Autovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KimOla
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Lieköhän sama kapitus mitä ylempänä, mutta tässä tulee äänet paremmin esiin. Tuo puree.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
2015 Honda Civic Type R (development car) Nürburgring Record 7'50"63 / FULL LAP
Ihan hyvin kelaa pääsuoralla vauhtia, 273km/h(7.43min). Joo ei ole myyntiversio, mutta hyvin lähellä..uskoisin:

NEW HONDA CIVIC TYPE R THROWS DOWN NÜRBURGRING GAUNTLET
"This time is unmatched by any other front-wheel drive performance hatchback.

The lap time was achieved during the final phase of pre-production testing in May 2014 by a Civic Type R development car. The development car was in a standard state of engine tune, with suspension, drivetrain, exhaust, brakes and the aerodynamic package identical to those of the production Civic Type R.

The removal of equipment such as air conditioning, the front passenger seat and audio equipment offset the additional weight of a full roll cage (installed specifically for safety reasons and not to add rigidity).

During the test cycle, the development car used production-specification high-rigidity 19-inch alloy wheels. These were fitted with 235/35R19 road tyres being developed in conjunction with a major European tyre manufacturer especially for the new Civic Type R. The test cycle during which the 7 minutes 50.63 seconds lap time was achieved was part of the tyre’s development and testing process."

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jälleen 1 nyrrevideo. Jos ei vtec(s2000 tällä kertaa) ja nyrre iske niin ei kannata katsoa.

"Deuche-bro in ripped jeans does quick lap of Nurburgring without realizing how driving with one hand in an open-top roadster on an extremely fast track could turn him and his fellow bro into taco meat in a matter of seconds"

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
poitsu kävi haikeana olympia parkin bmw-keskuksessa katsomassa lasin takaa uusia autoja, itse kun ei sellaista pysty laittamaan :'( ja vielä yöllä, ettei kukaan näe. Surullinen video.

Sulla on oikeus sun mielipiteeseen totta kai. Mutta autoharrastus ei ole sitä että käydään kaupasta ostamassa aina se uusin auto, todellakaan, ja päinvastoin tästä tuli sellainen mielikuva, ettei ao. kaveri voisi mitenkään olla enää tyytyväisempi autoonsa.
Video oli paitsi hienosti kuvatta, hyvällä ääniraidalla, ja hienolla idealla tehty, niin mielestäni ns. tunteella tehty. Tämä ei ehkä välity kunnolla vaikka läppäriltä katsottuna, mutta isolla ruudulla ja kunnon kajareilla ihan eri.
Tottakai uneton BMW M mies käy norkoilemassa tupakalla öisellä kaupungilla BMW liikkeen ikkunan takana, missä muualla?

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Nolataan itseä lisää. Eiliseltä sateiselta lentokenttäajoilta.

Ei taidettu sattua samaan aikaan paikkalle kun en nähnyt yhtään possua ajamassa. Itse kävin koittamassa hondan kulkua ja ei taida olla mikään paras suoraan ajo auto kun tuloksena oli 215km/h mikä ei johtunut edes säästä. Itse kanssa kuvailin vähän juutube videota paikan päältä

Ei taidettu sattua samaan aikaan paikkalle kun en nähnyt yhtään possua ajamassa. Itse kävin koittamassa hondan kulkua ja ei taida olla mikään paras suoraan ajo auto kun tuloksena oli 215km/h mikä ei johtunut edes säästä. Itse kanssa kuvailin vähän juutube videota paikan päältä

Mää olin heti tokana rataa putsaamassa, 3 kierrosta sateessa ja kotia.. Tuossahan oli näköjään jo ihan kohtalainen keli ajella, siinä olis ehkä saanu vähän paremmat lähdöt ja itelleki parempaa tulosta. Mutta joo, kyllähän tuo autoilla(kin) on ihan puhtaasti teholaji. Wanhalla possulla 295hv riitti 240km/h ihan optimikelissä. Tuolla sateessa 400hv anto sen 262km/h tutkaan, ehkä olis sen ~270 päässyt. Kenttähän tuolla on melko optimi tuohon hommaan, kun lopussa on pieni alamäki, pyörällä aikoinaan ajoin 322.

Suositut

Back
Ylös Bottom