Bändipaidat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pro-Pain
  • Aloitettu Aloitettu

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Mistä bändipaitoja? Kyllähän niitä löytyy mutta paitojen koot loppuvat yleensä jo XL:ään. Eli mistä löytyy isompia bändipaitoja? :rock:

Mitäs oot tollanen mörssi! ;) Joskus aikoinaan yritin bändipaitoja etsiskellä, mutta ne kaikki ihan v***n hölmön kokoisia, ikinä ei löydy hyvin istuvaa.

Hola,

itelleni on XL liian suuri..hmm. No vi**uako oon tällänen alle 80kg..
mut how ever täältä oon tilannut useammankin paidan + muuta krääsää:

http://www.lo-fi-merchandise.com/catalog/default.php

mm. Hellacopters, QOTSA, Mondo Generator, Turbonegro jne..eli enempi tuollaista rokkimeininkiä.

Kaveri tilaili tossa taannoin joidenkin bändien nettisivulta suoraan. Tuli ihan ok ja suht halvaks vaikka kestikin vähän kauan.

olisiko kellää tietoa mistä saisi alice cooperin bändipaitoja ?...ettei tarvis kovin kaukaa tilata
ei löydä ainakaa kovin äkkiseltää sellasta firmaa

Miten paljon porukat yleensä ostaa bändipaitoja?

Itseltäni löytyy:

Sepultura X 2
Dimmu Borgir
Immortal
Sotajumala

Tarkoituksena hankkia lisää bändipaitoja reilusti lähitulevaisuudessa mm. Amoral, Defleshed.

Peer Güntin t-ja hihaton paita sekä...ette ikinä arvaa, minkä bändin paitoja löytyy 3.:rock:

oha noita...
2xIron Maiden(t-paita ja "pitkähihainen t-paita",tiedätte varmaan)
2xChildren Of Bodom(sama kuin yllä)
2xSlipknot(t-paitoja molemmat)
1xMetallica t-paita
1xSentenced pitkähihainen t-paita

seuraavaksi pittää varmaan sijottaa In Flamesin paitaan :D

Battle sanoi:
Peer Güntin t-ja hihaton paita sekä...ette ikinä arvaa, minkä bändin paitoja löytyy 3.:rock:
hmm...ei se ainakaan twisted sister voi olla...mä veikkaan...Nylon Beat!

Battle sanoi:
Oikein!!!! Naikkarit:rock:

Ei voi olla totta! :hyper:

Noitten äsken mainittujen lisäksi tilauksee lähtee jossain vaihessa Mokoman, Dissectionin, Dark Wearin long sleeve, Dark Funeralin Hail Satan Hail Metal ja Searin paita.

<a href="http://www.hellsinkishop.com">Hellsinki Rock Shop</a>illa on laaja bändipaitavalikoima. Liike sijaitsee Helsingin Albertinkadulla.

Itselläni on Megadethin huppari, t-paitoja mm. Edguy, ZZ Top, Steve Vai, Testament...

Olen käyny tuolla Hellsingissä. Onhan siellä paljon paitoja ja kaikkea muuta sälää. Ainakin t-paidat on sitä "taattua" fruit of the loom laatua kuten tavataan sanoa ja suurinosa t-paidoista maksaa sen 20 euroa, joka on minusta aika karvas hinta 10 tai 15 olis mun mielestä sopiva jostaki halpis paidasta mihin on printattu jonkun bändin kuva. Viestini ei ole että fruit of the loom paidat olisivat huonoja, niitä nuo hellsingin paidat vain ovat;) . Jostakin on jäänyt semmonen päähän että fruit of the loom paidat olisivat huonolaatuisia jotenkin, onko mitään perää?. Btw löytyyköhän mistään semmosia bändi paitoja, jotka olis vaikka tyköistuvia tai jotaki muuta ku semmone aika rasittavan näköne "tavallinen t-paita" (hupparit ja ne pitkähihaset t-paidat on tietty tiedossa jo).

Back
Ylös Bottom