Avoimia työpaikkoja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jallu2
  • Aloitettu Aloitettu
Morjesns. Osaisiko joku neuvoa mistä voisi hakea töitä, liittyen kuntosali, lisäravinteet, ja urheilu yleensä??
9v. takana linjatöitä ja n 30v olis vielä jäljellä :hyper: niin tuntuu et olis korkein aika vaihtaa alaa. Kuitenkin tota salia on tullut 10v tahkottua et jotain tietotaitoo löytyy.
Jos jollain olis vinkkejä!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Entäpä jos ryhtyisit yrittäjäksi?

;)

Noihin kuntosaleihin vaaditaan yleensä jotain koulutusta (fysioterapeutti, personal trainer, kuntosaliohjaaja, aerobicohjaaja tms), jotta sinne pääsee.

Tietty vastaanottoon pääsee vähemmälläkin, mutta tuskin sitä haluat.

Kannattaa hakea suoraan eri saleille duuniin, koska aika harvoin niitä ilmoituksia näkee.

missäpäin maailmaa vaaditaan kuntosaleille oikein tutkinto? eipä oo kyllä niillä saleilla missä ite oon treenannu, niin kovinkaan usein mitään koulutettuja tyyppejä ollut siellä salin puolella neuvomassa. tämä lienee alue/salikohtaista. kannattaa varmaan tosiaan kysellä suoraan saleilta. jos olet hyvässä kunnossa, hyvännäköinen ja tiedät jotain treenaamisesta niin luulisi sinun saavan töitä.

Saliyrittäminen on keskimäärin sellaista liiketoimintaa ettei työntekijöiden palkkaaminen ole välttämättä kannattavaa. Yleensäkin paikat menevät sisäpiirin kautta jollekkin tutulle. Jos salilla työskentely kiinnostaa niin ehkäpä yrittäjänä sitten. Aloituskustannukset ovat tosin tällä alalla melkoisen messevät. Itse olen harkinnut myös kyseistä toimintaa yrittäjänä, mutta niin, että salin yhteydessä olisi myös mahdollisuus treenata kamppailulajeja ja ehkä järjestää pienimuotoisia amatööriotteluja.

Käyt FAF.in kuntosaliohjaaja koulutuksen ja saatat saada duunia. Kyse ei ole ihmekurssista mutta takaa salille että tiedät edes perusteet. Lisäksi näytät siltä että joku uskoo sinuun (massavinkkejä kynäniskalta ei ole uskottavaa vaikka olisit maisteri)

Pjuus sanoi:
Käyt FAF.in kuntosaliohjaaja koulutuksen ja saatat saada duunia. Kyse ei ole ihmekurssista mutta takaa salille että tiedät edes perusteet. Lisäksi näytät siltä että joku uskoo sinuun (massavinkkejä kynäniskalta ei ole uskottavaa vaikka olisit maisteri)

Minkäslainen kurssi tää on? ja mitäs se maksaa? ja missä näitä järjestetään? Kellään mitään kokemuksia kurssista? :evil:

HaRaXz sanoi:
Minkäslainen kurssi tää on? ja mitäs se maksaa? ja missä näitä järjestetään? Kellään mitään kokemuksia kurssista? :evil:

Joo olisin kans halunnut kuulla kyseisen kurssin suorittaneiden kokemuksia ja sen jälkeisestä työn saannista!?!?

Töitä saa, siis että kurssia pidetään jonain.
Se mitä kurssista saa irti on kiinni henkilön pohjatiedoista. mm anatomia pitää osata pääpiirteittäin että läpi pääsee sitten muut perusasiat mm. homeostaasi, aerobinen anaerobinen jne. ainoastaan ravinto osio oli täysi paska! (KELAN TAULUKOT, SYÖ KOTIRUOKAA)

Olen Jallu2 samassa tilanteessa kun sinä, mutta hieman edellä. Pääsin just viikko sitten intistä ja tarkotus olis saada jotain kuntosaliduuneja. Ei oo FAF:n kurssi ainoo. Itte olen juuri suorittamassa FISAF:in vastaavaa. Eka osa on plakkarissa ja viimenen osa olis 2 viikon päästä. FISAFfista sen verran, että se on hieman halvempi kuin FAF. Maksaa 580 egee. En muista mitä FAF makso, mutta oli se kuitenkin kalliimpi. Sisältö on just sitä anatomiaa + jotain ihan perusteita. Mukana on myös aimo annos bodausvastaista propagandaa, mut ei siel kannata rupee väittelee. Ittekkin käyn sen vaan, että auttas työnsaannissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom