Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Säälittävää touhua. Sitten vielä ihmetellään, kun voimailuun ei tule nuoria harrastajia. Kuka viitsisi edes päästää lastansa/nuorta tälläisten lajien piiriin missä mömmöillä porskutetaan eteenpäin, eikä noudateta mitään pelisääntöjä.
Älkää nyt epätoivoon vaipuko. Itse en ainakaan näe, että pitkässä juoksussa roinaamisesta olisi mitään hyötyä tässä lajissa päinvastoin. Tässäkin lajissa on mahdollisuus kehittyä ihan eloveenalinjalla kun vain tehdään oikeita asioita oikeaan aikaan. Aikaa kehittymiseen on, pikavoittoja on mielestäni järjetöntä lähteä tavoittelemaan. Meillä surullisia esimerkkejä on lukuisia, miten roinaamalla saadaan rikottua lahjakkaitakin kavereita. Itsellä tällä hetkellä ikää 40 vuotta ja en näe mitään esteitä sille, ettenkö eloveenalinjalla pystyisi kehittymään seuraavinakin vuosina. Itse jokaiselle olisi hyvää luettavaa Tuomo Karilan väitöskirja.
Olen todella pahoillani, jos olen tietämättäni osallistunut aloittelijoiden kisaan. Toisaalta on todella surullista, jos ei pystytä kilpailemaan edes aloittelijoiden kisoissa roinaamatta.
Jarno Jokinen
Kirjoituksistasi päätellen sinä vähät välität pelisäännöistä ja niitten noudattamisesta.Eiköhän noiden lajien VAATIVUUS tasonkin pitäisi jo herättää ikäisessäsi miehessä jotain muutakin kuin kisavietin..(?) Oliko Jarno kyseisissä kisoissa testit vai mistä tiedät kirjoittaa ettei SIELLÄKÄÄN PYSTYTTY KILPAILEMAAN ROINAAMATTA?!!??!!
Ja mitä antti65:een tulee.. Hän voi JO NYT hypätä kaivoon iso kivi kaulassa..hänet tulemme aina muistamaan partiopoikana.. Ota keksi ja lämmin maito..pelisäännöt ne on hiekkalaatikollakin..
Eiköhän noiden lajien VAATIVUUS tasonkin pitäisi jo herättää ikäisessäsi miehessä jotain muutakin kuin kisavietin..(?) Oliko Jarno kyseisissä kisoissa testit vai mistä tiedät kirjoittaa ettei SIELLÄKÄÄN PYSTYTTY KILPAILEMAAN ROINAAMATTA?!!??!!
Ja mitä antti65:een tulee.. Hän voi JO NYT hypätä kaivoon iso kivi kaulassa..hänet tulemme aina muistamaan partiopoikana.. Ota keksi ja lämmin maito..pelisäännöt ne on hiekkalaatikollakin..
Sinähän se täällä marmatat kaiken mailman parempi ihminen järjestöistä ja kuinka säännöissä ei ole järkeä. Ja tietysti kisajärjestäjällä on vastuu siitä ketä ottaa kilpailemaan.Ei vittu..tarvii nyt näköjään vääntää taas rautalangasta..
Minua kiinnostaa säännöt..kunhan niissä on jotain järkeä!!
Mitä vittua täällä tarvii marmattaa että kisassa ollut käryn alla oleva kaveri ja lässyn lää..vastuu siitä ottaako kisaamaan on KISAJÄRJESTÄJÄLLÄ, jos heiltä vielä on kysytty kisaamaan pääsemisestä käryn alaisena.
Taidat itse olla varsinainen jesuiitta, etkä normaali elämässäkn tee virheitä missään asioissa kun noin helvetin paatoksellisesti pystyt muiden asioista noin perkeleesti näkemään vaivaa!!
Moni kyläkisa saa näkyvyyttä,kun vahvamies tulee kisaa mukaan!