Bannaamisesta...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja naksu
  • Aloitettu Aloitettu
Mike sanoi:
Niinhän sitä moni luulee, eipä ole meitä haitannut. Kaikki ip:t vain banniin ko. kaverilta ja menoksi. Monet dynaamisen ip-yhteyden omistajat luulevat että osoitteita on satoja. Harvoissa tapauksissa niitä on vain muutama kymmenen, suurimmalla osalla kone ottaa jonkun vanhoista osoitteista ja siinä saa sitten boottailla aika ahkeraan jos aikoo päästä sisään. Samoin joutuu aina tekemään uuden emailin itselleen, jotta pääsee edes rekisteröitymään kun on käyttäjänimi bannissa. Eli kovin vaikeaksi homma menee ja harva jaksaa puljata. Pääsee saatanasti helpommalla olemalla sääntöjen mukaan palstalla.

Asia harvinaisen BUENO :D

Mike sanoi:
Monet dynaamisen ip-yhteyden omistajat luulevat että osoitteita on satoja.
Edellisessä yhteydessä, kun oli dynaaminen ip, niin noita osoitteita todellakin oli satoja. Eikä tarvinut edes buutata konetta niin sai vaihdettua. Nykyään onkin sitten staattinen. Kyllähän tohonkin keinot löytyy, vaikka ip olisikin bannattu, että pääsee myös omalta koneelta palstalle, mutta ei varmaan pelkän trollauksen takia maksa vaivaa.

stranger sanoi:
mutta ei varmaan pelkän trollauksen takia maksa vaivaa.
Sehän tässä onkin idea, vaikka bannin pystyy kiertämään, niin jos elämä siitä kiinni on, että pariksi minuutiksi saa postattua postin, niin onnea vain yrittäjille.

Mike sanoi:
Musta tuntuu että sä et vain osaa käyttäytyä. Mikä vittu sua vaivaa?

Hyvää asiakaspalvelua. Yritin kyllä esittää asiani asiallisesti. Joskus ois ihan mukava jos asiakkaatkin sais palautetta, niin vois kehittää sitäkin puolta esim juuri yv:llä. Tätä yritin kertoa, tollanen et mikä vittu sua vaivaa ei vielä paljon kerro.

Timba79 sanoi:
Palaute ja itkemine on kaksi täysin eri asiaa. Mikä ihme saa sut tulemaan tänne aina uudelleen ja uudelleen jos täällä noin paha on olla?

Eihän täällä paha ole olla, ajattelin vain antaa palautetta, koska tänne on sitävarten laitettu palauteosio. Olen pahoillani palautteen antamisesta. :(

Janne sanoi:
Asiakaspalvelua? Ethän sä näy olevan VIP eli asiakas?

Mutta hän on kuitenkin potentiaalinen asiakas. ;)

ADSL-yhteyksillä ei muuten IP:t tosiaan paljoa vaihdu. Yleensä DHCP-palvelimet pyrkii varamaan saman IP:n. HOAS:n verkossa, josta aina surffailen, niin ei IP vaihdu oikeastaan ikinä, mutta tää onkin ihan ethernet-pohjainen yhteys.

Kaverin kanssa testattiin tota ja viritettiin meidän palvelimeen systeemi, jolla pysty lennossa vaihtamaan koneen verkkokortin MAC-osoitteen ja sitten haki DHCP:llä uuden osoitteen. Tolla tempulla sai niitä uusia osoitteita käyttöön.

ps. mähän olin kirjoittanut äkäiseen tyyliin tän threadin ensimmäisen postin. :) Muistaakseni olin aika ärsyyntynyt asiasta, kun kirjoitin ton. :D

Mike sanoi:
Hyvänä apuna meillä on sairaan nopeat modet, jotka poistavat useat viestit muutamassa minuutissa.
Ja nokkelat vipit laittaa monasti suorat osoitteet trolliviesteihin vippisätissä niin homma sujuu melko sutjakkaasti.

varmasti kaiken voi kiertää ja nokkelimmat vaihtelee proxyjä / ip:tä suoraan lennosta tai kaikista nokkelimmat käyttävät gprs-yhteyttä.. (olen itse yhden chattisivuston valvoja ja voin kertoa että tuo on kaikista vittumaisin tapaus).

yleensä kuitenkin innostus moiseen lopahtaa melko nopeasti (paitsi ko. tapauksessa josta muuten käytiin käräjillä asti, tämä jamppa sai sakkoja ja vahinkojaan joutui korvaamaan muuten). että oliko sitten viisasta pelleillä / haitata toisten työtä. :whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom