Battle field Bad company (Xbox 360) pelaajia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
44
Eli jos joku pakkiksen tyypeistä sattuu peliä pelaamaan niin lisätkää Harriparri, ois joskus mukavaa tehdä tiimi ja lähtee porukalla laittamaan vastustajaa kattilaan :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ite väännän vasta yksinpeluuta läpi, kaipa se liveenki on levitettävä jossai välissä. Aikaa tuli ostettua se 12+1 kk mutta ei oo tullu juurikaan pelattua

Ite alotin melkein suoraan hakkaamaan liveä, se on mielestäni ollut aina battlefieldien parasta antia, kun alat livettämään niin lisäile mut niin voitas pelata yhdessä :P

Erinomainen peli livessä. Lisäilen kaveriksi heti kun boksi tulee huollosta. Menee tosin muutama viikko, sillä vasta tänään UPS:än pojat tulevat hakemaan sen.

nyt on kiwin kanssa ekat geimit otettu ja kyllä oli hauskaa pelata samassa tiimissä ja heittää läppää samalla kun lahdattiin rättipäitä milloin ryssiä :)

Joo meno oli mitä maittavinta, itse pelin antihan aukeaa näköjään vasta moninpelissä. Tiimipelissä tuon mikin käyttö näkyy selvästi, kun voi vetää spotter/sniper tai miehittää tankin/veneen/kopterin tehokkaammin. Valitettavasti jäin koukkuun

oon muuten monesti pelaamassa myös iltaisin 20--> ja päivisin tulee hakattua siinä 12-16 välillä :)

Pitääpä itekkin lisäillä. Ite tuli vähän aikaa sitten pelailtua enemmänkin mut nyt vois taas kaivaa pelin esille alkaa hakkaamaan hyvällä porukalla...

Olin unohtanut miten hauskaa on pelata spesialistilla, varsinkin c4:sen takia, on monet röhönaurut irronnu kun sillä on tullut kohellettua :D Pitää opetella käyttämään tuota pp2000 kun monet näyttää sitä suosivan, ump on kanssa kyllä aika kova.

tänään oli taas kiwin kanssa kunnon mättö päällä, on tuo vaan niin eri toista kun pelaa kaverin kanssa kuin se että yksin hakkaa ja kuuntelee muiden huohotusta :P

Joo hyvät mäiskeet oli, kerkes useemman tunnin sun peesissä hiihtämään. Ja kerkes ton iltapäivän aikana nauttimaan helikopterikyydistäkin ainaki 30sek :D

Kiwi tuun tänä iltana joskus kymmenen aikoihin kun vuokrattiin leffa niin pitää rd kattoa :)

Nyt vääntämään?

BF ilman PP on valhetta ;)

tuun ite kohta kanssa, .käydään pihalla tähän aikaa

ai niin mutta jos meinasit tänään lähteä sitä olutta ottamaan niin en tiiä kerkeenkö tulla ennen kuin oot lähtenyt kun menee varmaan päälle tunti tuolla ulkona... Mukavaa iltaa kuiteski ja otahan oikein pohjanmaan kautta :kippis1:

kiwi oon nyt hyystöllä, tuu kohta jos kerkeät :)

Ite tulee myös Bad Companya väännettyä, ja tänäänhän tuo BF 1943 tulee myös kauppapaikalle 1200 pisteen hintaan että jatkossa sekin on aktiivisesti työstön alla.
Frendilistalle raivailen lisää tilaa niin mahtuu uusia naamoja, jos joku lisäilee listoille niin gamertägi on Mr Stroh.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom