• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zimpura
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
49
Kaupunki
kuopio
Eiköhän nuo avatar kuvat olisi kuitenkin helpompi laittaa jokainen itse. Tarkoitan siten että user cp:ssä olisi paikka mihin voisi laittaa linkin missä kuva on ja sen voisi myös suoraan omalta koneelta lähettää myös.

Avatarit on vain vip-jäsenille ja niin ikävää kuin se onkin, niin vbulletinin asetuksissa ei pysty määrittelemään tietylle käyttäjäryhmälle "lupaa" käyttää avataria. Pelkästään vaan postien lukumäärän perusteella on mahdollista määritellä avatarien käyttöoikeus.

Originally posted by Mike
Vaikka ne voisikin itse laittaa, silti me ottaisimme sen option tod.näk. pois. Aina löytyy niitä jotka laittaa vittuillakseen mahdollisimman perseestä olevan avatarin. Nyt me moderoimme myös avat.
olen itse aivan paska käyttämään/tajuamaan näiden vehkeiden päälle mitään mutta olisin aika tyytyväinen jos saisin avatarikseni porin vaakunan

Originally posted by Tomi
Pelkästään vaan postien lukumäärän perusteella on mahdollista määritellä avatarien käyttöoikeus.
uu yeah, kannatetaan! :) (ai se ei ollutkaan ehdotus...)

Originally posted by Mike
Vaikka ne voisikin itse laittaa, silti me ottaisimme sen option tod.näk. pois. Aina löytyy niitä jotka laittaa vittuillakseen mahdollisimman perseestä olevan avatarin. Nyt me moderoimme myös avat.
yo mike, my man.. laitaitko mulle ton porin vaakunan kun toi jortsu sen jostain kaivoi.

Juu ei taida vörkkiä uudella vbulletinilla, monta kertaa kokeillukin, myös mahdollisimman pienenä. Eikä nyt niin monella animoitua giffiä ole. Tulee mieleen laakista vaan wildemar, zwecco ja keila.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom