• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Miinuksena aiemmin mainitut puolen kilon rillit.
Tätä en tajua, olin kanssa samasessa Flamingon salissa ja musta ne on ihan mukavat ja kevyetkin. :D Enkä kyllä satunnaisia sivuttaisajojen nykimisiä lukuunottamatta huomannut kummempia ongelmia toistossa. Ja toi nykiminenkään ei johdu käsittääkseni 3D-tekniikasta, vaan pikemminkin progressiivisen kuvan toimintamekanismista.

Toki ihmiset on rakennettu erilailla, mutta luulisi että nenän kantavuus ois jotakuinkin sama kaikilla... :D

Tulipa käytyä eilen katsomassa. Lähinnä sen takia, että halusin kokeilla 3D-leffaa. Noh, tekniikka toimi paikoin hyvinkin, mutta ei tämä 3D vielä ole sillä tasolla, että olisin menossa pitkään aikaan uusiksi. Enemmän se haittasi elämystä. Immersio oli tästä johtuen niin huono, etten ensimmäiseen kahteen tuntiin osannut unohtaa katsovani elokuvaa. Leffa itse oli todella tylsä joitain hienoja rymistelyitä lukuunottamatta, mutta tätähän nyt osasi odottaa.

Ärsytti ylikaiken se että oli nämä alienit tehty niin suoraa inkakreiksi. Oli sotahuudot,hevoset ja jousipyssyt:curs::curs::curs: noh ei maha mitään

Oli ihan mieltsin hyvä! Tykkäsin kauheesti ja 3D oli makea!. :)

Eilen tuli käytyä väijymässä ja oli kyllä hieno! :rock:
Okei juoni nyt ton tyylisissä leffoissa on väkisinkin vähintään jossain määrin ennalta arvattava, mutta ei haitannut pätkääkään, kun tuli keskityttyä leffaan niin tiiviisti ettei tullu ennakoitua mitään. Aika nopeasti tajusi mihin se 300 miljoonaa on uponnut ja olipahan upeasti väsätty pienetkin yksityiskohdat! Lasit ei ehkä ollu kaikkein ergonomisimmat, mutta ei tarvinnu kuin pari kertaa korjailla asentoa. Vajaa kolme tuntia meni tosi nopeasti ja nyt ei tulis mieleenkään kattoa tota leffaa 2D:nä enää.
Jos jotain negatiivista pitää kaivaa niin noitten olioitten könyäminen niillä kelluvilla vuorilla oli turhankin todentuntuisesti tehty tälleen semisti korkeanpaikan kammoiselle :D

:4: +

Hukkasin juuri kolme tuntia elämästäni ja 13,5 euroa.

kässäri harvinaisen paska ja miljoonaan kertaan kierrätetty, dialogi oli todella kökköä, kaikki hahmot stereotyyppisiä, ei koskettanut millään tavalla. Ja tämänkö rainan sitten piti olla elokuvan tulevaisuus. Annan yhden tähden kolmedeestä ja toisen cgi:stä.

En ole katsonut kuin trailerin mutta jo sen perusteella tiedän ettei kannata minun vaivautua. Syy, koska en yksinkertaisesti ymmärrä mitä hienoa on elokuvissa tähtien sodat, taru sormusten herrasta jne jne.

Minulle kiitos tyylikästä toimintaa ja näppärää sanailua tyyliin tarantinot ja kumppanit...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
hienonnäköinen leffahan tuo oli, ei siinä mitään. kuitenkin koko elokuvan juoni oli selvä jo alle puolen tunnin katsomisen jälkeen, sinisten otusten ulkomuoto vitutti, ja joku tyttö yleisössä kuulosti nauruineen aivan frendien chandlerin ex-naiselta.

sääli ettei everstille ollut keksitty yhtään hienoa replaa tyyliin "i have no time to bleed" tai "ill be back", koska paikkoja niille olisi todellakin ollut.

onko muuten muut huomanneet noissa 3d-leffoissa että kestää jonkun aikaa että tottuu kuvaan ja näkee sen oikeen? aluksi tuntui että silmät tarkensivat milloin mihinkin, tekstit hyppi silmille ja sitä rataa?

Puristaa, ihan helvetisti. Mulla oli pienet jäljet vielä seuraavana aamunakin niistä laseista, 3 h meni tosi nopeasti tämän leffan parissa, mutta oli kyllä pitkä aika istuttavaksi nämä lasit päässä. Tosi epämukavat, ikävä kyllä, mutten silti edes harkitsisi tän (tai muiden 3D-mahdollisten) leffojen katsomista 2D:nä.

Oli ne Tennarin lasit silti paremmat kuin My Bloody Valentine BluRayn kanssa tulleet punaviher-pahvilasit... :jahas:

E: Ja oli kyllä huikean hieno leffa, ei voi muuta sanoa. Diggasin tosi paljon, vaikka tarina ja henkilöhahmot jäivätkin ehkä vähän 2-ulotteisiksi (heh!), ja juoni oli aika ennalta-arvattava.
Täälläpäin on ainakin tosi mukavat lasit mitkä ei purista mistää. Elokuva oli ihan hyvä, mut juoni olisi voinut olla vähän parempi. Eniten kyrsi olentojone ulkomuoto, siis sen mikälie kansan.

onko muuten muut huomanneet noissa 3d-leffoissa että kestää jonkun aikaa että tottuu kuvaan ja näkee sen oikeen? aluksi tuntui että silmät tarkensivat milloin mihinkin, tekstit hyppi silmille ja sitä rataa?

Joo huomasin kyllä tuon alun tottumisen. Myös koko elokuvan ajan tuntu että ei riitä silmät katsomaan koko ruutua kerrallaan vaan aina pitää jotakin yksityiskohtaa tapittaa...Hienoa.. saas nähdä mitä elokuvat on 20 vuoden päästä

Joo huomasin kyllä tuon alun tottumisen. Myös koko elokuvan ajan tuntu että ei riitä silmät katsomaan koko ruutua kerrallaan vaan aina pitää jotakin yksityiskohtaa tapittaa...Hienoa.. saas nähdä mitä elokuvat on 20 vuoden päästä
20 vuotta on pitkä aika....eli luultavasti isket päähäs jonkun masiinan ja olet mukana leffassa.

Jos jotain negatiivista pitää kaivaa niin noitten olioitten könyäminen niillä kelluvilla vuorilla oli turhankin todentuntuisesti tehty tälleen semisti korkeanpaikan kammoiselle

No hyvä etten mä ole ainoa, jolle teki pahaa joissain kohdissa - mulla on aivan tolkuttoman paha korkeanpaikan kammo, 3D teki niistä kohtauksista vielä himpun verran pahempia!

Mä tykkäsin leffasta, ehkä vielä enemmän ku 11v tytär...pakko viedä nuorempikin likka kattomaan toi, ei se mun mielestä ollu K13 ikärajan "arvoinen"?!? Ja pääsenpähän kattomaan toisenkin kerran... :thumbs:

Juuri katsottu tämä. 3D leffaa en ennen ollu nähny ja oli kyllä aivan mahtava kokemus! Alussa näytti vaan että tekstit olisi ollu keskellä leffa salia(istuin perällä) :D Mutta tottui kuvaan nopeesti ja sai siintä kaiken irti. Pidin ihan itse leffastakin, joka oli vaan bonus tähän. Suosittelen kyllä kaikille kokeilemaan vähintään kerran tuota 3D:tä :)

Törkeen hieno! Juonelta ei kummoisia oottanut mutta ei se nyt ihan kökkö ollut. Plussaa vielä siitä, että 3D:llä ei oltu mielestäni liikaa kikkailtu (tuotu joku objetki miljoonaa suoraan syliin jolloin aina säpsähtää). Alussa trailerien aikana kesti hetki, että silmät tottu tuohon 3D:hen ja kyllä mulla ainakin ne lasit paino tuota nenää vähän ikävästi, pieni pehmuste olisi ollut paikallaan.

Sci-Fi faneille ehdoton juttu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom