B&K Kierrättää juttuja!!

Ikä
37
Oletteko sattumoisin sattuneet lukeemaan uutta B&K magasinea?? Minä luin tänään, luin sitä Mr. Olympia juttua Dexter Jacksonista ja jotenkin teksti kuulosti tosi tutulta.. Mieleeni tuli että "Hei! Olen lukenut tämän ennenkin.." Siispä etsin käsiini vuoden vanhan lehden missä on juttua Mr. Olympiasta.. JA MITÄ NÄENKÄÄN !!!?? Juttu Dexter Jacksonista on juuri sama kuin uudessa lehdessä!! Hetken tutkittuani lehtiä, huomaan myös että Dennis Jamesin arvio oli JUURI sama kuin vuosi sitten...

Hienoa B&K!! Uskottavuuteni lehteä kohtaa ja uskoni että suomalaiset osaavat tehdä bodaus-lehtiä meni kokonaan. :jahas:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuo Olympia juttu oli täynnä kaikenlaisia virheitä ja kaikenlisäksi todella suppea ja huonosti kirjoitettu. KP:lla on loppujen lopuksi todella vähän sanottavaa, hän vain toistaa samoja juttuja ja fraaseja artikkelista toiseen.

Huvittaa vieläkin tämä KP:n kommentti.
"Markus Ruhlilla on Colemanin ja Cutlerin jälkeen kovimmat massat".
:rolleyes:
:piis:

No milloinpa lehdet ei olis kierrättäneet juttujaan, mutta tietysti tuo on harvinaista että juttu on prikulleen sama.

Niin ja eniten ihmetytti Dennis Jamesin neljäs sija arvioinneissa, jossa oli siinäkin joku vanha teksti. Eihän DJ kuitenkaan sijoittunut ihan niin hyvin. Multa kyllä loppu lehden tilaus, vaikka ilmatteeks sais.

Suomen kieliset body lehdet on sontaa nykyään. Ei tule ostettua.
Jos kiinnostaa pro äijien kuulumiset, katselen netistä tai pakkiksen kisakuvat ja raportit osiota.

neutraali sanoi:
No milloinpa lehdet ei olis kierrättäneet juttujaan, mutta tietysti tuo on harvinaista että juttu on prikulleen sama.

Siinä on käynyt virhe, alku Dexterin jutusta on uutta, missä Kp kertoilee että Dex ei ole saanut yhtään lisää lihasta, ja sitten loppupäähän on lipsahtanut se viime vuoden juttu, jossa kp hehkuttaa dexterin kehttymistä.

Sama on käynyt Dennis Jamessille, eli siinä dennis on ensin laitettu 4:ksi, ja perään viime vuoden selostukset! vaikka myöhemmässä muut sijoitukset Dennis mainitaan 8:ksi.

Todella räikeitä virheitä koko lehti täynnä, ja varsinkin tämä olympia jutun täydellinen epäonnistuminen pistää pahasti silmään! :itku:

EN KYLLÄ TILAA ENÄÄ.

ahaa..pitääpäs itsekin katsoa..tuli nimittän pukin kontista uusin B&K :D

Joo-o, itse lopetin tilaamisen juuri näiden räikeiden virheiden takia. Lehdessä oli usein vahingossa jätetty kääntämättä pätkiä, ja välillä pitkiäkin sellaisia oli ruotsiksi. Seuraavassa numerossa KP lupasi postipalstalla seuraavasti: "Lupaamme opetella seuraavaksi puhumaan täydellistä norjaa, mikäli teemme tämmöisen mokan lähiaikoina."

Kuitenkin jo tästä samasta numerosta löytyi ruotsinkielisiä tekstinrippeitä. Todella uskottavaa. Pitäisi varmaan joskus jos näkee kysäistä KeiPiiltä pari sanaa norjaksi. Epäilen, että menisi kaverilla sormi suukkiin. :rolleyes:

Samoin tässä samaisessa numerossa oli otsikkona isolla "3 PERUSLIIKETTÄ ETUREISILLE". Kuitenkaan koko numerossa ei ollut sanaakaan tästä. Myöhemmin seuraavan numeron saadessani huomasin, että etureisiliikkeet olivatkin siellä. BK:n väki oli siis (ilmeisesti kiireen takia) joutunut jättämään isoimman otsikkonsa jutun kirjoittamatta, kuitenkaan vaivautumatta edes poistamaan otsikkoa kannesta.

Yksi sana. Säälittävää. :curs:

Joo, onhan tuo lehti vähän rappiolla, mutta on se sen verran halpa, että kannattaa tilata. Aina sieltä on jotain uutta selvinnyt. Mm. taannoinen kreatiiniartikkeli oli aika hyvä.

Edit uudestaan: Pitäis mennä nukkumaan.

Ihan kivoja kuvia siinä lehdessä on. Artikkeleiden virheistä en osaa sanoa kun en niitä juurikaan vaivaudu lukemaan. Leikin vain kotibodaria jolla pitää olla bodauslehtiä.

Nooo, 6 euroo sinne tai tänne, halpa hinta enivei, jonka maksaa jo vaikka tukeakseen suomalaista bodilehteä.
Muutamat virheet tohon hintaan on ihan yks lysti, ja onhan tuota juttujen kierrätystä ainakin jenkkilelehdissä tehty jo vuosikymmeniä.

Mua on kans alkanut pikkuhiljaa ärsyttää noi kaikenlaiset mokat,ikinä en missään muussa lehdessä ole nähnyt noin paljon virheitä.Mutta kyllä sitä silti on kiva lueskella..

Itse huomasin saman asian siinä Olympia-raportissa. Koko juttu oli jumalattoman sekava, huonosti kirjoitettu ja Jacksonin sekä Dannis Jamesin kohdalla mukaan oli livahtanut vanhaa tekstiä. Veikkaan että K.P. oli aikaa säästääkseen copy-pasteillut joitain vanhoja tekstinpätkiä ja kiireessä mokannut taas kerran.

Noilla K.P.:n jutuilla voisi pilata monen äidinkielen opettajan päivän, ehkä koko viikon.

Noni kuka perustaa mun kanssa bodilehden? Näillä markkinoilla voisi jopa ehkä vähän rikastua :) Porukka kuitenkin on varmaan valmis maksaa vähän enempi siitä, että saa laatua luettavaksi!

Toi B&K on kyllä aika suolesta, mutta eipä parempaakaan ole markkinoilla,
on vähän liikaa "amerikan meinikiä" mun makuuni.
Ja sit ne käännös virheet on kans tosi "kivoja", välillä tulee jopa kusetetuksi tulleen olo kun lehteä tavaa. Nyt vois olla saumat jollain uudella asiansa osaavalla lehdellä jossa olis ihan perusvääntäjälle suunnattuja juttuja.

Hippa, mä taidankin tästä soittaa Erkon Aatokselle josko löytyis vähän alkupääomaa ;) ...

Ja huvittavaa on vielä se että viimeisellä sivulla oli juttua siitä kuinka lehti vaihtuu nyt BODY:ksi niin että "Sanotaan että harjoittelu tekee mestarin. Olemme harjoitelleet ja nyt olemme valmiit" Tehkää ensin tuo kunnolla niin sitte voi puhua, että osaatte asianne. :whip: Mutta on B&K silti tziljoona kertaa parempi kuin Bodaus.

Olen lukenut KP:n juttuja vuodesta -97 alkaen(Bodaus & BK) ja tuntuu siltä, että tämä vuosi on KP:n huonoin vuosi. BodySM ja etenkin FitnessSM aivan surkea, ja toi Olympia tosi sekava ja muutenkin aika väritön. KP:n jutuissa on yleensä ollut huumoria, ja olen pitänyt häntä hyvänä kirjoittajana, mutta nyt homma tuntuu karkaavan lapasesta, valitettavasti..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom