Avoimet Viitasaaren Voimamies- ja naiskisat 7.7.2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja map81
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eiköhän kisajärjestäjillä pitäis olla sit TÄLLÄISET ASIAT TIEDOSSA jos soitetaan ja esitetään asia NIINKUIN SE ON EIKÄ KIERRELLÄ, niin sillon pitäis olla vastaus valmiina..

Säälittävää touhua. Sitten vielä ihmetellään, kun voimailuun ei tule nuoria harrastajia. Kuka viitsisi edes päästää lastansa/nuorta tälläisten lajien piiriin missä mömmöillä porskutetaan eteenpäin, eikä noudateta mitään pelisääntöjä.

Säälittävää touhua. Sitten vielä ihmetellään, kun voimailuun ei tule nuoria harrastajia. Kuka viitsisi edes päästää lastansa/nuorta tälläisten lajien piiriin missä mömmöillä porskutetaan eteenpäin, eikä noudateta mitään pelisääntöjä.

Toivottavasti tulevaisuudessa edes sm tason kilpailuissa testattaisiin niin lajiin voitaisiin saada uusia lahjakkaita urheilijoita.

Pitäisi perustaa PRO voimamieskilpailusarja jonne kaikki saisivat osallistua ja jossa ei testejä tehtäisi. Ei jäisi epäilyjä suuntaan eikä toiseen :hyvä:

Älkää nyt epätoivoon vaipuko. Itse en ainakaan näe, että pitkässä juoksussa roinaamisesta olisi mitään hyötyä tässä lajissa päinvastoin. Tässäkin lajissa on mahdollisuus kehittyä ihan eloveenalinjalla kun vain tehdään oikeita asioita oikeaan aikaan. Aikaa kehittymiseen on, pikavoittoja on mielestäni järjetöntä lähteä tavoittelemaan. Meillä surullisia esimerkkejä on lukuisia, miten roinaamalla saadaan rikottua lahjakkaitakin kavereita. Itsellä tällä hetkellä ikää 40 vuotta ja en näe mitään esteitä sille, ettenkö eloveenalinjalla pystyisi kehittymään seuraavinakin vuosina. Itse jokaiselle olisi hyvää luettavaa Tuomo Karilan väitöskirja.
Olen todella pahoillani, jos olen tietämättäni osallistunut aloittelijoiden kisaan. Toisaalta on todella surullista, jos ei pystytä kilpailemaan edes aloittelijoiden kisoissa roinaamatta.

Jarno Jokinen

Älkää nyt epätoivoon vaipuko. Itse en ainakaan näe, että pitkässä juoksussa roinaamisesta olisi mitään hyötyä tässä lajissa päinvastoin. Tässäkin lajissa on mahdollisuus kehittyä ihan eloveenalinjalla kun vain tehdään oikeita asioita oikeaan aikaan. Aikaa kehittymiseen on, pikavoittoja on mielestäni järjetöntä lähteä tavoittelemaan. Meillä surullisia esimerkkejä on lukuisia, miten roinaamalla saadaan rikottua lahjakkaitakin kavereita. Itsellä tällä hetkellä ikää 40 vuotta ja en näe mitään esteitä sille, ettenkö eloveenalinjalla pystyisi kehittymään seuraavinakin vuosina. Itse jokaiselle olisi hyvää luettavaa Tuomo Karilan väitöskirja.
Olen todella pahoillani, jos olen tietämättäni osallistunut aloittelijoiden kisaan. Toisaalta on todella surullista, jos ei pystytä kilpailemaan edes aloittelijoiden kisoissa roinaamatta.

Jarno Jokinen

Eiköhän noiden lajien VAATIVUUS tasonkin pitäisi jo herättää ikäisessäsi miehessä jotain muutakin kuin kisavietin..(?) Oliko Jarno kyseisissä kisoissa testit vai mistä tiedät kirjoittaa ettei SIELLÄKÄÄN PYSTYTTY KILPAILEMAAN ROINAAMATTA?!!??!!

Ja mitä antti65:een tulee.. Hän voi JO NYT hypätä kaivoon iso kivi kaulassa..hänet tulemme aina muistamaan partiopoikana.. Ota keksi ja lämmin maito..pelisäännöt ne on hiekkalaatikollakin..

Eiköhän noiden lajien VAATIVUUS tasonkin pitäisi jo herättää ikäisessäsi miehessä jotain muutakin kuin kisavietin..(?) Oliko Jarno kyseisissä kisoissa testit vai mistä tiedät kirjoittaa ettei SIELLÄKÄÄN PYSTYTTY KILPAILEMAAN ROINAAMATTA?!!??!!

Ja mitä antti65:een tulee.. Hän voi JO NYT hypätä kaivoon iso kivi kaulassa..hänet tulemme aina muistamaan partiopoikana.. Ota keksi ja lämmin maito..pelisäännöt ne on hiekkalaatikollakin..
Kirjoituksistasi päätellen sinä vähät välität pelisäännöistä ja niitten noudattamisesta.

Ehkä jossain kohti asetin sanani väärin. Ihmettelen kyllä miten kilpailemiseni noin herättää tunteita. Mun ei tarttis kenellekkään tekemisiäni selitellä, mutta jos se sinua niin paljon ottaa aivoon niin kerrotaan. Turussa loukkasin pahasti kylkeni ja seuraavalla viikolla salilla rikoin sitä vielä lisää. Pariin viikkoon en kyennyt punnertamaan tyhjää tankoakaan. Kylki ei ole vieläkään täysin kunnossa ja viimekilpailut on toiminut minulle harjoituksina.

Ei vittu..tarvii nyt näköjään vääntää taas rautalangasta..
Minua kiinnostaa säännöt..kunhan niissä on jotain järkeä!!
Mitä vittua täällä tarvii marmattaa että kisassa ollut käryn alla oleva kaveri ja lässyn lää..vastuu siitä ottaako kisaamaan on KISAJÄRJESTÄJÄLLÄ, jos heiltä vielä on kysytty kisaamaan pääsemisestä käryn alaisena.
Taidat itse olla varsinainen jesuiitta, etkä normaali elämässäkn tee virheitä missään asioissa kun noin helvetin paatoksellisesti pystyt muiden asioista noin perkeleesti näkemään vaivaa!!

Ei vittu..tarvii nyt näköjään vääntää taas rautalangasta..
Minua kiinnostaa säännöt..kunhan niissä on jotain järkeä!!
Mitä vittua täällä tarvii marmattaa että kisassa ollut käryn alla oleva kaveri ja lässyn lää..vastuu siitä ottaako kisaamaan on KISAJÄRJESTÄJÄLLÄ, jos heiltä vielä on kysytty kisaamaan pääsemisestä käryn alaisena.
Taidat itse olla varsinainen jesuiitta, etkä normaali elämässäkn tee virheitä missään asioissa kun noin helvetin paatoksellisesti pystyt muiden asioista noin perkeleesti näkemään vaivaa!!
Sinähän se täällä marmatat kaiken mailman parempi ihminen järjestöistä ja kuinka säännöissä ei ole järkeä. Ja tietysti kisajärjestäjällä on vastuu siitä ketä ottaa kilpailemaan.

eikö tuossa alussa lue että kisat ovat avoimet kaikille.eli osallistua saa aloittelijat ja suomen parhaimmisto.jos tälläisistä ruvetaan avoimesti rutisemaan ketä tai ketkä saavat kilpailla niin voimamies kisat loppuvat suomesta.tietääkseni jiri grönman kärysi voimanostossa eikä voimamieskisoissa.mölyt mahaan ja kilpailkaa yhteishengessä.kumminkin pelkästään kyläkisat on helvetinmoisen työntakana että joku tai jotkut viitsii edes niitä enää järjestää.:rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oliko tässä nyt antti65 kyse jostain vitun järjestöistä oliko?!! Mä yksinkertaisesti esitin asiani että turha niistä kärynneistä vinkua on jos kisat on jo kisattu ja palkinnot jaettu, tai kyllä sitten kannattaa ottaa iha joka saatanan sauna kisassakin ne huomioon!! Vai oliko sulla nyt joku muu ongelma vielä sydämmelläsi, vai vituttiko yleisesti vaan kommentoija niin paljon..?

No sanotaan nyt näin että jos tollainen lajikirjo on edessä niin kyllä mä ehkä skippaan ihan suosiolla kisat, koska ehkä ne jotka tosissaan on aloittelemassa lajin harrastusta mielellään ottais mittaa tasoisistaan kisaajista ilman että tarvii Suomen kärki kastia vastaan heti alkaa mitellä..näin mä nään tän asian, mut sille en mitään voi jos joku muu ei nää..tiedän vaan että melko moni muukin allekirjoittaa tän mun mielipiteeni vaikkei sitä tänne viitsi kirjoittaa. Treenit on sitten treenejä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom