Baras

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Mulla on kuntosalin vaihto edessä ja Vuosaaressa sijaitseva Baras vaikuttaa nettisivujen perusteella ok paikalta. Jäsenyys 39€/kk. Kymppi vähemmän kun nykyisellä.

Onko punttimimmeistä kukaan käynyt tutustumassa? Olisi kiva kuulla kokemuksia salista.. Yleisen puolella oli pari mielipidettä että ihan ok on..

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
ihan ok paikka, salia en ole käynyt kokeilemassa mutta kaikki tarpeellinen näyttää löytyvän..bodypumpissa olen käynyt Sar Salon tunneilla, suosittelen kokeilemaan. Hinta on kyllä sopiva

Joskus kun kävin koulun kanssa hyppelemässä latinobicissä kyseisellä kuntokeskuksella, ohjaaja oli ainakin uskomattoman epäpätevä ja ärsyttävä. Meidän liikanmaikka kertoi kans, että kyseinen sali oli markkinoinut omia combat-tuntejaan 'tehokkaana itsepuolustuksena', vaikka nehän ei tietenkään ole muuta kuin aerobic-tunteja potkuilla ja lyönneillä höystettynä :david: Maikka oli valittanut tästä ja Baras oli joutunut vetämään ko. mainokset pois. Tästäkin tosin on vuosia. Itse salista en sit osaa sanoa mitään, ihan viihtyisältä näytti.

Sali on ok, itse muutaman kerran käynyt. Iltapäivisin saattaa kylläkin joutua jonottamaan "ruuhka-aikaan" että pääsee vääntää. Aamuisin ei mitään ongelmia.

Latest posts

Back
Ylös Bottom