baana-liittymä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
kuinka monella täällä on baana-liittymä?kun minulla vaihtuu sonera 512/512 baana-liittymään.onko porukka ollut tyytyväinen siihen?

Originally posted by jackass82
kuinka monella täällä on baana-liittymä?kun minulla vaihtuu sonera 512/512 baana-liittymään.onko porukka ollut tyytyväinen siihen?

Minulla oli 1M Baana aikoinaan..toimi ihan hyvin ja nopeus riitti "koti"tarpeisiin ihan hyvin. Aika paljon on sidonnainen minkä puhelinyhdistyksen alueella nuo ovat ja miten lähellä on adsl-purnukoiden keskus..
Aina kuitenkin tuntuu olevan valittajia ja tyytyväisiä. Itse olin tyytyväinen tuohon KPYn tarjoamaan Baanaan.

jookyllä...baanan 10/10 Mbit. Toimii ihan hyvin teeceen puolella, mutta netin selailussa tulee n. 10 s välein joku 1 s. tiedonsiirtotauko :confused: . dc:ssä tosiaan toimii bueno ja leffat tulee aika vikkelään koneelle jos löytyy kunnon hubi :thumbs:

Baanan Kiinteistökymppi on mulla. Hyvin pelittää ja on mun käyttöön tarpeeksi nopea. Pari pienehköä katkosta on ollut, mutta so not. Ei ole suurempaa valittamista. Aina kannattaa kumminkin vertailla hintoja ja nopeuksia. Ehkä jostain saa halvemmalla nopeamman.

Täältä löytyy 1mb/8mb baana ADSL.
Välillä on kyllä niin paskana, että menee hermot, mutta suurimman osan ajasta pelaa kuin unelma.

Vuosi sitten ei toiminu yhtään, mut nyt toimii mainiosti ja muu palvelu(korjaus yms.) puhelin-yhtiön puoleltaki on alkanu toimii paremmin.. (Oulu)

Back
Ylös Bottom