Baanalla..

En ole n. 10:een kuukauteen käynyt baanalla ja eilen se putki katkes, eilen tuli lähdettyä.....

Onko toi jotenkin normaalia että kaduilla/spårassa täysin vieraat tyypit näyttää habaa, moikkaa tms?? En koe sitä mitenkään ahdistavana, mutta joku tiukkapipo vois tulkita sitä vittuiluna?? Onko toi "haban näyttäminen" joku keino osoittaa respectii tms?

Onko myös jotenkin epänormaalia, että pitkätukkaisella kundilla on treenattu vartalo ja sit erottuu massasta eri tavalla? (provo??) :confused:

Koetteko vastaavia tilanteita ärsyttävinä vai päinvastoin?

:confused:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suurin osa pitkähiuksisista miehistä muistuttaa 13 vuotiaita pikkutyttöjä. Ainakin täällä Oulun seudulla.
Poikkeuksiakin varmasti löytyy, kuten sinä. :thumbs:

Originally posted by RikuRiuku
Suurin osa pitkähiuksisista miehistä muistuttaa 13 vuotiaita pikkutyttöjä. Ainakin täällä Oulun seudulla.
Poikkeuksiakin varmasti löytyy, kuten sinä. :thumbs:

kyl se täälpäin on ihan sama tilanne, etenkin Tuska 2003 aikaan ;) Vaikka ite myönnän olevani raskaan musan ystävä, en kuitenkaan pukeudu mustiin, vaan hyvinkin vaaleisiin vaatteisiin ----> ristiriita -----> provo ;)

Originally posted by PsychoPred
En ole n. 10:een kuukauteen käynyt baanalla ja eilen se putki katkes, eilen tuli lähdettyä.....

Onko toi jotenkin normaalia että kaduilla/spårassa täysin vieraat tyypit näyttää habaa, moikkaa tms?? En koe sitä mitenkään ahdistavana, mutta joku tiukkapipo vois tulkita sitä vittuiluna?? Onko toi "haban näyttäminen" joku keino osoittaa respectii tms?

Jos joku näyttäisi minulle habaa ottaisin sen aika varmasti vittuilemisena. Johtuen varmasti oman habani pienestä koosta ja muutenkin otan pienimmätkin asiat vittuilemisena.

David Hasselhoff - Crazy for you!
Ja elämä on laiffii!

Edit: ja kukapa minulle habaa näyttäisi koska olen vielä niin pieni :itku:

Mulla oli aikoinaan hauska sattuma kun olin tulossa kynäniskakavereiden kanssa yäkerhosta niin meidät pysäytti sellanen kolmen kukkakepin poppoo sanomalla: "Hei sinä! Sinä siinä! Sä käyt varmaan salilla? Paljolla teet hauista!?".

..alkoivat sitten kyselemään hirveesti salitreeneistä ja halusivat jopa kokeilla hauista -johon en antanu lupaa..en mä sentään vielä niin jurrissa ollut! :D

Mutta kyllä mä ton ihan respectinä otin. Lähtiessään se keskustelun aloittaja sanoikin: "Oot tainnu vetää anabolisia?"

Minä: "Eeeen, mutta katabolisia sitäkin enemmän!"..ja natupohjalla olin vielä silloin! :)

Psychored, ne varmaan huomas et oot reenaaja ja halus morjestaa vaan tolla tavalla sielunveljeään.

Paistijauheliha, luuletsä et ne ties mitä tarkottaa katabolia?:D

Mä näyttelen välillä hauista kavereille ja puolitutuille, nostelleet kaverini näyttävät myös mulle hauista melko usein.
Muutama näyttää kännissä pohkeita.
Joskus pyydetään saada kokeilla habaa.
Mukavaahan se on.
Mulle on joskus jokunen tuntematon tyyppi näyttänyt olematonta hauista, ei ole häirinnyt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom