Baltic Brawl

Kuinkas moni palstalaisista on hommannut liput jo Baltic Brawliin? On meinaan tulossa aikas kova show tänne pohjolaan:

10 WWE:n rosterin painijaa (nimistä ei vielä tietoa, mutta RVD:tä kuulemma yrittävät ainakin saada paikalle)
STING ja joku vieläkin isompi tähti (?)
Hardcore Match - A.J. Styles vs. Jerry Lynn
Jody Fleisch vs. Low-Ki
Jonny Storm vs. Shark Boy
"Easyrider" Jimmy Storm vs. The Great Dane
Big John w/Bjørn Sem vs. Johnny Merlyn "The Wizz"

Noita on alan suomalaisilla forumeilla hehkutettu jo jonkin aikaa.

Joten jos jotakuta showpaini kiinnostaa, kannattaa hommata liput jo ajoissa. Itse hommasin omani jo viime viikolla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Dangerous_Dave
Kuinkas moni palstalaisista on hommannut liput jo Baltic Brawliin? On meinaan tulossa aikas kova show tänne pohjolaan:

10 WWE:n rosterin painijaa (nimistä ei vielä tietoa, mutta RVD:tä kuulemma yrittävät ainakin saada paikalle)
STING ja joku vieläkin isompi tähti (?)
Hardcore Match - A.J. Styles vs. Jerry Lynn
Jody Fleisch vs. Low-Ki
Jonny Storm vs. Shark Boy
"Easyrider" Jimmy Storm vs. The Great Dane
Big John w/Bjørn Sem vs. Johnny Merlyn "The Wizz"

Noita on alan suomalaisilla forumeilla hehkutettu jo jonkin aikaa.

Joten jos jotakuta showpaini kiinnostaa, kannattaa hommata liput jo ajoissa. Itse hommasin omani jo viime viikolla.

Menossa olen, mutta lippu hommaamatta. Yllättävän kovia nimiä ovat saaneet houkuteltua..

Mä luultavasti menen, kun on ajankohtaista.
Mua kiinnostaa tämmöset enemmän kuin Brucen keikka.
Aivot narikkaan ja vielä kun saisi olutta katsomossa.
Vittuileekohan nää toisilleen ennen painia, se on mielestäni puolet matsista, hauskaa.

Mää oon ajatellu mennä siihen halvempaan tapahtumaan 30.8.
vaikkei siel mitään suurempii kuuluisuuksii oo.

No oliko kukaan kattomassa sitä?
Shark boy on KOVA!!
Pitbullit oli syöny vähän massanlisääjää, se pitempi partanen varsinkin.
Tosiaan, Wilma SclichtzeSlatcheiashkowski tuli bongattuu.Olikos siellä jotain muita julkkiksia?

Originally posted by Aku-A
No oliko kukaan kattomassa sitä?
Shark boy on KOVA!!
Tosiaan, Wilma SclichtzeSlatcheiashkowski tuli bongattuu.Olikos siellä jotain muita julkkiksia?

Joo se Pitbull oli helevetinmoinen kuplawolkkari! Ne läskit aaltoili todella rumasti.

Ehdottomasti paras matsi oli AJ Styles Vs. Storm.

Jyrkin entinen toimittaja oli siellä myös.

Vähän nauratti eräät kännissä olleet äijät, jotka kertoivat painijoiden homoudesta vähän kovemmalla äänellä.

Jeesh, suomiyleisö vauhdissa. Balticissahan esiintyi lukematon määrä homoseksuaaleja, joten heitä kannattaa kannustaa huutamalla 'vitun homot' ja itsestään saa annettua kohtuu hyvän kuvan huutamalla kurkku suorana 'kyrpää'

Allan Funkin loukkaantuminen näytti niin ilkeältä, että huhhuh! Verta valui gallona kaupalla :urjo:

Styles, Storm, Douglas, Corino, Kash, Shark Boy pelasti illan. Hattua pitää nostaa myös Big Johnille ja sille japskille.

Easyriderin matsi aikana oli pakkoa hakea limua, muutoin olisi myötähäpeän määrä kasvanut liian suureksi. Kaveria oli hypetetty kreikkalaisroomalais-mestariksi ja mitä vielä. Ja todellisuus olikin ihan toista. Kaveri oli yhtä ketterä kuin rautakanki. Booooring!

Ilta oli kuitenkin ihan ookoo...

Originally posted by Aku-A

BEEFCAKE!!! :D

Joo, tulihan se käytyä katsastamassa. Aika paljon köyhempi tapahtuma oli kyseessä, kun vertaa niihin alkuperäisiin suunnitelmiin. Ehkä WWE:n tulo Suomeen verotti tämän tapahtuman yleisömäärää aika rankasti.

Mutta parasta illassa oli varmaan AJ Styles vs. Johnny Storm ja Kid Kash vs. Shark Boy. Douglas vs. Corinno oli ihan ok, mutta ei mitään erikoista. Se Japski oli myös hyvä. Ja Pitbullit tietenkin... noin niinku huumorimielessä. :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom