Autosoitinta ostamassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suppo78
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
46
Jep.

ostin tossa auton ja siihen pitäis saada soitin. en oo sen kummemmin miettiny hintaa mutta alustavasti kattelin sellaista Blaupunkt Acapulco MP-52 mallia. sen hinta pyörii 250-400e riippuen paikasta. näytti olevan huuto.netissäkin ainakin yksi myynnissä. Mulla olis vaatimuksena se mp3 soitto jne. Kyseisestä mallista löytyi aika helposti tietoa mm. blaupunktin sivuilta ja sitten jostain esitteestä. onko kenelläkään samaa mallia tai jotain vastaavaa?

kommentteja?
ehdotuksia?

semmoista.

Suppo78 sanoi:
Jep.

ostin tossa auton ja siihen pitäis saada soitin. en oo sen kummemmin miettiny hintaa mutta alustavasti kattelin sellaista Blaupunkt Acapulco MP-52 mallia. sen hinta pyörii 250-400e riippuen paikasta. näytti olevan huuto.netissäkin ainakin yksi myynnissä. Mulla olis vaatimuksena se mp3 soitto jne. Kyseisestä mallista löytyi aika helposti tietoa mm. blaupunktin sivuilta ja sitten jostain esitteestä. onko kenelläkään samaa mallia tai jotain vastaavaa?

kommentteja?
ehdotuksia?

semmoista.

Katsoppa täältä , että löytyisikö mitään mielenkiintoista. Itseäni on himoittanut jo jonkun aikaa pioneerin 5600 malli. Hyviä kokemuksia on kyseisetä kaupasta, nopeat toimitukset ja vastaavat yleensä nopeasti sähköpostiin. Voi sinne toki myös soittaa.

letku sanoi:
Katsoppa täältä , että löytyisikö mitään mielenkiintoista. Itseäni on himoittanut jo jonkun aikaa pioneerin 5600 malli. Hyviä kokemuksia on kyseisetä kaupasta, nopeat toimitukset ja vastaavat yleensä nopeasti sähköpostiin. Voi sinne toki myös soittaa.
Itsellä kans kitupiikki toimi hyvin, rahat tilille etukäteen ja tavara tuli tasan luvattuun aikaan ja paikkaan. Ostin autoon Sonyn edukkaan mp3-kieputtimen (CDX R 3300), joka on hommansa hienosti hoitanut.

kiitos vinkistä. kitupiikillä on kyllä ihan hyvät sivut. nyt on helkkari taas vaihtoehtoja vaikka kuin paljon. toi pioneer kyllä vaikuttaa kans hyvältä.

Tuo pioneer kinnostaa lähinnä siksi, kun siinä on D4Q (digital for quality) radioviritin. Kuulemma kuuluu niin pirun kirkkaasti kaikki kanavat, omakohtaista kokemusta ei ole.

D4Q

Edit: kyllä taaas lykkää internalservererroria

eikö tossa blaupunktin mallissa oo vastaava digireceiver? onko se sama asia?

:offtopic:

Tuolla kitupiikissä näkyy olevan ainakin muistikortit aika edeullisia.
Ilmeisesti niillä jotka ovat ostaneet Kitupiikiltä niin ei ole negatiivista sanomista vai ?

Siitä en tiedä, kun blaukkarin sivuilla ei kerrota, että mitä tuo "DigiCeiver" oikeasti tarkoittaa. Noissa Woodstock malleissa ainakin näkyisi olevan tuo Digiradio.

Mulla ei ole minkään näköisiä kokemuksia noista blaupunktin soittimista. Kovasti olen niiden mainoksia nähnyt, enkä mitään muuta.

japa sanoi:
:offtopic:

Tuolla kitupiikissä näkyy olevan ainakin muistikortit aika edeullisia.
Ilmeisesti niillä jotka ovat ostaneet Kitupiikiltä niin ei ole negatiivista sanomista vai ?

Kolme kertaa olen sieltä tavaraa tilannut ja aina on kaupat sujunut ongelmitta. Hyvin on ollut tuotteet pakattu ym. Joillain forumeilla on valiteltu joidenkin tiettyjen tuotteiden toimitusaikoja, mutta ne ovat luultavasti johtuneet vain saatavuus ongelmista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom