt. Yllättävän hyvä pätkä! :evil:

Katselin tuon Ichi the Killerin viikolla ja täytyy antaa elokuvalle täydet :0:. Eli se pyöreä nolla. Splatterina olisin filmin ymmärtänyt, sitä se ei kuitenkaan puhtaasti ollut. En löytänyt elokuvasta mitään sisältöä, tuntui että elokuva oli tehty vain sadistisen väkivallaan vuoksi. Ei sisältöä, mutta pakko tehdä elokuva että saadaan kohtaukset kasaan. Raakakaan väkivalta elokuvissa ei häiritse, mutta jos se on ainoa ja todellakin ainoa mitä elokuvalla on tarjota niin kierrän mieluumin.
Muut threadissa mainitut elokuvat ovat ainakin katsomisen arvoisia jos eivät loistavia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom