Bad Boyn MMA-hanskat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tombe-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jacon shortsit taas on ihan helvetin huonot omasta mielestä..
Taas pieniä mielipide-eroja :D Mun mielestä noi jacon shortsit on parhaat ikinä. Mulla on ollu twinsit, hayabushat, ecko unltd:t ja venumit ennen noita ja jacot on aivan ykköset, pitäs melkein ostaa toiset ;)

Mä taas en käytä isoja hanskoja treeneissä ikinä, vaan ne seisovat tuolla komerossa. Joskus niillä tulee säkkiä hakattua, mutta treeneissä ne on ihan yhtä turhan kanssa, kun ne käsissä matossa nujuaminen on ihan onnetonta turaamista.

:D

Mä taas en käytä isoja hanskoja treeneissä ikinä, vaan ne seisovat tuolla komerossa. Joskus niillä tulee säkkiä hakattua, mutta treeneissä ne on ihan yhtä turhan kanssa, kun ne käsissä matossa nujuaminen on ihan onnetonta turaamista.
Äläny, kun opettelet 16 unssiset kädessä kaivaan sen kimuran ni grapplinghanskoilla tulee sit matsissa takuuvarmasti :D

Ei meidänkään salilla kyllä nyrkkeilyhanskoilla treenata muuta kun nyrkkeilyä ja potkunyrkkeilyä.
Yhessä vanhassa UFC eventissä muuten yksi nyrkkeilijä tuli ottelemaan toisessa kädessä nyrkkeilyhanska ja toinen paljaana. Hävisi ottelun.
Muistaako kukaan yhtään mikä UFC se oli tai kuka se ottelija oli.

Ei meidänkään salilla kyllä nyrkkeilyhanskoilla treenata muuta kun nyrkkeilyä ja potkunyrkkeilyä.
Yhessä vanhassa UFC eventissä muuten yksi nyrkkeilijä tuli ottelemaan toisessa kädessä nyrkkeilyhanska ja toinen paljaana. Hävisi ottelun.
Muistaako kukaan yhtään mikä UFC se oli tai kuka se ottelija oli.

Vanhassa tosiaan....Art Jimmerson ja UFC 1.

Suositut

Back
Ylös Bottom