Mul on ollu tässä jo jonkin aikaa ongelmia painon kanssa. On meinaan niin vähän. Painan alle 43kg ja pituutta jotakuinkin 165 ja kyllähän tosta voi sanoa, että aika riutuneessa kunnossa oon. Luultavasti syön ihan liian vähän koska paino ei nouse. Siihen toki tulee muutos. Toinen asia mikä painon pitää tässä pisteessä on, etten harrasta mitään liikuntaakaan. Alkaa oma saamattomuus ja kaikki ärsyttämään. Haluisin saada painoa lisää, ettei mua ulkona kyylättäis, et mistä keskitysleiriltä toi on vapautettu. Mua vaan pelottaa se, jos paino kertyy läskinä. Etten nyt kamalilla plus kaloreilla haluais alotella. Rasvaprosentin siis haluun pitää aika normeissa. Jos ei tässä vaiheessa jo kaikille oo selvää, etten tiedä liikunnasta juurikaan mitään. Niin toivottavasti ainakin nyt. Minkälaista liikuntaa mun kannattais alkaa harrastamaan, että saisin lihasmassaa? Ei mikään sixpack kiinnosta yhtään, haluun vaan, että olisin normipainonen. Tuntuu, että tää mun ulkoinen olemus pelottelee miehet karkuun. Se on tosin toissijanen juttu, siihen nähden miten huonossa kunnossa oon. Kupsahdan vielä ennen aikojani.
Sit vielä sen verran, etten kovin isoja tai näkyviä lihaksia haluais. Eli en mihinkään kehonrakentajien kisamittoihin halua. Sanotaan, että 15 kiloa lihasta. Kuin kauan tohon menis?
Sit vielä sen verran, etten kovin isoja tai näkyviä lihaksia haluais. Eli en mihinkään kehonrakentajien kisamittoihin halua. Sanotaan, että 15 kiloa lihasta. Kuin kauan tohon menis?