Badr Hari

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eihän tuossa ole mitään logiikkaa. Ei ottelija itse valitse sitä, kenen kanssa ottelee, ellei satu hyvä tuuri arvonnoissa niin että pääsee valkkaamaan hyvän paikan. Totta kai se on ennakkosuosikki, jonka vastustaja on hakattu rammaksi edellisessä matsissa, mutta kun näin voi käydä kelle tahansa. Tietenkin mitä parempi olet, sitä helpommalla yleensä pääset.

^Varmaan Ak-47 tossa tarkoitti, että jos Reem olisi kohdannut Sakin esim. avauskierroksella, niin olisi Reem saanut selkään.

En täysin ymmärrä tätä sun kirjoituksen pointtia... Eikös se kaikilla ole sama tilanne näissä K-1 turnauksissa että yleensä se ensimmäinen vastustaja on se heikompi. Mitä pidemmälle turnausta päästään niin sitä kovempia ukkoja tulee vastaan, koska se kovempi ukko on sen edellisen vastustajansa voittanut. Kaikilla on samanlaiset mahdollisuudet päästä valitsemaan ottelijansa kunhan vain arvonta onni osuu kohdalle. http://www.ustream.tv/recorded/9991941 n.23.00min videolta alkaa arvonnat

Aerts VS Mighty Mo, Semmy VS Kyotaro alkumatsit oli mun mielestä vielä helpommat kuin Overeemilla. Sakilla kävi paska munkki kun avauskierroksella tuli Ghita vastaan, kovin ottelupari ainakin mun silmissä. Ottelu itsessään oli kuitenkin mahtava, vaikkakin ton taistelun jälkeen Overeemilla oli melko helppo työ voittaa 4 erää mäiskinyt Saki. Tämän jälkeen vastaan tuli Aerts joka oli myös käynyt kovan taistelun Semmyä vastaan ja hänellä oli taas melko helppo työ lopettaa matsi. Mutta Overeem on voittanut freesin Aertsin kerran aikaisemmin, vieläpä melko selvästi. Joten tilanne on 2-0 Reemin hyväksi Aertsia vastaan.

Näissä turnauksissa on tärkeää otella fiksusti ja olla ottamatta sitä damagea alkukierroksilla liikaa jotta selviää sinne finaaliin hyvässä kunnossa ja jos sitä tarkoitit Reemin vahvuuksilla niin sitten olen samaa mieltä. Badr Hari on varmasti vaikea vastustaja Reemille ja Sakikin näytti Ghitaa vastaan että hyvillä taidoilla pienikin kaveri voi pärjätä näissä turnauksissa. Sakin ongelma vain on että jos vastaan tulee avauskierroksilla 2 huomattavasti isompaa kaveria ennen finaalia niin missä kunnossa Saki selviää sinne finaaliin.

Pointti oli nimenomaan se, että Reem ottelee turnauksissa fiksusti. Jos ottelu käydään ilman turnausta tai turnauksen ensimmäisenä, on Hari ja miksi ei Sakikin mun mielestä vahvoilla. Ja huom. jotta et vedä asiaa pidemmälle, niin mä puhun vain Harista ja Sakista sekä 100 % Aertsista. Muihin nähden pidän Reemia kovempana, nämä neljä on mun mielestä tämän heteken kovimpia.

Pointti oli nimenomaan se, että Reem ottelee turnauksissa fiksusti. Jos ottelu käydään ilman turnausta tai turnauksen ensimmäisenä, on Hari ja miksi ei Sakikin mun mielestä vahvoilla. Ja huom. jotta et vedä asiaa pidemmälle, niin mä puhun vain Harista ja Sakista sekä 100 % Aertsista. Muihin nähden pidän Reemia kovempana, nämä neljä on mun mielestä tämän heteken kovimpia.

Aerts oli mielestäni 100% kun ne kohtas ekan kerran, mutta jos tiedät että sillä oli loukkaantuminen alla kun se matsi käytiin niin sehän muuttaa sitä asiaa paljon(en ole vaan itse kuullut tuosta). Olen samaa mieltä kuitenkin että Hari ja Saki pystyy antamaan hyvän vastuksen Overeemille. Laittaisin itse tuohon listaan vielä tuon Sakin voittaman Daniel Ghiţăn ja Semmyn.

Aerts oli mielestäni 100% kun ne kohtas ekan kerran, mutta jos tiedät että sillä oli loukkaantuminen alla kun se matsi käytiin niin sehän muuttaa sitä asiaa paljon(en ole vaan itse kuullut tuosta). Olen samaa mieltä kuitenkin että Hari ja Saki pystyy antamaan hyvän vastuksen Overeemille. Laittaisin itse tuohon listaan vielä tuon Sakin voittaman Daniel Ghiţăn ja Semmyn.

En tiedä mistään loukkaantumisesta, mutta Aerts ei ollut parhaimmillaan (mun mielestä) huono argumentti, i know. Ghita Overeem olisi erittäin mielenkiintoinen.

Mitä sitten? Selkeästi mies on silloin oikeassa lajissa. Tuolla sitä vihaansa saa purkaa.

Kuhan se tehdään sääntöjen puitteissa. Valitettavasti Harilla kiehuu yli, ja aina juuri niissä tärkeimmissä tapahtumissa. Jos se vaan rauhoittuisi edes vähän, voisi hyvin olla tälläkin hetkellä It's Showtimen ja K-1:n mestari sekä 2008 GP-voittaja. Mutta kun ei niin ei...

Badr Hari on ehkäpä lahjakkain raskaansarjan potkunyrkkeilijä mitä maa päällään kantaa, mutta on samalla itsensä pahin vihollinen.

Mitä sitten? Selkeästi mies on silloin oikeassa lajissa. Tuolla sitä vihaansa saa purkaa.

Periaatteessahan tuo kuulosta täysin oikealta MUTTA nuo vihanpurkamiset ei aina tapahdu sääntöjen puitteissa, joka on se asia mikä tuossa kaverissa vituttaa. Maassa makaavan Bonjaskyn piekseminen ja maasta nousevan Hesdyn naamaan potkaisu ei vaan oo oikein. Badr on k-1 Palhares, hemmetin mielenkiintoinen ja taitava seurattava mutta sääntörikkomuksia tulee jatkuvasti.

Felony Fight vois olla hyvä tapa purkaa sitä agrea ja säännötkin suosis Badr Haria.

Edit. Livershot kertoi samat asiat näköjään ennen mua...

Oletko vakavissasi sitä mieltä että suuttuminen vastustajalle on jotenkin kamppailu-urheiluun olennaisesti kuuluva juttu? Mielestäni se on sekä sopimatonta että haittaa urheilusuoritusta. Parhaina esimerkkeinä Harin tappiot Bonjaskylle ja Gergesille.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Periaatteessahan tuo kuulosta täysin oikealta MUTTA nuo vihanpurkamiset ei aina tapahdu sääntöjen puitteissa, joka on se asia mikä tuossa kaverissa vituttaa. Maassa makaavan Bonjaskyn piekseminen ja maasta nousevan Hesdyn naamaan potkaisu ei vaan oo oikein. Badr on k-1 Palhares, hemmetin mielenkiintoinen ja taitava seurattava mutta sääntörikkomuksia tulee jatkuvasti.
En kyllä rinnastas Toquinhoa ja Haria ihan suoraan. Snadisti pitkään lukon pitäminen ja stompit K1:ssä ei ole IMO ihan rinnastettavissa; Daleyn sportsman of the week temppu ja Harin stuntit ehkä enempi samaa tasoa. Toquinho vaikuttaa muuten kaikin puolin miellyttävältä jätkältä ja haastatteluissa yllättävän fiksultakin huomioiden ettei hirveästi koulun penkkiä ole kulutettu ja aika karuista oloista tulee. Hari sitävastoin vaikuttaa ihan good old rehelliseltä paskiaiselta vaikka törkeän lahjakas matsaaja onkin.

k1facebook.png

:rock:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
http://www.itsshowtime.nl/index.php?p=news&id=125

Badr Hari retires from kickboxing and will be heading to the US for a boxing career

September 28, 2011 -

Badr Hari has decided to retire from kickboxing to start a new career as a boxer. On January 28, 2012, Badr Hari will fight his last kickboxing match on the IT’S SHOWTIME event in WTC Expo in Leeuwarden, The Netherlands. After this fight, he will go to the United Stated to fully work on his boxing career.

This announcement will be a shock to the millions of kickboxing fans all around the world, but the sport of boxing will welcome and embrace this charismatic fighter.

In the U.S., many see Badr Hari as the man to relaunch the popularity of boxing, and he’s being seen as a mix of Muhammad Ali and Mike Tyson.

Badr doesn’t just want to say goodbye to kickboxing and therefore he has chosen Gökhan Saki as his last opponent in kickboxing. Many millions of fans of combat sports have been waiting for this fight for years, and now they have the opportunity to see it.

If K-1 will host a World Grand Prix this year, Badr will also participate to that. The Grand Prix Final is scheduled for December 10 in China. If this World Grand Prix will take place, depends if K-1 will be able to pay its debts to IT’S SHOWTIME and others. If not, the fight on January 28 will be Badr’s only remaining fight as a kickboxer.

An amazing combat sports arena will be built in the WTC Expo venue in Leeuwarden, in which all spectators have the feeling they are in the ring themselves. Unfortunately, only 5000 people can watch this event live in the venue. The presale starts October 15, and only on this day, the € 125 tickets will be available for € 100.

Fight card January 28, 2012 in Leeuwarden, The Netherlands:

Badr Hari vs Gökhan Saki
Daniel Ghita vs Hesdy Gerges (IT’S SHOWTIME world title heavyweight)
Tyrone Spong vs Melvin Manhoef
Errol Zimmerman vs Rico Verhoeven
Ben Edwards vs Ricardo van den Bos
Murat Direkçi vs Robin van Roosmalen
Lhoucine ‘Aussie’ Ouzgni vs Yohan Lidon (IT’S SHOWTIME world title 73kg max)
Gago Drago vs Hinata Watanabe
Chahid Oulad El Hadj vs Harut Grigorian
Danyo Ilunga vs Mourad Bouzidi
Michael Duut vs Anderson ‘Braddock’ Silva
Henry van Opstal vs Hafid el Boustati

For presale addresses and the latest news: check www.fight.nl or download our free IT’S SHOWTIME app for your smartphone.

Suutari pysyköön lestissään sanon minä, mutta tosiasiahan on että isommat rahat liikkuu muualla kuin potkunyrkkeilypiiressä. Sakihan lähtee kanssa vapariin jos olen oikein ymmärtänyt.

Lauantaina 28.1 eli parin päivän kuluttua on It's Showtimella kunnon potkunyrkkely-iltama, joka huipentuu odotettuun Hari vs Saki turpakäräjään. Kuinka hyvin noihin on saatavana streameja internetistä? MTV3 Max näyttää tuon suorana klo 19:15 eteen päin, ja toinen puoli alkaa 22:00, joten ihan katsottavaan aikaan matsit tulevat.

It's Showtimen oman streamin voi tilata kympillä tai jotain sinnepäin. Jos ei halua maksaa, niin hdnet näyttää tokan osan suorana joten eiköhän joku sitä streamaa.

Tässä tuilikin mieleeni, että kannattaisikohan Bad Harin mennä ufc:hen ottelemaan, kun nyt siellä dominoivat ulottuvat potkunyrkkeilijät (silva, Jones ,Jds)..Vois olla kiinnostavaa nähdä, kun Overreemikin on menestynyt siellä.

Tässä tuilikin mieleeni, että kannattaisikohan Bad Harin mennä ufc:hen ottelemaan, kun nyt siellä dominoivat ulottuvat potkunyrkkeilijät (silva, Jones ,Jds)..Vois olla kiinnostavaa nähdä, kun Overreemikin on menestynyt siellä.

Eikös Hari tätä joskus uhonnut ja otti heti kuonoon joltain ö-luokan MMA-fighterilta. Mutulla tulee mutta eikös se ottanun pari noita mmma matseja?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom