SUPERCARB 1kg -40%

Auttakaa naista mäessä...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tarja
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
44
Onks kellään kokemusta tai tietoo, mikä mun mahaa saattais vaivata. Lääkäritkään ei kyl ainakaan viel osannu sanoo oikein mitään muuta kuin käski syödä helposti sulavia ruokia (puuroo ja mehukeittoa), välttää maitotaloustuotteita ja vaan huilailla. Mutta hel...ti, kun alkaa vähitellen keittää tää joutenolo. Tiistaina tulin aamulla lenkiltä (siis en o millään dieetillä) ja samantien alko hirvee kuvotus, joka jatku ja muuttu oikein kunnon krampeiks. Kiemurtelin päivän sängys ja iltapäivällä lekuriin. Antoivat kipulääkepiikin kankkuun ja ottivat kaiken näköisiä kokeita. Tulehdusarvot oli vähän koholla, mutta mitään muuta ei näkyny. Nyt maha ei o enää sika kipee, paitsi jos koittaa syödä jotain. Sivuprofiilini on kuin neljännellä kuulla paksuna! Hermot menee! Olis vaikka tavallinen flunssa niin ainakin tietäis mikä vaivaa...:(

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Jätä nyt ensin ainakin maito kaikissa muodoissaan pois ja jos se ei auta niin sitten viljat seuraavana. Suolisto voi olla tulehtunut monestakin syystä, joten kannattaa kyllä tutkituttaa kunnolla mistä on kyse. Röntgenkuvat ja tarvittaessa varjoainekuvat voivat olla avuksi. Saatat löytää itsesi myös lääkärin pöydältä letku p...ssä :D jos oikein tosissaan aletaan tutkimaan.
Toivottavasi vika löytyy ja olo paranee!

Hei! Kuullostaa tutulta. Mulla alkoi mahavaivat pari kuukautta sitten ja oli tulehdusarvot koholla ja pientä lämpöä. Tekivät tähystykset molemmista päistä (EI kivaa!), mutta mitään ei löytynyt. Ja muita kokeita otettiin pilvin pimein myöskin. Lämpöä kesti 4 viikkoa, mahavaivat meni ohi alle parissa viikossa ja nyt oon edelleen toipilaana kun polvet on ollu kipeenä 4 viikkoa. Kuulemma tää on joku virus, jota on liikkeellä pitkin maata ja josta toipuminen vie hyvinkin pari kuukautta. Sattaisi olla sullakin tätä samaa?

Mutta sun kannattaa ensi vaiheessa pyytää nuo tähystyskokeet kuitenkin, ettei ole mikään suolistoperäinen tulehdus tai bakteeri (esim. heliko). Mikään allergia tai intoleranssi tuskin voi äkillisesti aloittaa noin rajuja oireita???

Olen samaa mieltä edellisten vastaajien kanssa, kannattaa hakeutua kaikkiin mahdollisiin tutkimuksiin vaikka väkisin (saatat kohdata vähättelyä lääkäreiden taholta, mutta vaadi silti tutkimuksia). Itse olen käynyt hiukan erilaisten vatsavaivojen vuoksi kaikki tutkimukset läpi tähystyksiä myöten. Kivaa se ei ollut, mutta vielä vähemmän kivaa olisi ollut epävarmuus, joka olisi voinut jatkua läpi loppuelämän.

Tsemppiä, toivottavasti vaivasi syy selviää ja/tai oireet helpottavat!

Kiitos kannustuksesta! Olin viikko sitten edellisen kerran lekurissa sen verran ihanissa tutkimuksissa, että en tässä viitsi niitä kerrata, mutta tuloksena sain todella vahvoja närästyslääkkeitä. Vieläkään en tiedä mistä vatsakivut saivat alkunsa, mutta maha alkaa vihdoin olla kunnossa. Muutaman kerran oon jo kevyesti käynyt salilla ja tulevalla viikolla alkaakin sitten taas kunnon treenit. Jes!:D

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%

Suositut

Back
Ylös Bottom