Battle For The Olympia 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kunnon meninkiä ja hyvin tehty pätkä Mayhemin Painilta!! Ans kattoo saiskohan tuota Las Vegas Editionia käsiinsä..?

Ei varmaankaan saa vielä suomesta ?

tm2k sanoi:

Ei taida vielä saada. "Tilattavissa pian" lukee joillain sivuillla. Vitja kun ei raaski hirveästi noita bodydvd:tä hankkia kun ovat aika tyyriitä. Hieno olisi kerätä noita.

tm2k sanoi:

Hohoh, et taida tuntea Mitsua. :D

Olisin yllättynyt jos pätkä tulisi ennen ensi kesää jenkkilään.

Brachin ja Johnnien osuus tulee varmana rokkaan ihan kympillä, nää äijät treenaa niin balls to wall mentaliteetilla että respektit sinne kyllä. Myöskin Branchin treenihuuto on ehkä paras koskaan: "Get some!" :D

BTW: ootteko edellistä BFTO:ta löytäny netistä jostain?

saakelin siisti pätkä varmasti...se mikä tossa on TODELLA hyvä, niin jokaiselle löytyy kanssa niitä omia fanitettavia, eikä tarvi aina vaan sitä colemania ja cutleria tuijottaa...jotenkin oon jo ihan kyllästynyt molempaan ukkoon.

Noista kavereista ihan oman videon haluaisin ehottomasti nähän badelista ja Jacksonista. :rock:

JWO sanoi:
Noista kavereista ihan oman videon haluaisin ehottomasti nähän badelista ja Jacksonista. :rock:

Siun pitää tilata amerikasta kyseisten herrojen dvd:t tai sitten pitää ottaa johonkin suomalaiseen myyjään yhteyttä, että ottavat valikoimaan.

Johnnie Jackson DVD

joj-next-level.jpg

Gustavo Badell DVD

gustavo-badell.jpg

Ai että kun saisi täältä kaikki dvd:t omaks :kuola: . Onhan noita ihan kivasti.

edit:
Tuo Jackonsonin DVD on uudempi ja tässä vanhempi.

Johnnie Jackson DVD vanhempi

joj-allamericanworkout.jpg

Mielettömän näköinen tuo Branch Warren, sairaan näköinen rinta ja nuo jalat!!:eek: Ei Jacksonin rintakaan mikään perseestäkään ole!:thumbs:
Mutta mä olen niin helvetin väsynyt tuohon Colemaniin!!:curs: Pitääkö jenkkiläiset sitä jonakin jumalana? Yatesin blood&guts video on paljon vaikuttavampi!! Ja supermass-the return :worship: :worship:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Taidan ostaa dvd'n ainoastaan nähdäkseni Branch Warenin toiminnassa.

Ja onko miehellä omaa vöökaut deeveedeetä? :curs: F.... FIVE DAYS UNGH!!! G'SOME!!!

Kipi I sanoi:
Mikä toi biisi oli mikä soi tuossa puolessa välissä traileria?
Jos viitsit katsoa trailerin loppuun niin siellä on kaikki trailerissa esiintyneet biisit. Suurella todennäköisyydellä tarkoitat; Disturbed - Land of confusion, löytyy Ten thousand fists -albumilta.

Pro-Pain sanoi:
Battle For The Olympia 2005 Preview Video.

Size: 35mb
Duration: 8:02

This is the Las Vegas Special Edition. Final version will be out soon.

Tämä on varmaan tyhmä kysymys, mutta mitä mun täytyy tehdä nähdäkseni tuo traileri? Mä klikkasin tuota linkkiä mutta ei siellä näyttänyt lukevan mitään battle for the olympiasta.

klikkaa sanaa "free" ja go from there

nigster sanoi:
Jos viitsit katsoa trailerin loppuun niin siellä on kaikki trailerissa esiintyneet biisit. Suurella todennäköisyydellä tarkoitat; Disturbed - Land of confusion, löytyy Ten thousand fists -albumilta.

Olen katsonut mutta piti varmistaa!

BullDogg sanoi:
Meinaatko sä "click here to upload files easily for free"
Scrollaat sinne alas ja siellä on kaksi nappia: Premium ja Free, valitse Free. Sitten kun olet tämän tehnyt, odottelet noin 30sek ja ruutuun ilmestyy linkki tiedoston lataamiseen. Simple as hell.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom