Lueskelin noita akne-theardeja jonkin aikaa ja ihmetytti vähän, kun joka toisessa sanottiin että basironia kun käyttää niin naama on kolmantena päivänä punainen ja toisilla taas auttanut pysyvästi. QUOTE]
Vitun ätäkkää tavaraa tuo Basiron AC- geeli on. Toivon mukaan puhun samasta tavarasta mistä sä :D
Mulla ainakin kuivi iho aina välillä ja sit punoitustakin oli. Kyllähän se iho tottuu siihen aineeseen ennen pitkää...
Niinkuin sanoin - se on melko rajua tavaraa. Otti muun muissa lakanoista värit, esim. eräissä sinisissä lakanoissa on nykyäänkin semmoset värittömät alueet.Sama tapahtu pyyhkeissä.
Eipä siinä kumminkaan mitään, kunnes kevät tuli. Olin pitkään pelaamassa kavereiden kanssa avoimella paikalla footbaggiä. Aurinko paisto ja oli ensimmäiset vähä lämpimämmät kelit. Sit meen kotiin niin naaman iho on ihan ruskee ja karhee sen geelin takia. Kuin olisin saatana käyttäny jotain rusketus ainetta. Kyllä vitutti vähä. Ohjeessa käskettiin välttää solariumissa käyntiä, mut en arvannu et kevät auringolla ja tolla aineella olis tommonen yhteis vaikutus. Kun tämä tapahtui, niin päätin lopettaa aineen käytön, varsinkin kun lämpimämmät ilmat oli vasta tulossa :lol2:
Mut ei Basiron sitä ennenkään toiminu mulla sen ihmeellisemmin....Varmaan riippuu ihmisestäkin ja ihon kunnosta. En tiiä sit että onko tuota jotenkin muuteltu tai mitään, mutta sinuna ainakin lopettaisin sen käytön hyvissä ajoin ennen kevättä.
Tapahtumat sijoittuu arviolta 4 vuoden päähän.