Baari & screeni Helsingissä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Judit
  • Aloitettu Aloitettu
Huomenna olisi kiva mennä tunnelmoimaan kapakkiin Uusiksen suuruutta ja Suomen lätkäjoukkueen mene(s)tystä. Vaan minne mennä? Kertokaapa, mistä Helsingistä löytää paikan, jossa on iso screeni, hyvä meininki ja jossa näytetään huomenna curlingia ja lätkää? Plussaa, jos paikasta saa syötävääkin. Vanhalla olen käynyt mm-kisoja katsomassa, mutta en tiedä onko siellä nyt kisakatsomoa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sport academy makkaratalossa rautatieasemaa vastapäätä.

Oisko muita, itsellä on samankaltainen suunnitelma huomisillalle.

Mike sanoi:
Jos telsu käy eikä viunaa tartte, niin pakkiksen kaupalla on studio pystyssä.
Saako tuoda omat viinat?

Chelsea on siinä sanomataloa vastapäätä, ei ole yleensä niin tukossa kuin Academy. Painobaari on kanssa siinä lähellä.

rafael30 sanoi:
Chelsea on siinä sanomataloa vastapäätä, ei ole yleensä niin tukossa kuin Academy. Painobaari on kanssa siinä lähellä.

Kiitti näistä vinkeistä. Olen antanut itseni ymmärtää, että Sportti on yleensä tupaten täynnä ja siksi suuntaan mieluummin muualle. Painobaari on ennestään tuttu, Chelsea ei, kun en ole noita sporttibaareja aiemmin harrastanut... Tunsin eilen itseni ihan äijäksi, kun tuijotin olympialaisia koko illan. Uutta minulle :D

Mike: seura olisi varmasti hyvää siellä kaupalla, mutta taitaa huomisilta mennä minulla näissä merkeissä :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom