Bas Rutten

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bonavar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei liity tohon videoon mut vaparisäännöillä 3x3 min ottelu Bas vs Rogan Kumpi voittais ja miten? Molemmille vaikka kolmen kk valmistautuminen alle.
Kattoisitko matsin?

Nostetaanpas vanha ketju kuolleista.

Halusin vaan jakaa kokemuksia kun ostin ton Bas Ruttenin O2 trainerin. Oon kärsinyt astmasta muksusta asti ja nyt kuukauden käytön jälkeen tää on kyllä auttanut paljon. Yksinkertaisesti, laite rajoittaa sisään hengittämistä mutta ei ilman ulos päästämistä. Kun tota traineria käyttää, niin on pakko hengittää oikein ja aluksi tuli ihan noi hengitys"lihakset" kipeiksi. Astmaatikoilla hengitysvoluumi on paljon korkeampi ja just toi palleahengitys pitäisi hallita. Mitään korkeanpaikan treeniähän tää ei simuloi, kuten moni virheellisesti tuntuu olettavan.

Ei ole kallis investointi, suosittelen testaamaan jos kärsii hengitysongelmista. Olen tehnyt tän kanssa varjonyrkkeilyä + crosstraineria. Sit ihan vaan hengitysharjoituksia. Mukana tulee, oliko noita nyt 13 eri tason vastusta. Noilla kympistä ylöspäin voi tehdä hengitysharjoituksia ihan ilman liikkumista, niillä hengittäminen on jo niin raskasta.

https://www.o2trainer.com/

Tuolta sivuilta tilasin. Siellä on EU kauppa, suht nopeasti tuli. Paypalilla maksu.

Mitä tulee laatuun, materiaali on sellaista että ei tartte kyllä uutta ostaa, kestää varmasti.

http://www.o2trainer.eu/

e. Niin ja helppo putsata, sen kun huuhtoo vedellä.

Negatiivista sanottavaa ei juuri ole. Mulla on herkkä yökkäysrefleksi, joten välillä saa vähän kakoa, mutta pahempi se on aina hammassuojien kanssa.

Tämmönen boxi. Toi klipsi on nenän sulkemista varten.
o20001-h.jpg

Viimeksi muokattu:
Bas kertoo itse tuotteestaan kun oli Roganin vieraana.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Suosittelen! Unohdin mainita, myös PEF-mittaritulokset on nousseet sen jälkeen kun aloitin ton käytön. Lisäksi ne on pysyneet vakaina, ennen oli huonoja ja hyviä päiviä, nyt joka aamu on tullut puhallettua sama.

Suosittelen! Unohdin mainita, myös PEF-mittaritulokset on nousseet sen jälkeen kun aloitin ton käytön. Lisäksi ne on pysyneet vakaina, ennen oli huonoja ja hyviä päiviä, nyt joka aamu on tullut puhallettua sama.

Paljonko puhallat peffissä nykyään? Entä ennen?

Mulla on ollut puhallukset 550 pintaan. Nyt puhallukset 570 eikä ole ollut enää huonoja päiviä, ei tippunut tulokset vaikka oli pieni flunssakin tossa välissä. Alkaa kyllä tuntua hengitys vahvalta!

Tätä teen aamuisin ja iltaisin.

Päivitystä tilanteeseen!

Olen käyttänyt nyt marraskuusta lähtien tätä 02 traineria ja yhä suosittelen kokeilemaan jos kärsii hengitysongelmista. Hengitys tuntuu paremmalta kuin vuosiin ja treenit kulkee. Kun pari viikkoa sitten kävin omalla lääkärillä niin pyysin kuuntelemaan keuhkot, lekuri sanoi että ei kuule enää mitään astman merkkejä keuhkoista. Mulla on ollut sama lääkäri toista vuotta, joten tuntee mun historian. Tosin, tähän tietty voi vaikuttaa se että niitä keuhkoja yleensä kuunnellaan flunssien jne yhteydessä, kun nyt olin lääkärissä muista syistä.

Mutta ainakin se tunne kun vetää itsensä ihan piippuun treeneissä ja syvään hengitys sattuu (samaan tapaan kuin hengästyisi pahasti pakkasessa), on kadonnut. Nyt pystyy huomattavasti helpommin tasaamaan sen oman hengityksen esim. sparrierien jälkeen. Silti mun cardio-kondis on kyllä surkea, mutta ainakin paranemaan päin. :)

Mulla on aikaisemmin ollut aina ihan järkyttävän huono immuuunijärjestelmä, aina kun joku on toimistolla sairaana niin se pöpö iskee muhun. Nyt eka talvi kun en ole ollut kertaakaan kipeänä niin että olisi pitänyt ottaa saikkua, pientä köhää nyt välillä ollut mutta esim treenitaukoja ei ole juuri joutunut ottamaan.

Ruokavaliota en ole muuttanut, lisäravinteita käytän kuten aina, eli magnesiumia, D-vitamiinia talvisin, sinkkiä, sit kalaöljyä.

Tietenkin se on mahdoton sanoa onko tämä kaikki o2 trainerin ansiota, mutta kyllä se kovasti tuntui hengitykseen auttavan. Sit kun hengitys parani, treenit parani ja painoakin on lähtenyt joku 4 kiloa joulukuun jälkeen. Sitäkään en tiedä saisiko saman hyödyn tekemällä jotain muita hengitysharjoituksia. Aikaisemmin tein Wim Hof methodia, mutta sen vaikutus lupaavan alun jälkeen katosi. Kylmistä suihkuista tosin en ole luopunut.

Kerroitko lääkärille käyttäväsi tuota traineria? Jos kerroit, niin mitä mieltä asiantuntija oli vekottimesta?

En kertonut sen tarkemmin, sanoin vaan tehneeni hengitysharjoituksia. Ensi kerralla otan mukaan tuon ja kysyn mielipidettä.

Suositut

Back
Ylös Bottom