B-Weekend (kiikala) 9-11.6.06

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jri
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllähän tuonne olisi lauantaina tarkoitus mennä. Kovia nimiä tulossa tällä hetkellä stunt skabaan, joten siitä voi tulla todella mielenkiintoista katsottavaa.
Autolla joutuu tosin tänä vuonna menemään, kun pyörä vaihtoi omistajaa. Tosin eipä 5 henkeä siihen olisi mahtunutkaan :) .

Lähdetään tänään jo raksailemaan, ilmatieteenlaitos lupaili onneksi aika mahtavan kelin, joten toivoa vois, että kaikki kisat ja ohjelmat onnistuu :D

enceli sanoi:
Lähdetään tänään jo raksailemaan, ilmatieteenlaitos lupaili onneksi aika mahtavan kelin, joten toivoa vois, että kaikki kisat ja ohjelmat onnistuu :D

Ai tänään jo? Eipä käy kateeksi :D . Se mesta on kuiteski muuten aika nihkeä. Silloin se menettelee, kun on paljon porukkaa ja kaikki valmiina yms :)

Täältä lähdetään kans avon ja kavereiden kanssa pyöriä kuolaamaan :) Toivotaan aurinkoista ja poutaa. Viime vuonna kelit suosi, mutta tuuli jonkun verran.

Clayman sanoi:
Ai tänään jo? Eipä käy kateeksi :D . Se mesta on kuiteski muuten aika nihkeä. Silloin se menettelee, kun on paljon porukkaa ja kaikki valmiina yms :)

Oli meillä viime vuonnakin parhaat bileet siellä torstaina :kippis1: , siellä vähän matkan päässähän on ihan mielettömän hienot saunat ja uimamestat. Ite en pahemmin joudu rakentelemaan, kun oon vaan siellä shopissa töissä + käsi paketissa, joten aattelin tän illan ja huomisaamun ottaa aurinkoa ja kattoo kun muut ahertaa, voiko sopivampaa loman aloitusta olla :D

enceli sanoi:
Oli meillä viime vuonnakin parhaat bileet siellä torstaina :kippis1: , siellä vähän matkan päässähän on ihan mielettömän hienot saunat ja uimamestat. Ite en pahemmin joudu rakentelemaan, kun oon vaan siellä shopissa töissä + käsi paketissa, joten aattelin tän illan ja huomisaamun ottaa aurinkoa ja kattoo kun muut ahertaa, voiko sopivampaa loman aloitusta olla :D

Tiedätkö paikan nimeä?

Jonkun osalta pommitus alkoi jo etukäteen: :(
Jyväskyläläinen 23-vuotias mies kuoli Rantaväylällä menetettyään moottoripyöränsä hallinnan perjantaina iltapäivällä kello 15 jälkeen. Lutakon suunnasta ajanut kuski ohitteli pitkää autojonoa silminnäkijöiden mukaan kovaa vauhtia kahden samaan suuntaan kulkevan kaistan keskellä. Hän joutui tekemään äkkijarrutuksen, kun autojono pysähtyi punaisiin valoihin. Mies putosi pyörän kyydistä ja pyöri seisahduksissa olevien autojen sekaan.
- Keskisuomalainen

Jaahas, BW takana. Mitä olen palautteita lukenut, niin ensi vuonna ei välttämättä ole ollenkaan koko tapahtumaa :( .

Clayman, mä lueskelin ihan samaa. Nyt sitten harmittaa entistä enemmän ettei päässyt mukaan.

Paikallaolleet kertokaahan mites tapahtuma meni?

Edit. kirjoitushärö

Mun mielestä tapahtumani meni tosi hyvin. Hiton hyvä ilma, katsomoa oli jatkettu reippaasti ja stuntti show oli tosi hyvä, tosin pisteidenanto näytti olevan välillä vähän häröä. Hienoja pyöriä oli taas esillä monta. Porukkaa tuntui olevan paljon, mutta ei sitten tainnut loppupeleissä ollakaan niin paljoa kuin odotettiin.
En ollut siellä kuin lauantaipäivän, joten muuta en weekendistä tiedä.
Perjantaina sentään onnistui burniksen ME :rock:
Savua oli "aika" paljon :D

Clayman sanoi:
Mun mielestä tapahtumani meni tosi hyvin. Hiton hyvä ilma, katsomoa oli jatkettu reippaasti ja stuntti show oli tosi hyvä, tosin pisteidenanto näytti olevan välillä vähän häröä. Hienoja pyöriä oli taas esillä monta. Porukkaa tuntui olevan paljon, mutta ei sitten tainnut loppupeleissä ollakaan niin paljoa kuin odotettiin.
En ollut siellä kuin lauantaipäivän, joten muuta en weekendistä tiedä.
Perjantaina sentään onnistui burniksen ME :rock:
Savua oli "aika" paljon :D

Monta burnaajaa saatiin kasaan? Hienoa, et saavuttivat sen :rock:
Hyvä, että tapahtuma meni hyvin ja pääsit nauttimaan hienoista pyöristä. Toivotaan, että tapahtuma järjestetään ens vuonnakin!

Edit. Pitäiskö subtv:lta tulla pätkä tuolta?

hamara sanoi:
Monta burnaajaa saatiin kasaan? Hienoa, et saavuttivat sen :rock:
Hyvä, että tapahtuma meni hyvin ja pääsit nauttimaan hienoista pyöristä. Toivotaan, että tapahtuma järjestetään ens vuonnakin!

Edit. Pitäiskö subtv:lta tulla pätkä tuolta?

184 polttajaa, eli aikamoiset savut lähti. Ja hajut :D .

Kyllä kuulemma subtv näyttää tosta jonkun koosteen muistaakseni elokuussa tjsp.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom