Autotietäjät huomio! Jelppiä tarvitaan!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lepex
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Ei tullut korjaamokäynnin jälkeen. Se viittaisi siihen että vika ei olis jaossa vaan että toi "uusi" putki todellakin on tukossa.

Lähden nyt irrottamaan takapöntön, saadaanpahan ainakin siihen selvyys sitten.
Autoilu on hienoa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Onkos tossa käretön vai kärellinen sytkä? kaipa sitä noin uudessa jo käretön on. jos on katkojankärjet niin kannattaa zekata ne että aukeeko ne ja onko piikkiä syntyny kärkien väliin.

SUURET KIITOKSET!

JoAT, J-keppi, paksi, screwdriver sekä kaikki muutkin vastanneet, nyt on takapönttö vaihdettu ja auto laulaa ihan eri malliin. :rock:
150km/h otti moottoritiellä ilman mitään...

Auto on tosiaan mummoni nimissä ja sitä on ajettu viimeiset viisi vuotta kuin herkkää p**lua, ja se on seissyt viime talven ja viime kesänkin melkein kokonaan.
Nyt sitten laukeaa kaikki kun meikäläinen otti sen käyttöön, täytyy vain suostutella mummo maksamaan laskut ;)

Jälleen kerran pakkis osoitti pätevyytensä näinkin treeniläheisessä asiassa!
WOHOO!
Virtuaaliprotskudrinkkejä kaikille!

Eli takapöntön villat oli lähteny ilmeisesti liikkeelle ja tukkineet ulostulon? Mulla oli sama juttu -93 civicissä redin paskatarvikeputkella, ei oikeen löytyny tehoja.

Jesuiitta sanoi:
Eli takapöntön villat oli lähteny ilmeisesti liikkeelle ja tukkineet ulostulon? Mulla oli sama juttu -93 civicissä redin paskatarvikeputkella, ei oikeen löytyny tehoja.

Millon civicissä on tehoja ollu ;)

Jesuiitta sanoi:

Niin, en tiä oliko joku levy pudonnut paikoiltaan vai vanhat paskat etupöntöistä kulkeutunut takimmiseen ja tukkineet sen vai oliko sen takimmiaisen pöntön villat liikenteessä mutta jotain siellä oli.
Täytyy varmaan vetää rälläkällä se auki ja kattoa mitä siellä on niin selviää sekin mysteeri.

Nyt menee vielä kytkin vaihtoon, ei kestä vanha, luistatettu kytkin täysiä tehoja, mitä tuostakin kisakireästä lähtee. Tämä on niin tätä...

Jesuiitta sanoi:
Ei niitä vähäisiäkään löytynyt. T.192hp

Onpas siinä tehoja.Moni litranen kone on tossa 192 heppasessa?

Jesuiitta sanoi:
No ei mulla enää sitä civicciä ole, noi hevoset on baijerissa kasvaneita.

Kuulostaa paljon paremmalta! 2,5l 6 syl 24v veikkaan,, :piis:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom