Auton Varastaminen

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AnttiK
  • Aloitettu Aloitettu
Eli sisään pääsee kyllä, mutta eikös kivi tai nyrkki olisi nopeampi jos auto ei ole oma? Varastamisen kannalta voisi olla mukava saada se auto myös käyntiin ja se johtojen yhdistely ei olekaan ihan niin helppoa kuin elokuvissa näyttää.
.

Uusissa autoissa voi tosiaan olla aika perkeleen vaikeasta ellei jo mahdotonta.
 
Eikös topgearissa murtauduttu Toyota supercarryyn, tai vastaavaan lyömällä talttameisseli vasaralla lukkoon ja vemputtamalla auki.

Kaverin syöksysämpylä Saab aukes ja lähti käyntiin jäätelöpuikolla.
 
Kerran silloisen muijjan auto onnistuttiin lukitsemaan bensiksellä. Niin vaan wv polo ~-00 avautu muutamassa minuutissa kahdella nippusiteellä.

Vitutti kun omaan autoon mentiin niin olisivat nyt voineet olla vähän ammattitaitoisempia kuin lyödä sivulasi sisään. :/
 
Tarpeeks vanhoihin autoihin ei tarvi muuta kuin toisen vanhan auton avaimet.
Menee ainakin japseissa nätisti ristiin ja esim vanha saab lähtee toyotan avaimilla.
...
Tämä siis kavereilta kuultua :rolleyes:
Kaverin 900 saabi ja joku 95 farkku corolla aukes polkupyörän avaimella
 
mm. toyotissa ei ole tuota mazda/opel ns. mötikkää vaan niissä on kokometalli lukko eli ei irroitettavaa pohjaa ollenkaan,tällöin se pitää startata johdoista.
ensin käydään kokeilemalla läpi johdot että saadaan virrat päälle,sitten etsitään johto jolla startataan ja tätä johtoa ei sidota kiinni (värit vaihtelee auto merkeissä) sitten tutkitaan johdot joilla saadaan valot ja vilkut pelaamaan,ne sidotaan keskenään kiinni ja sitten mennään.

ja jos veivaa auton tuolla mötikällä käyntiin,niin rattilukko pitää vääntää ratista käsin/jaloilla poikki,se kun napsahtaa katki,niin kerran käännetään ratti molempiin suuntiin pohjaan jotta se ei lukkiudu ajon aikana uudelleen,muuten ohjaus ei toimi,sama johdoista käynnistettäessä.
 
Vanha sorsa lähti auki 10 senttisellä :D Ol... kaverit on murtautunu kerran vanhaan sunnyyn erään ooppelin avaimilla :rolleyes:

Mitä tuohon piuhuista käynnistämiseen tulee, niin yleensä virtalukolle tulee yksi (paksumpi) syöttöpiuha, josta sitten virtalukon asennosta riippuen jakautuu eri laiteryhmille (valot, sytytys ym) ja yksi piuha johtaa sitten solenoidille jolla startin saa pyörimään. Ensin kokeilemalla tuota paksuinta johtoa yhdistellään eri piuhoihin, kunnes saadaan sytytysvirta päälle, sitten vaan solenoidin herätepiuhaa käytetään yhdessä tuon syöttöpiuhan kanssa, kunnes moottori hyrähtää käyntiin. Ei tietenkään toimi ajonestolla varustetuissa autoissa.
 
Eikös topgearissa murtauduttu Toyota supercarryyn, tai vastaavaan lyömällä talttameisseli vasaralla lukkoon ja vemputtamalla auki.

Kaverin syöksysämpylä Saab aukes ja lähti käyntiin jäätelöpuikolla.

Kaverilta varastettiin viikko sitten ihan uusi gsxr-600 hakkaamalla ruuvari virtalukkoon. Eiköhän joku supercarrykin lähen ruuvarilla käyntiin.
 
Öö..mistä tietää että hakattiin ruuvari virtalukkoon jos se kerta lähti? :jahas:
Löydettiin 100m päästä mistä varastettiin lunari kunnossa. Parastahan tässä oli että kaveri oli rakennuksenkulman takana kun pyörä vietiin.
 
Back
Ylös Bottom