Avoimen luokan Klassisen voimanoston SM-kilpailu 22.-23.3.2014 Pietarsaari / SVNL

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 006
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jos joku Suomessa tonnin pystyy rikkomaan raakana IPF:n puolella niin Hautala. Kyseessä kuitenkin täysin poikkeuksellinen lahjakkuus, joka on vielä osaavan valmentajan tallissa. Pidä thompsoni ittes ehjänä niin nähdään vielä aivan järkyttäviä rautoja tulevaisuudessa (onhan ne nytkin jo)!

Mielenkiinnosta kysyn, kuka valmentaa Thompsonia ja keitä muita tallista löytyy?
Anni Vuohijoki. Vastatkoon itse tarkemmin jos haluaa.
1000kg saattaa tehdä jo vähän tiukkaa näin hoikkana poikana natuna. En mahdottomana kuitenkaan pidä. 360-220-420 se saattaisi mun kohdalla tarkoittaa.

1000kg@145kg joskus 10v päästä. Silloin kyykky on jo 400.
En näillä näkymin mene superiin koskaan. Sehän siitä tonnista tekeekin haastavan. Oon jo pitkään aatellut että menen superiin vaan ja vain hetkellisesti, jos 400kg ei muuten nouse maasta. Sittemmin on alkanut näyttää aika epätodennäköiseltä että se ei nousisi.

Mun neuvo on sitten kun kehitys on junnannut 2-3 vuotta paikalla niin ilman muuta hallittu painonnuosu on paikalla. tällä hetkellä seon vain turhaa mutta sitten v.2020 :)

Eipä se läskin kerääminen auta muutakuin penkkiin, ehkä kyykkyyn. Veto saattaa jopa tippua entisestään jos liikaa painoa ottaisi natukeinoin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom