Autopeltikorjaamo Turussa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pelles
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
45
Kertokaas joku hyvä autopeltikorjaamo Turun alueella. Ilmeisesti kuorma-auton perälauta kolhaissut V40 Volvoa ja pitäisi saada takapilari suoraan. Vai olisiko helpointa viedä suoraan Keskusautohalliin? Vakuutukseen menee.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Vie Keskusautohalliin ja ne suosittelee sieltä jotain maalaamoa, menee paperisota helpoimmin...

Mulla on hyviä kokemuksia Automaalaamo Salmi Oy:stä (ei tosin halvin).

Paimiosta löytyy Liedon Car Color, jonka kanssa olen ollut paljon tekemisissä sekä on erittäin pätevä näissä pelti ja maalaus asiossa, eikä koskaan ole ollut mitään ongelmia. Liedon Car Color Oy. Jukantie 8 21530 PAIMIO. puh. 02 4886023

Vie Keskusautohalliin ja ne suosittelee sieltä jotain maalaamoa, menee paperisota helpoimmin...

Salmi on tuttu paikka ja hyvä maalaamo! Keskusautohallin peltikorjaamolla aikaa olis vasta heinäkuun puolessa välissä. Pitää nyt yrittää saada se aikasemmin korjaamoon.

E: soitin Habbo tonne Paimioon ja menen alkuviikosta käymään ja varmaan jätän samalla auton sinne, kiitos vinkistä!

Salmi maalaa kaikki keskarin vauriokorjaamon autot, ei siellä varsinaisesti kysytä että missä asiakas toivoisi auton maalattavan :) Yleensä aina korjaamo joka korjaa hoitaa myös maalauksen oman talon sisällä tai käyttävät jotakin tiettyä ulkopuolista firmaan.

Jos asiakas haluaa kikkailla niin vaikeaksi menee.

Turussa esim autopeltikorjaamo tero koivumäki runosmäessä, salminen raisiossa, autopeltola tampereentien motarin varrella jne. Kyllä noita pikkupaikkoja riittää..

Jätitkö auton Paimioon?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom